Wilders?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:21 schreef tralalala het volgende:
Afwezigdat is wel heel erg triest. Rot dan lekker helemaal op.
Alle Kamerleden die niet nodig waren bij het debat zijn om 19:30 naar huis gegaan omdat Wilders om 19:00 nog gewoon toestemming gaf voor het debat.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:21 schreef tralalala het volgende:
Afwezigdat is wel heel erg triest. Rot dan lekker helemaal op.
De hufter, totaal onnodig dit.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:25 schreef Green1 het volgende:
Het is gewoon een truukje van wilders om heel de kamer er voor te laten opdraven..
Dat is toch triest? Gaat om weet ik hoeveel miljard en iedereen gaat lekker naar de vrouw en kinderen toe.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:22 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Alle Kamerleden die niet nodig waren bij het debat zijn om 19:30 naar huis gegaan omdat Wilders om 19:00 nog gewoon toestemming gaf voor het debat.
Hoezo? Dit debat kunnen de woordvoerders toch prima doen? Net zoals dat bij elk debat gaat (muv de algemene beschouwingen). Overige kamerleden kunnen ondertussen andere activiteiten plannen, zoals werkbezoeken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat is toch triest? Gaat om weet ik hoeveel miljard en iedereen gaat lekker naar de vrouw en kinderen toe.
Dat ben ik op zich met je eens, bij zo'n belangrijk debat hadden er inderdaad best meer Kamerleden aanwezig mogen zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat is toch triest? Gaat om weet ik hoeveel miljard en iedereen gaat lekker naar de vrouw en kinderen toe.
Vind ik helemaal prima van hem. Hij is dus tegen het EMS, maar ook tegen de gang van zaken die Wilders hier probeert te doen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:45 schreef remlof het volgende:
Irrgang: ik heb niet gestemd voor uitstel tot na de uitspraak van de rechter
Hij stemde anders wel voor het verzoek van uitstel van Wildersquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:52 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Vind ik helemaal prima van hem. Hij is dus tegen het EMS, maar ook tegen de gang van zaken die Wilders hier probeert te doen.
Oh, woops. Ik maakte juist uit jouw citaat uit dat hij tegen het verzoek had gestemd. Dan vind ik het minder goed van hemquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij stemde anders wel voor het verzoek van uitstel van Wilders
Het is inderdaad verbazingwekkend hoe je met zo veel woorden uiteindelijk toch zo weinig kunt zeggen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:58 schreef zoem het volgende:
Koolmees/ D66![]()
Ze willen kost wat kost een noodfonds, maar de details lijkt ze niet te interesseren.
Het feit dat hij ontwijkend antwoord zegt weer genoeg.
Hij zei in antwoord op Plasterk dat ie tegen had gestemd terwijl 5 minuten eerder iedereen kon horen dat ie voor stemde, vandaar de 'quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:55 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Oh, woops. Ik maakte juist uit jouw citaat uit dat hij tegen het verzoek had gestemd. Dan vind ik het minder goed van hem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |