Ik reed zonder naviquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:00 schreef aspirantspierbundel het volgende:
en toevallig zat net die locatie in je GPS?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:04 schreef Catkiller het volgende:
Mijn geadopteerde negerbroertje ging daar een keer naartoe en hij kwam blank terug dus je hebt zeer veel geluk gehad
Dat was Harry Potterquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:04 schreef Catkiller het volgende:
Mijn geadopteerde negerbroertje ging daar een keer naartoe en hij kwam blank terug dus je hebt zeer veel geluk gehad
Ligt er aan of er een hoop kasthommos waren of enkel openlijke hommos, de tweede is vele malen besmettelijker vergeleken met de eerste.quote:
HEUMEUJ!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:14 schreef geluidstechnicus het volgende:
Langs de A27 (Afrit Avelingen) bij Gorinchem heb je ook van die plekken
Nog een bij Gorinchem, veel gays daar zeg.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:14 schreef geluidstechnicus het volgende:
Langs de A27 (Afrit Avelingen) bij Gorinchem heb je ook van die plekken
Preciesquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:30 schreef Arcadia het volgende:
Onbewust ging je gaydar af en je brein besloot toen al, "ga hier zitten, dit is je thuis".
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je moet trouwens nadat je daar wegreed wel zo'n ding op de stoel leggen zeker?
[ [url=http://r.kelkoo.com/r/nl/9868323/164401/162/162/http%3A%2F%2Fwww.outdorado.com%2Fimages%2Fgenerated%2Fimage_1263382514906_XL.jpg/Z3j0C.PqQ.XA7lEEzNEIOm42YPXRtAaCb2Qybr_xyxA-]afbeelding[/url] ]
Natuurlijk. Alleen is de nickname van TS daar Anale Irritatie100.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:27 schreef Plantagehouder het volgende:
Hebben jullie ook een radiobak systeem zodat je met collega hikers kan ouwehoeren?
En als je de mayo bent vergeten voor je broodje bal gehakt loop je gewoon even de bosschages in.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:58 schreef Geelman het volgende:
Je kan toch gewoon zeggen: 'Geen behoefte'?! Laat die hommotjes lekker, ze pakken alleen zwakken.
Win win.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En als je de mayo bent vergeten voor je broodje bal gehakt loop je gewoon even de bosschages in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
Daar heb je net zo goed dat je bij homo's terecht komt. En dan kan je niet makkelijk weg.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:05 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Daarom ook de trein, dan heb je dit soort ontsporingen niet.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Chanant..serieus ?
Blikje kanon te veel op, haan ?
Daarom douche ik steevast 10 dagen niet alvorens ik met de trein ga en trek vuile naar zweet stinkende kleren aan. Gegarandeerd altijd een zitplek voor mezelf alleen en vaak een hele coupe voor mezelf. En dat voor een 2e klasse kaartje!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Daar heb je net zo goed dat je bij homo's terecht komt. En dan kan je niet makkelijk weg.
Aan je pielemuis trekken geldt niet als sport, gozer.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Ga ik even sporten, meteen mijn hele topic vol bagger
Rukken is in 3 minuten gebeurd, ik was anderhalf uur weg, comment verworpenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:40 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Aan je pielemuis trekken geldt niet als sport, gozer.
Helaas moet ik je daarin teleurstellen.
Sporten is iets waar je toch voor naar buiten zal moeten en flink zal moeten betalen aan een sportschool.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:08 schreef GizartFRL het volgende:
Zo is mijn auto er eens in de buurt van Hilversum mee opgehouden.
Was op de bosberg.
Voor me stappen 3 man achter uit een bestelbusje. 2 stappen voorin en de man met het strakke wielerpakje ( beverstraat?) stapte in een andere auto.
Daarom klikte ik mijn deuren ook maar op slot.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]dat is wel heel homomysterieus
Xd ik snap. Voor je het weet, nemen zij je versnellingspook in hun bakkes.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:11 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Daarom klikte ik mijn deuren ook maar op slot.
Stiekem wil je ook wel eens een harde piemel in je mond voelen kloppen, geef maar toe.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:30 schreef Gulmez het volgende:
als ik de baas was hier zou er een straf van 7 jaar op staan, als mannen seks hebben en helemaal buiten op openbaar gebied..
Door de zakdoekjes wist je dat het een homo-parkeerplaats was? Ik zou hoogstens denken dat er ook wel eens vrouwen daar pissen ofzoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:06 schreef pinine het volgende:
op zo'n parkeerplaats (bosberg Hilversum) moest ik ook eens nodig pissen maar wist ik veel en terwijl ik achter een boom stond keek ik om me heen en zag dat het bezaaid lag met papieren zakdoekjes en toen snapte ik het ineens, zakdoekje leggen.. niemand zeggen..dus gauw naar de auto en weggescheurd en zag nog net een paar kerels me nakijken
Ik zou denken dat daar gewoon veel verkouden mensen komen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Door de zakdoekjes wist je dat het een homo-parkeerplaats was? Ik zou hoogstens denken dat er ook wel eens vrouwen daar pissen ofzo
Of ben ik nu naïef?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Stiekem wil je ook wel eens een harde piemel in je mond voelen kloppen, geef maar toe.
Nee zo naïef om met Robert M mee te lopen als kind, met de smoes: Kom maar ik heb een heel lekkere lolly voor je, en ik doe je geen pijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Door de zakdoekjes wist je dat het een homo-parkeerplaats was? Ik zou hoogstens denken dat er ook wel eens vrouwen daar pissen ofzo
Of ben ik nu naïef?
deze was toch het beste :pquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je moet trouwens nadat je daar wegreed wel zo'n ding op de stoel leggen zeker?
[ [url=http://r.kelkoo.com/r/nl/9868323/164401/162/162/http%3A%2F%2Fwww.outdorado.com%2Fimages%2Fgenerated%2Fimage_1263382514906_XL.jpg/Z3j0C.PqQ.XA7lEEzNEIOm42YPXRtAaCb2Qybr_xyxA-]afbeelding[/url] ]
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:11 schreef aspirantspierbundel het volgende:
heeft die oude man je broodje van extra saus voorzien?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:11 schreef aspirantspierbundel het volgende:
heeft die oude man je broodje van extra saus voorzien?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:04 schreef Catkiller het volgende:
Ik kan 't me ook niet echt voorstellen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
Mensen die chanant niet kennen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Chanant..serieus ?
Blikje kanon te veel op, haan ?
Niks aan de hand toch?quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En stuk voor stuk zijn het waarschijnlijk 'gelukkig' getrouwde mannen.
Ergens is het ook wel triest.
eigenlijk had ik erbij moeten zeggen dat mijn broer die stond te wachten al zei dat het er stikte van de homo'squote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Of ben ik nu naïef?
en waarom heb jij nu dan zoveel kennis over wàt er daar precies met TS gebeurd is?quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:46 schreef xSouL het volgende:
TS is bewusteloos gebeukt en de volgende dag wakker geworden met spermazaad in z'n reet van 7 verschillende personen.
Dat was de man die in je nek hijgde.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik pakte een blikje cola en mijn brood en ging aan zo'n picknicktafel zitten. Er was een koel briesje en het was gewoon heerlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |