omdat je een suffer bentquote:
wrm?quote:
Dientje is helemaal leip, man. Die gast mept je om niks al in elkaarquote:
gewoonquote:
okeejquote:
zelfde als bij seks dusquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Bij stomme mensen doe ik gewoon negeren en wachten tot het weg is.
Jouw woorden.quote:
quote:
Klopt, toen ik je had begraven, kwam ik je weer op graven om te kijken of je echt dood was..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dientje is helemaal leip, man. Die gast mept je om niks al in elkaar
daarom reageer je dus nooitquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Bij stomme mensen doe ik gewoon negeren en wachten tot het weg is.
je bent daar ook te gay voorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:28 schreef napoleonfour het volgende:
ik weet hoe je je voelt steven, ik kan maar geen baan krijgen met football manager.
Ik ben er uiteindelijk kill bill-style uitgeklommen, maar ik vond het niet zo leuk dat je mijn parkiet in de magnetron had gegooidquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Klopt, toen ik je had begraven, kwam ik je weer op graven om te kijken of je echt dood was..
Maar blijkt dus niet, want je post nog vanaf je mobiel
was met jou manquote:
Ik ook niet, terwijl ik toch mooi de PL, EL, FA Cup en League Cup heb gewonnen met een League Two club.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:28 schreef napoleonfour het volgende:
ik weet hoe je je voelt steven, ik kan maar geen baan krijgen met football manager.
alleen maar pure haatquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ben er uiteindelijk kill bill-style uitgeklommen, maar ik vond het niet zo leuk dat je mijn parkiet in de magnetron had gegooid.
super.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook niet, terwijl ik toch mooi de PL, EL, FA Cup en League Cup heb gewonnen met een League Two club.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |