Ik reed zonder naviquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:00 schreef aspirantspierbundel het volgende:
en toevallig zat net die locatie in je GPS?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:04 schreef Catkiller het volgende:
Mijn geadopteerde negerbroertje ging daar een keer naartoe en hij kwam blank terug dus je hebt zeer veel geluk gehad
Dat was Harry Potterquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:04 schreef Catkiller het volgende:
Mijn geadopteerde negerbroertje ging daar een keer naartoe en hij kwam blank terug dus je hebt zeer veel geluk gehad
Ligt er aan of er een hoop kasthommos waren of enkel openlijke hommos, de tweede is vele malen besmettelijker vergeleken met de eerste.quote:
HEUMEUJ!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:14 schreef geluidstechnicus het volgende:
Langs de A27 (Afrit Avelingen) bij Gorinchem heb je ook van die plekken
Nog een bij Gorinchem, veel gays daar zeg.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:14 schreef geluidstechnicus het volgende:
Langs de A27 (Afrit Avelingen) bij Gorinchem heb je ook van die plekken
Preciesquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:30 schreef Arcadia het volgende:
Onbewust ging je gaydar af en je brein besloot toen al, "ga hier zitten, dit is je thuis".
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je moet trouwens nadat je daar wegreed wel zo'n ding op de stoel leggen zeker?
[ [url=http://r.kelkoo.com/r/nl/9868323/164401/162/162/http%3A%2F%2Fwww.outdorado.com%2Fimages%2Fgenerated%2Fimage_1263382514906_XL.jpg/Z3j0C.PqQ.XA7lEEzNEIOm42YPXRtAaCb2Qybr_xyxA-]afbeelding[/url] ]
Natuurlijk. Alleen is de nickname van TS daar Anale Irritatie100.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:27 schreef Plantagehouder het volgende:
Hebben jullie ook een radiobak systeem zodat je met collega hikers kan ouwehoeren?
En als je de mayo bent vergeten voor je broodje bal gehakt loop je gewoon even de bosschages in.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:58 schreef Geelman het volgende:
Je kan toch gewoon zeggen: 'Geen behoefte'?! Laat die hommotjes lekker, ze pakken alleen zwakken.
Win win.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En als je de mayo bent vergeten voor je broodje bal gehakt loop je gewoon even de bosschages in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |