Precies, alleen maar ranja drinken.quote:
Als je geen 8 toepassingen tegelijk optimaal gaat gebruiken merk je het verschil niet en die i5 2500k is toch echt een stuk goedkoper. Gewoon besparen dus. Daarnaast is een SSD van 64 GB echt weinig. Die heb je zo vol met alleen al Windows welke na het installeren eerst 200 updates moet doen die uiteindelijk weer 10GB gebruiken en je alweer 30 GB voor alleen Windows gebruikt. Dan wil je vast nog een paar leuke spellen en wat toepassingen installeren en je kan niets meer. Bespaar op die processor en van dat geld haal je een 128GB SSD.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:19 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hoezo dan? i7 2700k is toch beter, en 64gb ssd maakt ook niet zo gek veel verschil verder zit er 14gb aan ram bij en een redelijke videokaart. Ik denk niet dat ik dit goedkoper ga vinden.
Mensen die realistisch blijvenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je geen 8 toepassingen tegelijk optimaal gaat gebruiken merk je het verschil niet en die i5 2500k is toch echt een stuk goedkoper. Gewoon besparen dus. Daarnaast is een SSD van 64 GB echt weinig. Die heb je zo vol met alleen al Windows welke na het installeren eerst 200 updates moet doen die uiteindelijk weer 10GB gebruiken en je alweer 30 GB voor alleen Windows gebruikt. Dan wil je vast nog een paar leuke spellen en wat toepassingen installeren en je kan niets meer. Bespaar op die processor en van dat geld haal je een 128GB SSD.
Daarnaast, 16GB werkgeheugen? Als ik al mijn programma's opstart kom ik nog maar net op de 5GB. Maar ik zal ook nooit 4 Full HD films tegelijk gaan kijken op 4 verschillende mediaspelers.![]()
8GB is meer dan zat. Die overige 8GB ga je dan echt niet meer gebruiken.
Ja zit wel wat inquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je geen 8 toepassingen tegelijk optimaal gaat gebruiken merk je het verschil niet en die i5 2500k is toch echt een stuk goedkoper. Gewoon besparen dus. Daarnaast is een SSD van 64 GB echt weinig. Die heb je zo vol met alleen al Windows welke na het installeren eerst 200 updates moet doen die uiteindelijk weer 10GB gebruiken en je alweer 30 GB voor alleen Windows gebruikt. Dan wil je vast nog een paar leuke spellen en wat toepassingen installeren en je kan niets meer. Bespaar op die processor en van dat geld haal je een 128GB SSD.
Daarnaast, 16GB werkgeheugen? Als ik al mijn programma's opstart kom ik nog maar net op de 5GB. Maar ik zal ook nooit 4 Full HD films tegelijk gaan kijken op 4 verschillende mediaspelers.![]()
8GB is meer dan zat. Die overige 8GB ga je dan echt niet meer gebruiken.
ik eet met dit weer altijd spaghetti die al een beetje afgekoeld is.quote:
als je gaat overclocken schijnt het wel handig te zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:36 schreef pimmetje2010 het volgende:
Is waterkoeling eigenlijk wel nodig of is dat gewoon een gamenerd hype?
Zie je weinig hier op het forum. De meeste zullen zeggen dat je het beste van het beste moet nemen. Dat is net zo stom als een Bugatti Veyron kopen en er alleen mee in België rijden. Die auto kan ontzettend hard, maar die wegen laten dat toch niet toe. Je hebt die auto dus alleen om ermee te pochen.quote:
Ja 10102938484 euro extra uitgeven aan een pc terwijl je het heul niet nodig hebtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zie je weinig hier op het forum. De meeste zullen zeggen dat je het beste van het beste moet nemen. Dat is net zo stom als een Bugatti Veyron kopen en er alleen mee in België rijden. Die auto kan ontzettend hard, maar die wegen laten dat toch niet toe. Je hebt die auto dus alleen om ermee te pochen.
Maar jij mag wel iets beters dan een netbook kopen hoor?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja 10102938484 euro extra uitgeven aan een pc terwijl je het heul niet nodig hebtbeetje faal.
Dat is voor mensen die te gevoelige oren hebben.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:36 schreef pimmetje2010 het volgende:
Is waterkoeling eigenlijk wel nodig of is dat gewoon een gamenerd hype?
faalding en faaleigenaar, match made in heavenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of moet ik een nieuwe laptop?dit is sowieso een faalding mja
Daarom hou ik van jouquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
faalding en faaleigenaar, match made in heaven
Ik ook. Lekker is dat.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik eet met dit weer altijd spaghetti die al een beetje afgekoeld is.
Weet ikquote:
SPSS Wat?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hee dimens mijn laptop bsod't op SPSS statistics, zou opnieuw installeren helpen?
jij bent nu al de leukste moderatorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
faalding en faaleigenaar, match made in heaven
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is voor mensen die te gevoelige oren hebben.
Statistiek programma, je pleurt er data in en hij gaat voor je rekenenquote:
Blijkbaar kan de hardware het niet aan. Te complex voor je netbook.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Statistiek programma, je pleurt er data in en hij gaat voor je rekenenmaar elke x als ik het opstarts bsod
Is een normale laptop, wel een faalding. Mn netbook ga ik niet eens proberenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
blijkbaar kan de hardware het niet aan. Te complex voor je netbook.
Hoe oud is dat ding?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is een normale laptop, wel een faalding. Mn netbook ga ik niet eens proberen
Gewoon dat eten je slokdarm instouwen. Krijgt vanzelf wel een keertje honger.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dit
Alleen werd duizelig dus toch maar eten
google the melding op het bsod. gaat het te rap -> ff video maken met je foon. er staat geloof ik altijd wel een bruikbare code ergens. windowsquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Statistiek programma, je pleurt er data in en hij gaat voor je rekenenmaar elke x als ik het opstarts bsod
pics van jou en je moederquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nee een anus laptopdie mijn moeder ook gebruikt, misschien geeft dat je een beter idee
!!!
11,6" uit eind 2010. Is dus met een Core 2 Duo erin maar dat vind ik niet erg. Heeft mij maar ¤720,- gekost en is perfect snel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:44 schreef pimmetje2010 het volgende:
Dimens hoeveel inch is jouw macbook en welke versie heb je?
dell lattitude serie en eerst ff googlen of dat specifieke model er goed uitkomt en geen lijsten met issues oplevertquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet echt werk zoeken
Wat ben ik kwijt voor een fatsoenlijke laptop?
Ik game niet ofzo, wel photoshop en statistiek gebeuren moet ie kunnen handelen. Ik wil geen acer of asus
Mijn anuslaptop is 5x opgestuurd ofzo, steeds gingen ze het niet maken. Opkankeren dan, dan hoef ik er niks meer vanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Merkhoer. Alsof zo'n labeltje iets zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |