Vanmiddag mn eerste Legendary gekregen, Frostburn Gauntlets. Die ga ik niet cashen maar zelf gebruiken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:05 schreef leeell het volgende:
ik heb medelijden met mensen die die legendaries vinden, dan denken te kunnen cashen
todat je erachter komt dat een generic blue betere stats heeft
Idd, ik ben nu net lvl 10. Met m'n DH playthrough zat ik aan het einde aan de 6 á 700 DPS, meen ik..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:03 schreef DemonRage het volgende:
[..]
En dan kun je je eigenlijk nog niet voorstellen dat sommigen met wapens rondlopen die duizenden DPS doen...
Ik speel nou Demon Hunter en loop rond met iets van 260 DPS btw.
is het beste ja, helaas zal je deze binnen een paar uur gametime alweer kunnen vervangenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:07 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Vanmiddag mn eerste Legendary gekregen, Frostburn Gauntlets. Die ga ik niet cashen maar zelf gebruiken.
Lol, jij ook al? Gebeurde mij een uurtje geleden ookquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn eerste Legendary gevonden. Zijn het boots die slechter zijn dan had ik al draag.
Staat 'ie wel in sync? iig de app kan je syncen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:23 schreef Mystikvm het volgende:
Even schelden. Wil ik voor het eerst sinds een paar dagen weer verder spelen, kom ik mijn account niet meer in. Authenticator code niet juist. Wachtwoord was wel goed, volgens battle.net. Nou ja, denk toch gehackt, hoe kan anders die code niet juist zijn.
Recovery maar gestart, WoW staat al anderhalf jaar op frozen, D3 was ik pas net mee bezig dus met die items komt het wel goed. Maak me toch wel een beetje zorgen over mijn credit card, ook al weet ik dat ze daar niet bij kunnen.
Verder wel erg tevreden over de game. Maar kan pas morgen weer verder spelen
Ja, te makkelijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Net ff Act IV gerushed op nightmare met RealBizkit666
Op naar Hell
Ik was eerst helemaal blij. Zo van: "Oh, vet een Legendary"quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:23 schreef Aleria het volgende:
[..]
Lol, jij ook al? Gebeurde mij een uurtje geleden ook
okay, de stats waren vooral waardeloos
Ken het...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was eerst helemaal blij. Zo van: "Oh, vet een Legendary"![]()
Toen ging ik 'em identificeren en kwamen de stats naar voren. En toen had ik zoiets van
"Wat moet ik hier mee?"
![]()
Ik heb 'em ook te koop aangeboden. Dus even wachten of iemand zo gek is om 'em te kopen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:28 schreef Aleria het volgende:
[..]
Ken het...
Had int en dex.
Maar op de AH gegooit voor een belachelijk lage prijs en, hoera, iemand heeft het gekocht!
* Aleria is stiekem gewoon blij dat ze er vanaf is.
Overigens wel eerst ge-equipped voor de achievement
hier ook onspeelbaar geworden door lag.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:15 schreef Monolith het volgende:
Ik heb echt belachelijk veel last van lag op het moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |