Sla je tuinmanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De tuinman heeft gister koeiemestkorrels op het gazon gestrooid, daar kan ik dus niet op zonnebaden. Dus schraal op het terras gezeten.
Huh, in dit weer ga je toch geen mest strooien?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De tuinman heeft gister koeiemestkorrels op het gazon gestrooid, daar kan ik dus niet op zonnebaden. Dus schraal op het terras gezeten.
Maar daarna ga je er met water overheen toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:37 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Huh, in dit weer ga je toch geen mest strooien?
Dan verbrand je hele gazon.
Gewoon pontificaal in het plantsoen dan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
/care, tis toch niet mijn tuin, huur weetje.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:37 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Dan nog, dat is niet goed voor je gazonquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar daarna ga je er met water overheen toch?
Beetje vreemd inderdaad.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:37 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wat meer moeite mag wel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/gefeliciteerd/
Ooooh dan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
/care, tis toch niet mijn tuin, huur weetje.
Hij wil juist dat jij voor hem kiestquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij kan nu zelf iets uitkiezen.
Maar jij moet nu de komende maanden wel tegen een verdord gazon aankijkenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
/care, tis toch niet mijn tuin, huur weetje.
Mensen die niet zelf kunnen kiezenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij wil juist dat jij voor hem kiest.
dankquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/gefeliciteerd/
Vrouwen zijn dusquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mensen die niet zelf kunnen kiezen
Ik heb geen verstand van tuinen planten enzoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:39 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Dan nog, dat is niet goed voor je gazon
Ik ook niet maar zelfs ik weet datquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van tuinen planten enzo
houden zo, is vrouwenwerkquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van tuinen planten enzo
Ik ben zo aardig om hem de keuze te laten maken zodat hij iets kiest wat hij zelf leuk vindt aangezien ik niet diegene ben die dat ding stuurt.quote:
vrouwen die de baas willen zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sommige vrouwen vinden het leuk als een man dat weet.
Das waarquote:
Ik heb me er nooit in verdieptquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:42 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik ook niet maar zelfs ik weet dat
Niet elke vrouw heeft mooie nagelsquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Tuinieren is mannen werk. Vrouwen willen geen grond en vuil onder hun nagels krijgen.
Vroegah werd het vooral door vrouwen gedaan anders.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Tuinieren is mannen werk. Vrouwen willen geen grond en vuil onder hun nagels krijgen.
Alsnog als je het weet, je moet gewoon niet doen dat je het weet voorkomt veel werk..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sommige vrouwen vinden het leuk als een man dat weet.
Sinds eigen huis en tuin niet meerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Vroegah werd het vooral door vrouwen gedaan anders.
Dat was toen manicure alleen voor de hoge bevolkingsgroep was en de vrouwen onderdrukt werden.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Vroegah werd het vooral door vrouwen gedaan anders.
Ja dus.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat was toen manicure alleen voor de hoge bevolkingsgroep was en de vrouwen onderdrukt werden.
Dus jij voert dus niets uit als je later een tuin hebt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat was toen manicure alleen voor de hoge bevolkingsgroep was en de vrouwen onderdrukt werden.
Dan ben je nog bezig met onkruid tussen de tegels weghalen. Gewoon allemaal gras en een paar bloemen/planten aan de zijkant.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een tuin, leg gewoon tegels ofzo
lief van jequote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben zo aardig om hem de keuze te laten maken zodat hij iets kiest wat hij zelf leuk vindt aangezien ik niet diegene ben die dat ding stuurt.
nee juist niet. Wit, ruw marmer met planten eromheenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan ben je nog bezig met onkruid tussen de tegels weghalen. Gewoon allemaal gras en een paar bloemen/planten aan de zijkant.
Ik stort gewoon beton, hatseflatsquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan ben je nog bezig met onkruid tussen de tegels weghalen. Gewoon allemaal gras en een paar bloemen/planten aan de zijkant.
Ik voer binnenshuis al genoeg uit dan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus jij voert dus niets uit als je later een tuin hebt.
Gewoon een paar scholiertjes uitnodigen die voor 5 euro per uur je tuin komen onderhouden.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kook je dan ook dingen die je niet lekker vindt?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik voer binnenshuis al genoeg uit dan.
Is ook gewoon een optie natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:47 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Gewoon een paar scholiertjes uitnodigen die voor 5 euro per uur je tuin komen onderhouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |