Ja, en hij is ongeveer een halve centimeter.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:04 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Kan ook gewoon een vetophoping zijn.
Heeft de bobbel een glad oppervlak?
quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij bent de oudste zeker hihahoNou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
In Desktop is het veel en veel sneller. Vooral als je de i5 2500k gaat nemen. Ik heb hem nog nooit 100% weten te gebruiken en dat was terwijl ik al mijn programma's aan had staan en 4 Full HD films aan het afspelen was.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:06 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik heb nu een eerste generatie i5, ik wil wel een stuk sneller hebben
jij had toch alleen een macbook en een laptop ?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
In Desktop is het veel en veel sneller. Vooral als je de i5 2500k gaat nemen. Ik heb hem nog nooit 100% weten te gebruiken en dat was terwijl ik al mijn programma's aan had staan en 4 Full HD films aan het afspelen was.
Dan zal het wel meevallen denk ik, gewoon een vetophoping denk ik gaat vanzelf weg.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, en hij is ongeveer een halve centimeter.
Laptop verkocht en sinds Januari een dekstop in elkaar gezet. MacBook neem ik vrijwel overal mee naartoe aangezien die ene kilo extra echt niets is.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij had toch alleen een macbook en een laptop ?
oh, wat voor'n GPU heb je erin zitten dan ?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Laptop verkocht en sinds Januari een dekstop in elkaar gezet. MacBook neem ik vrijwel overal mee naartoe aangezien die ene kilo extra echt niets is.
Dit is toch wel een goede desktop, hoeveel is zoiets waard?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
In Desktop is het veel en veel sneller. Vooral als je de i5 2500k gaat nemen. Ik heb hem nog nooit 100% weten te gebruiken en dat was terwijl ik al mijn programma's aan had staan en 4 Full HD films aan het afspelen was.
''En dat vriendje waarmee je laatst de stad in ging dan?''quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:05 schreef heloef het volgende:
Mijn moeder heeft nog steeds de neiging om mijn vrienden "vriendjes" te noemen.
Loslaten is moeilijk.
In de MacBook Air een GTX320m en in mijn desktop zit geen Grafische kaart. Gewoon Intel HD Graphics 3000.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh, wat voor'n GPU heb je erin zitten dan ?
Koetjes?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:13 schreef monkyyy het volgende:
Mijn oma geeft me altijd nog een chocolade reep mee als ik bij haar ben geweest.
Melk chocolade.quote:
pleur er dan meteen een 690 inquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
In de MacBook Air een GTX320m en in mijn desktop zit geen Grafische kaart. Gewoon Intel HD Graphics 3000.Als ik geld heb, koop ik wel een GPU. Voor nu gaat Battlefield Heroes op Low nog prima dus haast heeft het niet.
Is wel waard wat hij vraagt, maar ik zou het niet doen. Beter een i5 2500k, 128GB SSD, 8GB RAM en een videokaart op maat. Daar heb je meer aan en misschien kom je nog goedkoper uit ook.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:10 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Dit is toch wel een goede desktop, hoeveel is zoiets waard?
[TK] Game Pc i7 2700K
Hoezo dan? i7 2700k is toch beter, en 64gb ssd maakt ook niet zo gek veel verschil verder zit er 14gb aan ram bij en een redelijke videokaart. Ik denk niet dat ik dit goedkoper ga vinden.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Is wel waard wat hij vraagt, maar ik zou het niet doen. Beter een i5 2500k, 128GB SSD, 8GB RAM en een videokaart op maat. Daar heb je meer aan en misschien kom je nog goedkoper uit ook.
Dit is FOK!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:20 schreef monkyyy het volgende:
Wat zijn dat voor belachelijke biedingen, vraagprijs 1000, en mensen gaan nog niet eens de helft bieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |