Deze rugnummers zijn er niet met het EKquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:06 schreef 64Bitch het volgende:
[..]
Slaat nergens op idd. De Jong met rugnummer 9.![]()
Volgens mij was of Billy boy of Shirley Wu dronken toen zij deze shirtjes aan het drukken waren.
Je-meent-het-niet?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Deze rugnummers zijn er niet met het EK
Krijg ook maar de tering man, geen normaal gesprek mee te voeren.quote:
Ik post gewoon normaal iets, en dan krijg ik zo'n reactie..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:27 schreef SjaakBauer het volgende:
Kap eens even lekker met zeiken op elkaar, als jullie elkaar wat te melden hebben dan dm'en jullie maar lekker
Het was een bericht in het algemeen. Jullie zeiken geregeld op elkaar. Doe dat gewoon lekker niet, dan blijft dit topic bestemd voor wat het bedoeld is.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik post gewoon normaal iets, en dan krijg ik zo'n reactie..
topic gaat sws al niet meer over waarvoor hij bedoeld wasquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het was een bericht in het algemeen. Jullie zeiken geregeld op elkaar. Doe dat gewoon lekker niet, dan blijft dit topic bestemd voor wat het bedoeld is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er worden hier alsnog geregeld nieuwe shirts gepost en daar geven mensen hun mening over. En het kopen van shirts hoort ook gewoon bij de onderwerpen die hier besproken kunnen worden. Aangezien zoveel mensen goedkope shirts willen hebben, is dat een veelbesproken onderwerp hier.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
topic gaat sws al niet meer over waarvoor hij bedoeld was
het was voetbalshirts algemeen en nu gaat het alleen maar over hoe je het het goedkoopst kunt krijgen
aar was niet de bedoeling als hoofdonderwerp toen deze reeks werd begonnen denk ikquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Er worden hier alsnog geregeld nieuwe shirts gepost en daar geven mensen hun mening over. En het kopen van shirts hoort ook gewoon bij de onderwerpen die hier besproken kunnen worden. Aangezien zoveel mensen goedkope shirts willen hebben, is dat een veelbesproken onderwerp hier.
Het is gewoon een van de onderwerpen die onder het thema 'Voetbalshirts' valtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:34 schreef TBakkert het volgende:
ja, m
[..]
aar was niet de bedoeling als hoofdonderwerp toen deze reeks werd begonnen denk ik
Zijn dat allemaal negers in jou UI?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het is gewoon een van de onderwerpen die onder het thema 'Voetbalshirts' valt
Ben benieuwd naar het shirt van Frankrijk, nog niemand hier heeft die volgens mijquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:41 schreef LTCY18 het volgende:
'k Heb nu uiteindelijk bij Shirley besteld.
3x Nederland uit
3x Nederland thuis
1x Frankrijk uit
3x short
met DHL
Zodra ze binnen zijn komen de foto's!
quote:Great news! Your order has shipped, and should arrive soon. Your credit card has successfully been charged for this order.
Order date: 20/05/2012 07:48 GMT-07:00
Google order number: JWZ
Shipping Status Qty Item Price
Shipped 1 Holland Away Jersey 12/13 - Patches: b) Euro 2012 Finals Patch - Printing: #11 Robben - Size: Adults 42" approx Medium £20.00
Shipping & Handling (Standard) : £3.00
Total: £23.00
(includes VAT £0.00)
met #11 Robbenquote:
Is dat die witte of blauwe? Die blauwe is erg strakquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar het shirt van Frankrijk, nog niemand hier heeft die volgens mij
Ik vind m eigenlijk niet super mooi, maar die logo vind ik echt fucking awesome.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar het shirt van Frankrijk, nog niemand hier heeft die volgens mij
Ik heb witte genomenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Is dat die witte of blauwe? Die blauwe is erg strak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |