zohooo, zelfs met 'een'?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Multifunctioneel dat beest, kan met de, het en een
Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat F met zijn 4 kleuters (!!!) die hij onder zijn hoede heeft bij het pierebadje (oid) was en uberbhaupt niet bij een zwembad oid.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:29 schreef amaranta het volgende:
Maareh, dat niet mogen zwemmen is toch best normaal? Bij ons op school mogen kinderen zonder zwemdiploma ook niet zomaar in het diepe. En verder volgens mij alleen met schriftelijke toestemming.
3 jaa geleden is er een meisje uit Eindhoven, uit gr 8, tijdens schoolkamp in Giethoorn verdronken. Zij had ook geen zwemdiploma.
Hij heet geen benno?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat F met zijn 4 kleuters (!!!) die hij onder zijn hoede heeft bij het pierebadje (oid) was en uberbhaupt niet bij een zwembad oid.
Geen anticonceptiesokken dus meerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:59 schreef Ticootje het volgende:
Oh ik hou m'n skisokken aan in bed, das echt de turn on voor joen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |