Ja, dat duurde maar liefst een minuutquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:46 schreef Rummikub het volgende:
WAT DOE JE !!!111!!
'
Degene met de lapo opent het nieuwe deel, geef diegene daar even rustig de tijd voor.
Het daalt sneller in temperatuur omdat het temperatuurverschil groter is, ja. Maar daarmee is het nog niet sneller weer bij 0.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:44 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik ken ook een Jesse die zich zo patserig gedraagt.
[..]
Was het niet zo dat warm water heel gauw (sneller dan koud water) bevriest bij temperaturen onder de nul? Urine bestaat grotendeels uit water..
Geen idee eigenlijk. Ben niet zo'n scheikundig wonder. Dacht dat ik dat ooit had gelezen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:46 schreef Renn het volgende:
[..]
Het daalt sneller in temperatuur omdat het temperatuurverschil groter is, ja. Maar daarmee is het nog niet sneller weer bij 0.
No joke haha. hij is heel bescheiden, maar grapt gewoon rondquote:
hahaha ja je zult ook wel van die jesse's hebben xDquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:48 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Die van mij is echt een schijnheilige klootzak die alleen maar om aandacht roept.
Oke, ik ben ook lang niet altijd serieus hoor, maar volgens mij denken sommige mensen hier van wel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:48 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
No joke haha. hij is heel bescheiden, maar grapt gewoon rond
Vijftig. 50. VIJFTIG!!!!!!!11!!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:49 schreef TheDutchguy het volgende:
Hoeveel vragen komen bij duits examen? Ik hoorde dat het veel waren.
Intonatie is moeilijk op het internet hequote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:48 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oke, ik ben ook lang niet altijd serieus hoor, maar volgens mij denken sommige mensen hier van wel.
Jongens met uggsquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:48 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
ik ken ook een Jesse met patserig gedrag, hij heeft zelfs uggs
Ligt eraan. Als je het glaasje water van 1°C houdt in een omgeving waar het 10°C is, en het glaasje water van 100°C in een omgeving van -50°C, dan bevriest het glaasje water van 100°C wel eerder.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:48 schreef dramatic het volgende:
dude als je water hebt van 1 graad en 100graden dan gaat die van 100 sneller dalen maar is echt niet eerder bevroren dan het water van 1 graad hoor
Je kent mij ook, of ben ik ook een klootzak.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:50 schreef Zamorak het volgende:
Ik ken 2 Jesse's, eentje is een klootzak en ja.. de andere ook_!
Dat is natuurkundequote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:50 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als je het glaasje water van 1°C houdt in een omgeving waar het 10°C is, en het glaasje water van 100°C in een omgeving van -50°C, dan bevriest het glaasje water van 100°C wel eerder.
Mijn scheikundige kennis is ongeëvenaard.
Als je op mij PI let kun je meestal wel zien of ik serieus ben.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:50 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Intonatie is moeilijk op het internet he
omg ik fietste vandaag dus naar school. zie ik een jongen met eig een leger uiterlijk.. gespierd. dat korte haar. strak shirt en beetje sown broek.... en dan eronder.. uggs... Ik stond em volgens mij echt aan te starenquote:
dan dalen ze niet beide.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:50 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als je het glaasje water van 1°C houdt in een omgeving waar het 10°C is, en het glaasje water van 100°C in een omgeving van -50°C, dan bevriest het glaasje water van 100°C wel eerder.
En als je een oceaan neemt van 1C en een druppel van 100C heb je hetzelfdequote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:50 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
PI?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:51 schreef JApieman het volgende:
[..]
Als je op mij PI let kun je meestal wel zien of ik serieus ben.
ja en hij heeft die bruinige middelhogequote:
Ik heb 't ook met 4,5 en 5,4 gedaan, vond het antwoordmodel ook al raar.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:51 schreef ulq het volgende:
jongens vraag 13 wiskunde A examen vandaag.
je moet de normale verdeling van de mensen met een 5 afgerond.
dan neem je toch de grenzen 4,5 en 5,4 en niet 4,5 en 5,5. Bij een 5,5 is het een 6,0 en toch staat het zo in het antwoordmodel. Nu krijg ik misschien maar 1 punt ipv dan 4 voor die vraag.
Hmm, Jesse is niet echt zo'n standaard tokkie naam toch.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:51 schreef Apostrof het volgende:
Alle Jesse's die ik ken zijn ook vervelend, ik zie een verband !
jazeker wel. Ik ben ook aan het kijkenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:51 schreef meneer_valk het volgende:
Bam 1-0 Bayern.
Maar dat interreseert toch niemand hier![]()
quote:
Post Iconquote:
Sorry. Ik zal niet haten op je uggsquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:51 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ja en hij heeft die bruinige middelhoge
maar niet haten op mijn uggs, ik heb zwarte baby-uggs & i love themmm
Ja ok, maar dit is niet gewoon 'raar', dit klopt gewoon niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:52 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik heb 't ook met 4,5 en 5,4 gedaan, vond het antwoordmodel ook al raar.
1-1quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:52 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
jazeker wel. Ik ben ook aan het kijken
waarom dacht ik dat jij Joost heette?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:50 schreef JApieman het volgende:
[..]
Je kent mij ook, of ben ik ook een klootzak.
Ik dacht Jaapquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:53 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
waarom dacht ik dat jij Joost heette?
antwoordenmodel is correct bij wisA let op het gebruik van een > ipv een ]quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:51 schreef ulq het volgende:
dan neem je toch de grenzen 4,5 en 5,4 en niet 4,5 en 5,5. Bij een 5,5 is het een 6,0 en toch staat het zo in het antwoordmodel. Nu krijg ik misschien maar 1 punt ipv dan 4 voor die vraag.
hihihiquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:52 schreef Renn het volgende:
[..]
[..]
Post Icon
[..]
Sorry. Ik zal niet haten op je uggs
Nee, idd.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:53 schreef ulq het volgende:
[..]
Ja ok, maar dit is niet gewoon 'raar', dit klopt gewoon niet.
Geen idee, ik heb nooit gezegd dat ik Joost heette.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:53 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
Joost mag het wetenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:53 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
verdorie, ik dacht echt dat iemand zei dat ie Joost heette...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:54 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee, idd.
[..]
Geen idee, ik heb nooit gezegd dat ik Joost heette.
Waarom heb ik normalpdf(5,x,y) gedaan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:51 schreef ulq het volgende:
Weet je dat dat best een goed idee is?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:55 schreef Nutkicker22 het volgende:
Ik ga ipv. veronica naar de duitse zender kijken. Besser für meine Deutsch
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:55 schreef Nutkicker22 het volgende:
Ik ga ipv. sbs6 naar de duitse zender kijken. Besser für meine Deutsch
Summer, hoe heet je?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:55 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
kijk, dan begrijp ik dat ze niet wil zeggen hoe ze heet haha
ik heb normalpdf gebruikt..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:52 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik heb 't ook met 4,5 en 5,4 gedaan, vond het antwoordmodel ook al raar.
Dit was geen vraag. Maar, nee ik ken je niet en je bent vast een aardige knul.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:50 schreef JApieman het volgende:
[..]
Je kent mij ook, of ben ik ook een klootzak.
bwhahahahaaaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:53 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
Haha watquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:56 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Waarom heb ik normalpdf(5,x,y) gedaan.
sbs6 heeft 2sec. vertraging vergeleken met ZDFquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:56 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Weet je dat dat best een goed idee is?
Oke.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:57 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Dit was geen vraag. Maar, nee ik ken je niet en je bent vast een aardige knul.
hoi JOoStquote:
Ik weet even niet wat de waarden zijn voor het gemiddelde en de standaardafwijking (x,y). Die heb ik ingevuld en toen kwam ik op ong 20% uit. Dat deed ik keer die 764 (?) om het antwoord te krijgen.quote:
nee maar ze vroegen hier om 5. niet 1 tot 5, niet minstens of hoogstens 5. cdf= cumulatief, dus ik gebruikte pdfquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:57 schreef JApieman het volgende:
[..]
Normalpdf? Die hoef je toch bijna nooit te gebruiken?
nou ik kwam volgens mij gewoon goed uit hoor.quote:
Wel als je exact een 5 wilde wetenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:57 schreef JApieman het volgende:
[..]
Normalpdf? Die hoef je toch bijna nooit te gebruiken?
Oke.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:58 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Hoef je geen verdrietige PI bij te doen hoor
hoezo is dat fout? cdf wordt toch gebruikt voor > of <quote:
Oh op die manier, ik dacht al wat zit jij nu in te vullenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:58 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik weet even niet wat de waarden zijn voor het gemiddelde en de standaardafwijking (x,y). Die heb ik ingevuld en toen kwam ik op ong 20% uit. Dat deed ik keer die 764 (?) om het antwoord te krijgen.
oowhh kut dan heb ik fout nagekekenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:58 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Wel als je exact een 5 wilde weten.
Maar je kon al aan het gemiddelde en afwijking zien dat het ook een 4,7 kon zijn of een 5,3 dus moest je meerekenen.
Ja, met een ondergrens van 4,5 en een bovengrens van 5,5.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:58 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
hoezo is dat fout? cdf wordt toch gebruikt voor > of <
maar ik kwam wel op hetzelfde uit;o D:quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:59 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, met een ondergrens van 4,5 en een bovengrens van 5,5.
Ik kwam op 50% uit.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:00 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
maar ik kwam wel op hetzelfde uit;o D:
ik gewoon op die 0.203 die ik x 764 heb gedaan.quote:
Dan zal het vast wel goed zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:01 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
ik gewoon op die 0.203 die ik x 764 heb gedaan.
Er zat echt helemaal niks in bij ingewikkeldere kansrekening he? Geen gemiddelde, geen wortel N. Ook bijna geen moeilijke differentieerdingen of vergelijkingen oplossen.quote:
Nee, gelukkig voor mij wel dat er geen moeilijkere differentieerdingen inzaten, ik kon die ene met dat medicijn al niet oplossen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:01 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Er zat echt helemaal niks in bij ingewikkeldere kansrekening he? Geen gemiddelde, geen wortel N. Ook bijna geen moeilijke differentieerdingen of vergelijkingen oplossen.
Ik moest wel voor het eerst sinds een jaar weer 1varsstat gebruiken voor dat gemiddelde van 2 decimaal, dat was alles.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:01 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Er zat echt helemaal niks in bij ingewikkeldere kansrekening he? Geen gemiddelde, geen wortel N. Ook bijna geen moeilijke differentieerdingen of vergelijkingen oplossen.
wel tochquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:03 schreef Nutkicker22 het volgende:
Huh, in syllabus staat:
de reactievergelijking van de fotosynthese geven, en daarbij de functie van de chloroplasten
aangeven:
6CO2 + 12 H2O + E → C6H12O6 + 6 H2O + 6O2.
Vergelijking klopt toch niet ?
Hey ik ook al niet, terwijl ik het nog wel even een uur voor dat examen ernaar liep te kijken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:02 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee, gelukkig voor mij wel dat er geen moeilijkere differentieerdingen inzaten, ik kon die ene met dat medicijn al niet oplossen.
Ik ben daar echt heel goed in.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:03 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
wat ben ik blij dat vaasmodel en shit er niet in zeg, ik haat combinaties permutaties en shit
Is bruto reactie. Netto kan je 6 H2O wegstrepenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:03 schreef Nutkicker22 het volgende:
Huh, in syllabus staat:
de reactievergelijking van de fotosynthese geven, en daarbij de functie van de chloroplasten
aangeven:
6CO2 + 12 H2O + E → C6H12O6 + 6 H2O + 6O2.
Vergelijking klopt toch niet ?
stond ook op je formulebladquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:03 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Hey ik ook al niet, terwijl ik het nog wel even een uur voor dat examen ernaar liep te kijken.
N*at - t*an/n² ofzo
Ik kan sowieso niet differentieëren.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:03 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Hey ik ook al niet, terwijl ik het nog wel even een uur voor dat examen ernaar liep te kijken.
N*at - t*an/n² ofzo
noo love those! en differentieren, houd daar ook van! jammer dat er geen logaritmes in zatenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:04 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik ben daar echt heel goed in.We hebben veel redenatievragen gekregen, iets wat ik haat.
ik dacht dat dat er CO2 op de plaats van O2 stond. Te snel gelezen ;pquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:04 schreef Renn het volgende:
[..]
Is bruto reactie. Netto kan je 6 H2O wegstrepen
Waarom geen wiskunde b gekozen dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:05 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
noo love those! en differentieren, houd daar ook van! jammer dat er geen logaritmes in zaten
Daar was ik wel blij om, dat er geen logaritmes inzaten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:05 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
noo love those! en differentieren, houd daar ook van! jammer dat er geen logaritmes in zaten
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:05 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
ik dacht dat dat er CO2 op de plaats van O2 stond. Te snel gelezen ;p
Logaritmesquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:05 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
Daar heb ik weer een gruwelijke hekel aanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:05 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
denk dat dat dan toch weer net te moeilijk voor me isquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:05 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Waarom geen wiskunde b gekozen dan?
i know right, maar ik zat er echt lang bij te denken van wtf, dit kan niet. ik MOET nog iets doen... gelukkig heb ik uiteindelijk geen bullshit dingen gedaan hahaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:06 schreef JApieman het volgende:
Die vraag 1 was wel gewoon even een streepje zetten.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:06 schreef JoelBaka het volgende:
Engels ging goedWel 2 vragen die hopelijk worden aangepast op het correctievoorschrift of een norm van 1.3
![]()
Bij die 2 vragen waren namelijk meerdere antwoorden (met goede argumenten) goed, in ieder geval bij 1 vraag die ander daar kan ik nog mee leven
Hoe gingen jullie examens vandaag?
Vraag 2 was ook al van hoog niveau. Na die twee vragen dacht ik echt wtf, dit wordt wel een leuk examen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:06 schreef JApieman het volgende:
Die vraag 1 was wel gewoon even een streepje zetten.
goeeeeed!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:06 schreef JoelBaka het volgende:
Engels ging goedWel 2 vragen die hopelijk worden aangepast op het correctievoorschrift of een norm van 1.3
![]()
Bij die 2 vragen waren namelijk meerdere antwoorden (met goede argumenten) goed, in ieder geval bij 1 vraag die ander daar kan ik nog mee leven
Hoe gingen jullie examens vandaag?
gonio, meetkundequote:
Ja, er waren best veel vragen waarbij je met een verhaaltje moest antwoord geven in plaats van een berekening.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:07 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Vraag 2 was ook al van hoog niveau. Na die twee vragen dacht ik echt wtf, dit wordt wel een leuk examen.
Yiz.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:09 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, er waren best veel vragen waarbij je met een verhaaltje moest antwoord geven in plaats van een berekening.
Wiskundequote:
echt jammer, berekeningen zijn leukerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:09 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, er waren best veel vragen waarbij je met een verhaaltje moest antwoord geven in plaats van een berekening.
Ja, vind ik juist niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:10 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
echt jammer, berekeningen zijn leuker
Welke was dat?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:11 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
die vraag waarbij je die formule moest opstellen vond ik echt leuk
Oh die, die was wel makkelijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:12 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
met die waardepunten, kreeg je zo'n formule en dan moest je de juistheid aantonen ofzo
Daar heb ik ook allemaal rare shit gedaan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:12 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
met die waardepunten, kreeg je zo'n formule en dan moest je de juistheid aantonen ofzo
whut? ik heb gewoon een lineaire functie opgesteld, W=b+apquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:14 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Daar heb ik ook allemaal rare shit gedaan.
0,0005 is 50 cent gedeeld door honderd punten en die 1 in de formule is gewoon 1,50-0,50..!!!!!!!!!!!
Ik heb rare dingen gedaan, je wilt niet weten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:15 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
whut? ik heb gewoon een lineaire functie opgesteld, W=b+ap
Ik heb gewoon gezegd: je eerste 100 waardepunten zijn 1 euro meer waard dan de rest van de waardepunten, dus de 1 is een constante in de formule. Alle waardepunten daarna zijn dus 0,005 euro waard per waardepunt dus W = 1 + 0,005pquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:15 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
whut? ik heb gewoon een lineaire functie opgesteld, W=b+ap
ik ging de richtingscoëfficiënt berekenen en toen b berekenen, vond het zo leuk om te doenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:17 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gezegd: je eerste 100 waardepunten zijn 1 euro meer waard dan de rest van de waardepunten, dus de 1 is een constante in de formule. Alle waardepunten daarna zijn dus 0,005 euro waard per waardepunt dus W = 1 + 0,005p
nee, krijg je van schoolquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:18 schreef JApieman het volgende:
Moet je bij Aardrijkskunde eigenlijk je eigen atlas meenemen, lijkt me niet toch?
Haha.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:18 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik ging de richtingscoëfficiënt berekenen en toen b berekenen, vond het zo leuk om te doen
Ik ook.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:19 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
ik heb morgen lekker een dagje vrij
Du auch !quote:
ja ik ook... gaat wel goed komen! ben weer helemaal positief na wiskundequote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:20 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik ook.
Wel Frans na economie
Ik wil even iets moois neerzetten bij Engels. Echt een 8 ofzo. Zou ik wel fijn vinden.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:21 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ja ik ook... gaat wel goed komen! ben weer helemaal positief na wiskunde
jaa dat zou zo fijn zijn!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:23 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik wil even iets moois neerzetten bij Engels. Echt een 8 ofzo. Zou ik wel fijn vinden.
welke heb je nog?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:23 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
als ik voor mn komende examens een 6,5 haal ong. dan heb ik nog kans op slagen. moet me wel lukken toch?
die moeten wij zelf meenemen, maar als je hem vergeet kun je er waarschijnlijk ook wel een lenen van school. Maar als je hem toch thuis hebt liggen kun je hem net zo goed meenemen toch?quote:
Sowieso.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:23 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
als ik voor mn komende examens een 6,5 haal ong. dan heb ik nog kans op slagen. moet me wel lukken toch?
ja maar je kent me ook niet. m&o en geschiedenis had ik zwaaaaaaar verpestquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:24 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Sowieso.Ik kan me niet voorstellen dat je drie vieren hebt ofzo.
ben je goed in engels? als in 9 halen? want latijn lijkt me iets dat je kan vernaaienquote:
Neuh, eindexamen enzo, geen tijd voor gehadquote:
ik heb nog nooit echt serieus een examen gemaakt... maar een 9 gaat me denk ik iets te ver, maar laten we hopenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:25 schreef dramatic het volgende:
[..]
ben je goed in engels? als in 9 halen? want latijn lijkt me iets dat je kan vernaaieneco lukt de meeste wel die ik ken
Ik ga morgen een aantal examenopgaven Engels maken en wat Dan Brown lezen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:26 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik heb nog nooit echt serieus een examen gemaakt... maar een 9 gaat me denk ik iets te ver, maar laten we hopen
morgen is het latijndag, lekker livius lezen met o s t mus tis nt op de achtergrond. jealous much?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:27 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik ga morgen een aantal examenopgaven Engels maken en wat Dan Brown lezen.
Nee, wel als je Louis Couperus had gezegd. Zijn boeken (alhoewel niet Latijn) zijn echt fantastisch.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:27 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
morgen is het latijndag, lekker livius lezen met o s t mus tis nt op de achtergrond. jealous much?
ben je aan het trollen? of ben je serieus?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:28 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Nee, wel als je Louis Couperus had gezegd. Zijn boeken (alhoewel niet Latijn) zijn echt fantastisch.
Latijn is STAMPEN! STAMPEN!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:27 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
morgen is het latijndag, lekker livius lezen met o s t mus tis nt op de achtergrond. jealous much?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:29 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ben je aan het trollen? of ben je serieus?
sowieso voor de lol lezenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:30 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Gewoon bijdehand antwoord op die vraag van je.![]()
Voorde
lol
livius
lezen
Lezen kan echt fantastisch zijn! Wat ze op school door je strot proberen te gieten ligt natuurlijk niet in je interessegebied maar er zijn genoeg goede, diepe romans over dingen die je interesseren.quote:
Ook zoiets volgens mij, maar je kan wel gewoon minder lezen. Ik had 5 nederlands gelezen ofzo en een 8 voor mondeling.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:32 schreef Rezania het volgende:
Hoeveel boeken moesten jullie eigenlijk lezen voor Nederlands? Ik 19.
17 hier.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:32 schreef Rezania het volgende:
moet niet meer ik moest er 8 voor het schoolexamenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:32 schreef Rezania het volgende:
12, maar ik heb er 2 gelezenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:32 schreef Rezania het volgende:
14 individueel, 2/3 klassikaal ofzo? in de hele bovenbouw.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:32 schreef Rezania het volgende:
verschilt per school, ik had wel een 8 ervoorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:34 schreef Unsub het volgende:
[..]
14 individueel, 2/3 klassikaal ofzo? in de hele bovenbouw.
Mama Tandoori (ernest van der kwast) en Doodlot (rene van de meerakker) zijn best leuk IMHO.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:34 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
oke ik had het over nederlandse literatuur
Oke jongelui, nieuwe stof!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:30 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
o s t mus tis nt o s t mus tis nt o s t mus tis nt o s t mus tis nt latijn remixxx yeahh
ja je hebt gelijk hoor, maar ik lees nooit omdat ik boeken van de bieb vies vindquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:33 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Lezen kan echt fantastisch zijn! Wat ze op school door je strot proberen te gieten ligt natuurlijk niet in je interessegebied maar er zijn genoeg goede, diepe romans over dingen die je interesseren.
Intelligente thrillers
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:34 schreef metanite het volgende:
[..]
moet niet meer ik moest er 8 voor het schoolexamen
Zo weinig maar? Ik word dik genaaid.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:34 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
12, maar ik heb er 2 gelezen
Kaufen ja!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:35 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ja je hebt gelijk hoor, maar ik lees nooit omdat ik boeken van de bieb vies vind
pater mater fraterrrr latijn is stampen stampen!!!quote:
Jan Wolkers was een viezerik, heb ik geleerd.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:36 schreef metanite het volgende:
Arnon Grunberg heb ik gelezen, die boeken lezen super snel weg omdat ze echt over niks gaan :p
ja in de bovenbouw moest je er 12 voor je mondeling lezen... eigelijk 11 + een gedichtenbundelquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Zo weinig maar? Ik word dik genaaid.
Ik moest er in de bovenbouw 15 + 2 klassikaal.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:37 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ja in de bovenbouw moest je er 12 voor je mondeling lezen... eigelijk 11 + een gedichtenbundel
Terug Naar Oegstgeest was nou niet echt wat ik had verwacht.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:37 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Jan Wolkers was een viezerik, heb ik geleerd.
Moet je maar eens Turks Fruit, Kort Amerikaans of Zomerhitte gaan lezen. Deze man was echt een pervert.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Terug Naar Oegstgeest was nou niet echt wat ik had verwacht.Echt constant 'Wtf?'
Materialistische vrouwen weer hoor. Uiteraard zijn persoonlijke bezittingen met tierelantijntjes beter dan macht, kennis en aanzien.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:38 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
koop liever kleren/schoenen/tassen/sieraden
ben wel van plan om een manga's aan te schaffen
Laat maarquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:39 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
ik heb de passievrucht & twee vrouwen gelezen. best oke... niet zulke standaardverhaaltjes
Turks Fruit heb ik alleen de film van gezien toen ik 8 was, ik begreep er niks van.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:38 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Moet je maar eens Turks Fruit, Kort Amerikaans of Zomerhitte gaan lezen. Deze man was echt een pervert.
twee vrouwenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:39 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
ik heb de passievrucht & twee vrouwen gelezen. best oke... niet zulke standaardverhaaltjes
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Turks Fruit heb ik alleen de film van gezien toen ik 8 was, ik begreep er niks van.Maar Terug naar Oegstgeest vond ik al apart genoeg, vooral dat deel over die ratten.
Was dat ook zo'n wtf verhaal?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:42 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]Inderdaad. Ik heb ook nog een boek van hem gelezen. Brandende liefde.
Translatie = vertaling van RNA naar aminozurenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:29 schreef Nutkicker22 het volgende:
Kan iemand ff de volgende begrippen uitleggen en waar het gebeurd:
Translatie
Transcriptie
Splicing
Begreep het nooit goed.
Af en toe. De hoofdpersoon zag een vrouw langs zich lopen waar hij al een tijdje naar liep te loeren. Op een dag gooit hij zich op de vloer, al grijpend naar d'r benen en steelt hij één van d'r hoge hakken.quote:
Jezus.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:43 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Af en toe. De hoofdpersoon zag een vrouw langs zich lopen waar hij al een tijdje naar liep te loeren. Op een dag gooit hij zich op de vloer, al grijpend naar d'r benen en steelt hij één van d'r hoge hakken.
Nederlandse literatuur is over het algemeen heel saai.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:44 schreef Blistering het volgende:
Bint.pretty much sums it up. Het is in ieder geval duidelijk dat er aids in boekvorm bestaat.
Dit.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:45 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Nederlandse literatuur is over het algemeen heel saai.
Ja inderdaad. Daar had Koefnoen nog een parodie op gemaakt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:45 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Had hij vroeger ook geen serie bij Zeppelin? In de tuin bij Wolkers of zo?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:46 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Daar had Koefnoen nog een parodie op gemaakt.
Faal.quote:
Ik las de eerste zin en dacht dat hij hoognodig eens interpunctie moest leren toepassen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:48 schreef meneer_valk het volgende:
Ik vond Bruiloft aan zee best vermakelijk
True, maar het verhaal was wel aardig.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:50 schreef Rezania het volgende:
Ik las de eerste zin en dacht dat hij hoognodig eens interpunctie moest leren toepassen.
Dit is natuurlijk allemaal lectuur, geen literatuurquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:49 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lees.
erg bedanktquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:43 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Translatie = vertaling van RNA naar aminozuren
Transcriptie = DNA -> RNA
Splicing = nuttig RNA (exons) wordt bijelkaar gezocht en niet nuttig RNA (introns) worden weggehaald.
Shht, vermaak ten top.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:51 schreef Patrickk het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk allemaal lectuur, geen literatuur
Lee Child is trouwens een held. Jack Reacher
Ik moet hem nog steeds lezen, heb alleen de eerste paar zinnen even snel doorgekeken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:50 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
True, maar het verhaal was wel aardig.
Oh my, oh my, ik heb er 5 (!) tweets aan besteed, ik moest huilen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:04 schreef Vegaburger het volgende:
COMEON AND DANS COMEON AND DANS BOEM BOEM BOEM
NEE ZE WAREN LIEF EN DIE KOEKJES <3quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:05 schreef Unsub het volgende:
[..]
Oh my, oh my, ik heb er 5 (!) tweets aan besteed, ik moest huilen.
Gelukkig komt Hongarije mijn dag redden
Die draaiende ovenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:06 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
NEE ZE WAREN LIEF EN DIE KOEKJES <3
Die heb ik gemist :yquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:07 schreef Zamorak het volgende:
Die van Griekenland had een heel mooi jurkje aan, zagen jullie dat ook?
Hahaha, dit!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:13 schreef Vegaburger het volgende:
Pogie mit dem pogo :d? Waarom leer ik nu geen bio ipv dit haha jeumig x)
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:16 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
aan de reacties te lezen zal mijn songfestival in de badkamer dadelijk een stuk leuker zijn
Dan heb ik nog liever Rusland.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:17 schreef JoelBaka het volgende:
Dit is zo gay dat het gewoon geniaal is xD
terugkijken, nu. die waren geweldig.quote:
Ja, daarom, meedoen dan!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:18 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
FYI mijn performance- & zangskillz zijn geweldig hoor
Dat is too much voor de hedendaagse bevolkingquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:19 schreef Vegaburger het volgende:
Of Rusland en deze twee homo kleuter riddertjes samen :d dat zou nog eens wat zijn!
oke, doe je met me mee?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:19 schreef Unsub het volgende:
[..]
terugkijken, nu. die waren geweldig.
[..]
Ja, daarom, meedoen dan!
maken we een latijn is stampen remixx, dan winnen we sowiesoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:19 schreef meneer_valk het volgende:
Volgend jaar doet EXA'12 mee met het songfestival?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:20 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
maken we een latijn is stampen remixx, dan winnen we sowieso
O S T MUS TIS NT BOEM BOEM EXA'12 HEEFT ROEMquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:20 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
maken we een latijn is stampen remixx, dan winnen we sowieso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |