Ja, dat duurde maar liefst een minuutquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:46 schreef Rummikub het volgende:
WAT DOE JE !!!111!!
'
Degene met de lapo opent het nieuwe deel, geef diegene daar even rustig de tijd voor.
Het daalt sneller in temperatuur omdat het temperatuurverschil groter is, ja. Maar daarmee is het nog niet sneller weer bij 0.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:44 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik ken ook een Jesse die zich zo patserig gedraagt.
[..]
Was het niet zo dat warm water heel gauw (sneller dan koud water) bevriest bij temperaturen onder de nul? Urine bestaat grotendeels uit water..
Geen idee eigenlijk. Ben niet zo'n scheikundig wonder. Dacht dat ik dat ooit had gelezen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:46 schreef Renn het volgende:
[..]
Het daalt sneller in temperatuur omdat het temperatuurverschil groter is, ja. Maar daarmee is het nog niet sneller weer bij 0.
No joke haha. hij is heel bescheiden, maar grapt gewoon rondquote:
hahaha ja je zult ook wel van die jesse's hebben xDquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:48 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Die van mij is echt een schijnheilige klootzak die alleen maar om aandacht roept.
Oke, ik ben ook lang niet altijd serieus hoor, maar volgens mij denken sommige mensen hier van wel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:48 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
No joke haha. hij is heel bescheiden, maar grapt gewoon rond
Vijftig. 50. VIJFTIG!!!!!!!11!!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:49 schreef TheDutchguy het volgende:
Hoeveel vragen komen bij duits examen? Ik hoorde dat het veel waren.
Intonatie is moeilijk op het internet hequote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:48 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oke, ik ben ook lang niet altijd serieus hoor, maar volgens mij denken sommige mensen hier van wel.
Jongens met uggsquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:48 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
ik ken ook een Jesse met patserig gedrag, hij heeft zelfs uggs
Ligt eraan. Als je het glaasje water van 1°C houdt in een omgeving waar het 10°C is, en het glaasje water van 100°C in een omgeving van -50°C, dan bevriest het glaasje water van 100°C wel eerder.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:48 schreef dramatic het volgende:
dude als je water hebt van 1 graad en 100graden dan gaat die van 100 sneller dalen maar is echt niet eerder bevroren dan het water van 1 graad hoor
Je kent mij ook, of ben ik ook een klootzak.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:50 schreef Zamorak het volgende:
Ik ken 2 Jesse's, eentje is een klootzak en ja.. de andere ook_!
Dat is natuurkundequote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:50 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als je het glaasje water van 1°C houdt in een omgeving waar het 10°C is, en het glaasje water van 100°C in een omgeving van -50°C, dan bevriest het glaasje water van 100°C wel eerder.
Mijn scheikundige kennis is ongeëvenaard.
Als je op mij PI let kun je meestal wel zien of ik serieus ben.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:50 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Intonatie is moeilijk op het internet he
omg ik fietste vandaag dus naar school. zie ik een jongen met eig een leger uiterlijk.. gespierd. dat korte haar. strak shirt en beetje sown broek.... en dan eronder.. uggs... Ik stond em volgens mij echt aan te starenquote:
dan dalen ze niet beide.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:50 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als je het glaasje water van 1°C houdt in een omgeving waar het 10°C is, en het glaasje water van 100°C in een omgeving van -50°C, dan bevriest het glaasje water van 100°C wel eerder.
En als je een oceaan neemt van 1C en een druppel van 100C heb je hetzelfdequote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:50 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
PI?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:51 schreef JApieman het volgende:
[..]
Als je op mij PI let kun je meestal wel zien of ik serieus ben.
ja en hij heeft die bruinige middelhogequote:
Ik heb 't ook met 4,5 en 5,4 gedaan, vond het antwoordmodel ook al raar.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:51 schreef ulq het volgende:
jongens vraag 13 wiskunde A examen vandaag.
je moet de normale verdeling van de mensen met een 5 afgerond.
dan neem je toch de grenzen 4,5 en 5,4 en niet 4,5 en 5,5. Bij een 5,5 is het een 6,0 en toch staat het zo in het antwoordmodel. Nu krijg ik misschien maar 1 punt ipv dan 4 voor die vraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |