Ja ik heb dat programma er nu afgegooid, zal eens terugzetten en proberen want ik heb dat volgend semester nodigquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
als die bsod je enige issue is moet je gewoon uitzoeken of je de oorzaak kan vinden.
Acer desktop is op zich nog wel oké.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:46 schreef stevenmac26 het volgende:
ik heb een acer desktop, ding is kut man, en heeft 1200euro gekost destijds
gewoon de code opzoeken en anders je spss versie googlen met bsodquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik heb dat programma er nu afgegooid, zal eens terugzetten en proberen want ik heb dat volgend semester nodig
Zusje van Acer.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:46 schreef wietparkiet het volgende:
weetje wat een kutmerk is Packard bell
Nee man, hij valt constant uitquote:
Je moet het dan ook niet opsturen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn anuslaptop is 5x opgestuurd ofzo, steeds gingen ze het niet maken. Opkankeren dan, dan hoef ik er niks meer van
Janken.quote:
Ik heb vrij veel van acer en alles werkt nog prima na 3 jaar.quote:
packard bellquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:46 schreef wietparkiet het volgende:
weetje wat een kutmerk is Packard bell
Omdat het kanquote:
neequote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je moet het dan ook niet opsturen.
[..]
Janken.
[..]
Ik heb vrij veel van acer en alles werkt nog prima na 3 jaar.
Sinds wanneerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
steven staat ban op topic kaap je weet! vogelvrij nu
Ja gast, als dat ding kankerherrie gaat maken na 4 weken dan mogen ze het wel fixenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je moet het dan ook niet opsturen.
[..]
Janken.
[..]
Ik heb vrij veel van acer en alles werkt nog prima na 3 jaar.
Hij is helemaal schoon van binnen, maar de processor raakt overhit elke keer, extra cooling erin en het werkt niet eens beter, ja iets beter maar tochquote:
Schijn bedriegt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
acer schijnt beter te zijn geworden maar ik blijf er het yoko gevoel bij houden
Wel redelijk mee eens. Om dat omhulsel van m'n laptop eraf te krijgen, ben je minimaal 10 min bezigquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:46 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik heb ook een acer, de hardware die erin zit is gewoon prima, alleen het omhulsel is wat dom in elkaar gezet
vblquote:
Maakt de fan van je HP laptop niet overuren dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb een desktop, en een HP laptop, werken allebij gewoon naar behoren
Hoezo ?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maakt de fan van je HP laptop niet overuren dan?
klinkt meteen degelijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wel redelijk mee eens. Om dat omhulsel van m'n laptop eraf te krijgen, ben je minimaal 10 min bezig.
Dan moet je ook fatsoenlijke shit kopen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja gast, als dat ding kankerherrie gaat maken na 4 weken dan mogen ze het wel fixen
Inderdaad, toch geen levenquote:
kom hier wonen dan mag je de mijnes lenen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil een witte sony vaio![]()
Of een macbook.
Maar dan ga ik shit kopen omdat ik het mooi vind en dat mag ik niet van mijzelf bij elektronica
neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |