Heb er nu al zin inquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik vind dat juist wel lachen, lekker erger-materiaal
[..]
That's the spirit!Snaaien en kijken en FOK!ken!
Nee, alleen de finale.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:28 schreef TheVulture het volgende:
Doet Graham Norton het commentaar op de Beeb vanavond? In dat geval overweeg ik ook te zappen
Dat leverde toen wel een hilarisch topic opquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik zag Maurice Wijnen net bij SBS staan te presenteren... en toen moest ik weer hier aan denken
Maurice Wijnen... soort Mr. Potatoeheadquote:
Il Pleut de L'oorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat leverde toen wel een hilarisch topic op
Oh die droeftoeter.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maurice Wijnen... soort Mr. Potatoehead
[ afbeelding ]
Ik vind mezelf niet heel aantrekkelijk maar dit is toch wel de overtreffende trap hoor... van die oren hebben als vliegende schotels en dan je haar plat erachter kammenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Foto's MissBliss
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van mij mag bijna alles winnen behalve IJsland, echt een mierzoet onorgineel nummer als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:14 schreef TheVulture het volgende:
Hup IJsland... dat mag echt zo van mij winnen als het geen Italie wordt
Na Montenegro wordt alles beterquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:54 schreef Cee het volgende:
Ik heb behalve België en die russische rollators nog niks gezien/gehoord van deze halve finale. Stap er billetjesblanco in!
Hij zingt alleen niet zo best.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:58 schreef TheVulture het volgende:
En die IJslandse mijnheer ziet er ook nog eens ontzettenduit
Haha, ik zie het! Gelijk heb je!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:10 schreef Greys het volgende:
Ik heb mijn onschuldige songfestivalkijkende facebookvriendjes even voorzichtig gewaarschuwd niet te schrikken van het eerste nummer vanavondDat het daarna heus beter wordt
Waarom niet?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:12 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik heb er zin in
Maar ik ga niet op FOK!
Hmmmm, nou die vind ik nog nèt iets minder erg dan Euro Neuroquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:14 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Maar wacht even, heb je wel rekening gehouden met San Marino Greys?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |