Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kook je dan ook dingen die je niet lekker vindt?
Oh, dankje.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:43 schreef pimmetje2010 het volgende:
Monkyyy mocht de verwarming in je sauna kapot gaan mag je mijn laptop overnemen, die produceert ook aardig wat warmte
Denk dat je toekomstige vriend/man wel eens een gehaktbal wilt hebbenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Tuurlijk nietwaarom zou ik. Tenzij de meerheid van de familie het wel lekker vindt ofcourse. Dan moet ik m'n bek maar dichthouden.
Dan maak ik voor hem een gehaktbal en kook ik voor mezelf wat anders.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk dat je toekomstige vriend/man wel eens een gehaktbal wilt hebben
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan maak ik voor hem een gehaktbal en kook ik voor mezelf wat anders.
2 aparte maaltijden op 1 dag, dan moest je me vader eens horenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ze vinden lurken een leuk woordjequote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
Waarom posten mensen dit?Alsof mij dat iets kan schelen.
Zelfde dat jij nu post dat het je niets kan schelen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
Waarom posten mensen dit?Alsof mij dat iets kan schelen.
Kan ik er ook water overheen gooien zodat er lekker stoom komt?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:51 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Zeker als je Max Payne 3 erop speelt, dan is ie sneller dan jouw sauna verwarming denk ik
Gelukkig heeft jouw vader niks te maken met mijn huishouden over 20 jaar.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
2 aparte maaltijden op 1 dag, dan moest je me vader eens horen
Lekker gezellig en financieel verantwoord. Ik zie dit helemaal werken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik vroeg iets.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zelfde dat jij nu post dat het je niets kan schelen.
Niets mis mee .quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Lekker gezellig en financieel verantwoord. Ik zie dit helemaal werken.
Die middelste met die snorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik kan hun sexappeal niet handelen.
Nee das waarquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gelukkig heeft jouw vader niks te maken met mijn huishouden over 20 jaar.
Nee, gelukkig niet. Die arme man zou helemaal gek wordenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gelukkig heeft jouw vader niks te maken met mijn huishouden over 20 jaar.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Die arme man zou helemaal gek worden.
Gewoon bij de groothandel groot inkopen doen en invriezen. Dan kan er 1 stukje vlees wel missen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Lekker gezellig en financieel verantwoord. Ik zie dit helemaal werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |