Twee sponsoren op de voorkant blijft een no-go.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:51 schreef Hamsik het volgende:
Napoli 2012 / 2013 Away kit
[ afbeelding ]
Dan moet hij hier de 24e aankomenquote:
Raar eigenlijk, het mag hier wel maar niet in een los topic?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Online bestellen voetbalshirts - Nep, echt, Chinees, Thais, Nederlands
Blijkbaar mag het niet, dus vertrouw erop dat paupertjes als 64bitch spoedig verdwenen zijn hier.
Mooi shirt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:20 schreef Hamsik het volgende:
Motherwell derde kit
[ afbeelding ]
Puma slaat hier wel een flater.. Bah
Het mag sowieso niet. Er is alleen een apart topic geopend omdat dan de kansloze discussies daar konden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:21 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Raar eigenlijk, het mag hier wel maar niet in een los topic?
Ik vind 't wel meevallen eigenlijk...
The fuck, ik had vanochtend al gemailed naar dat mens maar nog steeds niets terug.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:57 schreef Dylan98 het volgende:
Nu al antwoord op mail , over de vraag wnr de liverpool shirtjes kwamen .
Very soon.
When I have,I will inform you.
Do not worry it.
Thanks and regards
Lotto heeft sowieso nooit echt mooie kits, is wel iets voor de Graafschap haha.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:22 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
QPR.
Thuis gaat nog wel. Dat uitshirt is wel ontzettend lelijk zeg.
Je moet een mailtje sturen naar soccerjersey777@hotmail.com Niet naar die andere om deze tijdquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:24 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
The fuck, ik had vanochtend al gemailed naar dat mens maar nog steeds niets terug.
Indd , Dankjewel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:26 schreef Hamsik het volgende:
Haha dit topic wordt weer netjes schoongemaakt, thanks
Maar dit topic wordt niet gesloten ondanks dat er wel gesproken wordt over de online 'handel' (op het gezeik na). Er is ook nooit gezegd dat het hier niet mocht, dus zo bedoel ik...quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Het mag sowieso niet. Er is alleen een apart topic geopend omdat dan de kansloze discussies daar konden.
Rapporteren helpt dus welquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:26 schreef Hamsik het volgende:
Haha dit topic wordt weer netjes schoongemaakt, thanks
Er is een andere club, weet zo niet welke, die de MSC pacth op de mouwen heeft, dat vind ik persoonlijk ook mooier. Maar op de europese kit komt alleen de Lete sponsor.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Twee sponsoren op de voorkant blijft een no-go.
Heb het naar beide gestuurd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:25 schreef Dylan98 het volgende:
[..]
Je moet een mailtje sturen naar soccerjersey777@hotmail.com Niet naar die andere om deze tijd
De pasvorm van die Lotto's ziet er ook niet al te tof uit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:25 schreef Hamsik het volgende:
[..]
Lotto heeft sowieso nooit echt mooie kits, is wel iets voor de Graafschap haha.
quote:Het is verboden om op FOK! te praten over hoe en/of waar nep(merk)kleding te verkrijgen is, daar dit bij wet verboden is. FOK! kan hier problemen mee krijgen, is in het verleden gebleken. Enige manier waarop je nep(merk)kleding kan en mag hebben is als je fysiek vanuit n verkopend land reist en dan mag je er max 3 meenemen.
Zie ook Topicreeks: Chinese Webshops, daar is dat volledig uitgezocht.
jupquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:54 schreef SjaakBauer het volgende:
Maar Twente gaat Nike shirts krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |