Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Jij hebt er meer gejat dan andersom!quote:Op maandag 21 mei 2012 23:57 schreef vandermar het volgende:
Jes, haha ik heb hem van DTM gejat. Kreeg hij nog trug
Mijn nieuwe team lijkt op jouw team:quote:Op maandag 21 mei 2012 21:11 schreef Tim86 het volgende:
Dit team![]()
[ afbeelding ]
Hazard en Mirallas wisselen een beetje af..Hazard heeft een betere dribbel en een betere pass/cross, maar Mirallas heeft een geniaal schot, perfecte weak foot en is sterker + kan koppen..lastig..Scoorde gisteren met Mirallas een kopie van deze:
Straks ff uploaden. Helaas draaide Mirallas alleen om zijn eigen as en niet ook nog om het mannetje heen. Het is ook een fucking makkelijke move, maar ziet er wel tof uit
Sinds ik ben geswitched naar deze 4-3-2-1 ben ik 13 wedstrijden ongeslagen. RvP scoort ook mega veel vanaf het middenveld
Neequote:Op maandag 21 mei 2012 23:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij hebt er meer gejat dan andersom!
Ja echt fuckt up G, vies warm altijdquote:Op maandag 21 mei 2012 23:57 schreef Tim86 het volgende:
oja vandermar zit op een niet geïsoleerd zolderkamertje he
Exact hetzelfde jaquote:Op maandag 21 mei 2012 23:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mijn nieuwe team lijkt op jouw team:
[ afbeelding ]
Ben dan de kindertelefoonquote:Op maandag 21 mei 2012 23:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja echt fuckt up G, vies warm altijd
Geen bereik met tmobiel op de kamerquote:
Zou niet durven. Vind het wel echt een tof team, zou alleen Clichy ipv die pauper Kolarov doen. Die kan er he-le-maal niks van.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hé, zit je me nou belachelijk te maken?
Haha, ik heb juist Clichy vervangen door Kolarov. BEAST SHOTS!!! *zware stem*quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zou niet durven. Vind het wel echt een tof team, zou alleen Clichy ipv die pauper Kolarov doen. Die kan er he-le-maal niks van.
waarom ben je niet bij clubs?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Haha, ik heb juist Clichy vervangen door Kolarov. BEAST SHOTS!!! *zware stem*
looooooooolquote:
quote:
DIT!quote:
Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
DIT!
Groeit je e-pen0r nou een beetje van anderen bedreigen terwijl je met je luie vetpens onder je bureau zit?Ik vind dit echt te triest voor woorden. "kk Snotaap"
. Het is wel duidelijk dat je niet zo'n heel verstandige jongen bent. Wat een niveau.
BDIL schrijft een trieste mail naar een jongetjen. Daar reageerde ik op.quote:
Ik denk dat jij het minder hilarisch zou vinden als het een probleem voor jou was... Ten 2e had ik zijn mails naar mij toe ook gepost en dat was van een uiterst laag niveau. Alle andere mails heb ik gewoon formeel geantwoord. Zie rijst maar hem probeert hij ook te belazeren...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
DIT!
Groeit je e-pen0r nou een beetje van anderen bedreigen terwijl je met je luie vetpens onder je bureau zit?Ik vind dit echt te triest voor woorden. "kk Snotaap"
. Het is wel duidelijk dat je niet zo'n heel verstandige jongen bent. Wat een niveau.
Waarom reageren? Je hebt je geld toch terug?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het minder hilarisch zou vinden als het een probleem voor jou was... Ten 2e had ik zijn mails naar mij toe ook gepost en dat was van een uiterst laag niveau. Alle andere mails heb ik gewoon formeel geantwoord. Zie rijst maar hem probeert hij ook te belazeren...
Omdat hij het misschien bij mij niet heeft kunnen flikken maar bij 20 andere wel. Zodra ik over aangiftes begon was het maar dat is ook weer niet nodig etc. Ik heb na deze mail nog een aantal formele mails uitgewisseld omdat meneer nu nog steeds mensen probeert te naaien op de zelfde advertentie.Zie de posts van Rijst maar misschien komt zon homo bij andere zonder opspraak weg maar bij mij zeker niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarom reageren? Je hebt je geld toch terug?
Oh joh, ik heb niet alles gelezen. Ik dacht dat het een misverstand was. Maar hij licht zo dus mensen op?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
Omdat hij het misschien bij mij niet heeft kunnen flikken maar bij 20 andere wel. Zodra ik over aangiftes begon was het maar dat is ook weer niet nodig etc. Ik heb na deze mail nog een aantal mails uitgewisseld omdat meneer nu nog steeds mensen probeert te naaien op de zelfde advertentie.Zie de posts van Rijst maar misschien komt zon homo bij andere zonder opspraak weg maar bij mij zeker niet.
39 uit 28 hier. Als zijn workrates wat beter waren zou hij al op 50 zitten denk ik. Wie heb je ook alweer verder in dat team?quote:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#bVeDX98PbdzR9quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
39 uit 28 hier. Als zijn workrates wat beter waren zou hij al op 50 zitten denk ik. Wie heb je ook alweer verder in dat team?
820 k is je team waardquote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#bVeDX98PbdzR9
Ik heb een custom tactic aangemaakt. Daardoor zet ik meer druk met mijn verdedigers en lijkt Hunt ook harder te werken
hmm je scoort wel echt weinig met dat team terwijl het er wel echt goed en uitgebalanceerd uit ziet..misschien wat meer risico nemen qua passes en crosses..Hunter is mega snel op de eerste meters en goed in de duels.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#bVeDX98PbdzR9
Ik heb een custom tactic aangemaakt. Daardoor zet ik meer druk met mijn verdedigers en lijkt Hunt ook harder te werken
Ja klopt. Het zijn ook echt alleen de grote 3 die scoren. Soms Robben 2 en soms Hunter 2 doelpunten. Crosses komen nooit aan omdat Ribery en Robben met hun verkeerde been schieten. Ik heb sowieso nog niet met Hunter van buiten de 16 gescoord. Ik kan met hem nog steeds geen mannetje passeren. Maar hij scoort tenminste elke wedstrijd. Daar ben ik al blij meequote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hmm je scoort wel echt weinig met dat team terwijl het er wel echt goed en uitgebalanceerd uit ziet..misschien wat meer risico nemen qua passes en crosses..Hunter is mega snel op de eerste meters en goed in de duels.
Je haalt er ook geen forse winst uit, tenzij je toevallig een waardevolle speler trekt, maar je maakt er ook vrijwel nooit verlies op.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:03 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik snap niet hoe ik nou forse winst pak van bronze packs..
die non-shiny contracts verkopen niet voor 200, alleen de fitness en healings verkopen.
iemand tips ofzo..?
Tuurlijk ga je geen forse winst pakken. Maar heb gewoon geduld, uiteindelijk verkoopt t welquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:03 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik snap niet hoe ik nou forse winst pak van bronze packs..
die non-shiny contracts verkopen niet voor 200, alleen de fitness en healings verkopen.
iemand tips ofzo..?
Dat zijn waarschijnlijk mensen die 20 van die pakjes per dag kopen ofzo, of ze hebben toevallig een waardevolle speler gehad.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:08 schreef Geluidssysteem het volgende:
Tja, want ik zag hier wel mensen die bijvoorbeeld 8k winst hadden gister door bronze packs, maar bij mij verkoopt geen ene drol verder.
Achja, ik blijf ze er wel steeds opzetten, hopen dat ze een keer verkopen.
Ik heb hem vrijdag gekocht voor 49k, 6 wedstrijden gespeeld, als totaal KUT bestempeld, zaterdag verkocht voor 52k.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:20 schreef Apekoek het volgende:
Toty dost en co worden niet echt goedkoper zoals normale ifs dat normaal gesproken wel deden.
Jebentgewoonslecht.jpg oid?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb hem vrijdag gekocht voor 49k, 6 wedstrijden gespeeld, als totaal KUT bestempeld, zaterdag verkocht voor 52k.
En hij is nu 47k.
Zal wel goedkoper worden morgen tijdens happy hour.
Eerlijk gezegd ga ik hem ook alleen maar gebruiken voor harde knallen en kopballen! Daaromheen heb ik de jong toty en eriksen toty voor t balans. Lijkt mij wel bazig.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:35 schreef DutchSL het volgende:
Hoe slecht ik ook ben, ik ben nog veel slechter met TOTY Dost dan met 90% van de andere spitsen die ik heb gehad.
En het komt niet door pace, want TOTY De Jong is trager en vind ik beter. NIF Soldado heb ik gehad in hetzelfde systeem, die is nog trager en vond ik ook beter.
Dit type speler ligt je blijkbaar niet echtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:35 schreef DutchSL het volgende:
Hoe slecht ik ook ben, ik ben nog veel slechter met TOTY Dost dan met 90% van de andere spitsen die ik heb gehad.
En het komt niet door pace, want TOTY De Jong is trager en vind ik beter. NIF Soldado heb ik gehad in hetzelfde systeem, die is nog trager en vond ik ook beter. Dost kon helemaal niks in 4-2-3-1. Man passeren onmogelijk, bal vasthouden onmogelijk.. alleen crosses koppen (wat nog tegenviel ook) of hopen dat de tegenstander je niet dekt zodat je kunt uithalen.
En dat voor 50k + dikke handicap met zijn 87 rating. Dost![]()
Ik heb ook nog niks verloren met dat team en nauwelijks goals tegen. Net wel verloren van een 4.5* team die echt al het geluk van de wereld had.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:19 schreef WezepAFCA het volgende:
Echt props naar de gene die mij gisteren dat 3-5-2 MLS team heeft laten zien, 9 wedstrijden ongeslagen en een paar heerlijke goals met Zusi
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:29 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niks verloren
(..)
Net wel verloren
Ik krijg helemaal niets waardevols in pakjes maar verkoop bijna alles voor 200 bin en sommige shiny voor meer. Contracten verkopen voor geen meter dus discard ik gewoon. Healing, fitness en spelers verkoop ik.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:08 schreef Geluidssysteem het volgende:
Tja, want ik zag hier wel mensen die bijvoorbeeld 8k winst hadden gister door bronze packs, maar bij mij verkoopt geen ene drol verder.
Achja, ik blijf ze er wel steeds opzetten, hopen dat ze een keer verkopen.
Waarom contracten discarten? Ik zet die gewoon op mijn spelers.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik krijg helemaal niets waardevols in pakjes maar verkoop bijna alles voor 200 bin en sommige shiny voor meer. Contracten verkopen voor geen meter dus discard ik gewoon. Healing, fitness en spelers verkoop ik.
IK neem de moeite niet om +1 wedstrijd te krijgenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:34 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom contracten discarten? Ik zet die gewoon op mijn spelers!
Nog een hybrid gemaakt met Pogba?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
IK neem de moeite niet om +1 wedstrijd te krijgen
Ik zal zo even bezigquote:
Sommige van die stats zijn echt bizar voor een bronze..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:10 schreef vandermar het volgende:
Laucas
http://www.futhead.com/12/squad/838758
[ afbeelding ]
Jammer van die zilver
Ik snotter alles bijelkaarquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:12 schreef Maver24 het volgende:
Zo even tijd om te gaan sporten,ff me mountainbike erbij pakken, kapot lekker weer buiten
Sexyquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik snotter alles bijelkaarLang leve de hooikoorts lol. Het scheelt dat ik ontiegelijk veel voor school moet doen anders zou ik de hele dag buiten aan het snotteren en oogjeuken zijn
Ik had niet anders verwachtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:10 schreef vandermar het volgende:
Laucas
http://www.futhead.com/12/squad/838758
[ afbeelding ]
Jammer van die zilver
Ik had gisteren een ragequit na een goal in de 4e minuut met mijn silvers tegen zijn golds.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:15 schreef DannyDeko het volgende:
Division 1 here i come!
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/122700219
(jaja LB +Y i know, maar hoe eerder mn tegenstander ragequit hoe eerder ik er weer 3 punten bij heb)
Ragequits in FUT vind ik ook altijd jammer ja. Aangezien je contracten gewoon opgaan en je minder coins krijgt dan wanneer de wedstrijd uit wordt gespeeld.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had gisteren een ragequit na een goal in de 4e minuut met mijn silvers tegen zijn golds.
Maarja, ragequit in FUT is niet zo leuk, want dan loopt mijn hele PS3 vast
Gast dat is gewoon een copy van de bekendste hybrid van Futhead...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:49 schreef laucas het volgende:
http://futhead.com/12/squad/838406
Beetje aan het stoeien geweest met een Pogba hybrid en wat 4* skillers.
Ik zou UP Tadic als RCAM neerzetten, echt een geweldenaar.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:37 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna team klaar voor het nieuwe "houd-de-prijzen-van-deze-weeks-totys-hoog-toernooi".
Lijkt mij ook een goede speler, maar het gaat erom dat hij zijn rating laag houdt denk ik.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zou UP Tadic als RCAM neerzetten, echt een geweldenaar.
Bakkalquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:49 schreef vandermar het volgende:
Bakkal heeft #Feyenoord laten weten te wachten op een club in het buitenland, Lex Immers zal snel worden vastgelegd als zijn vervanger
Bekendste hybrid van Futhead?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:50 schreef zerokil het volgende:
[..]
Gast dat is gewoon een copy van de bekendste hybrid van Futhead...
Lazovicquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:13 schreef DutchSL het volgende:
Dit wordt mijn nieuwe team rondom Tadic:
http://www.futhead.com/12/squad/838269
(jaja, micropenis met die LM/RM)
Kan ook Kuzmanovic CDM en Basta RB, maar Maric is goed voor de rating omlaag te trekken en heeft high defensive work rate en dat is wel handig met Tosic/Krasic die niet meeverdedigen.
Voetballen kon hij wel en zijn laatste seizoen als rechtsbuiten vond ik hem zelfs erg goed, snel, makkelijk iemand voorbij, veel assists en makkelijk scorend.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
LazovicWat een rare vent was dat altijd bij PSV.
7 miljoen euro zelfsquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Voetballen kon hij wel en zijn laatste seizoen als rechtsbuiten vond ik hem zelfs erg goed, snel, makkelijk iemand voorbij, veel assists en makkelijk scorend.
Ooit door Feyenoord voor 9 miljoen gulden gehaad
Dan hebben ze voor Elmander 9 miljoen gulden betaaldquote:
Stond op wikipediaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan hebben ze voor Elmander 9 miljoen gulden betaald
Waarom zie ik dan geen IF Lazovic en wel IF Eto'o?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:35 schreef DutchSL het volgende:
Lazovic doet het in Rusland beter dan Eto'o
Hij heeft geen hattricks gemaakt en is geen grote naam, maar vaste basisspeler en vierde op de topscorerslijst (met Kerzhakov en voor de blessure Danny in het team die ook veel scoorden).quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom zie ik dan geen IF Lazovic en wel IF Eto'o?En ook IF Kerzakov.
Ik heb zelfs IF Doumbia geprobeerdquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:43 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb Doumbia geprobeerd, maar ik vind Kerzhakov en Eto'o de fijnste spitsen in Rusland.
Ben je net goed bezig met fietsen, drink je daarna cola. Neem lekker een koud glas waterquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:46 schreef Maver24 het volgende:
Zo daar zijn we weer, ff 30km gefietst buiten, super lekker weer,
wel echt enorm veel zweten, haha,
lekker koud colaatje nu
ff de suikers wat opschroeven.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:48 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ben je net goed bezig met fietsen, drink je daarna cola. Neem lekker een koud glas water
Jouw inspanning is dan weer veel minder geweestquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ff de suikers wat opschroeven.
Wil niet veel zeggen hoor, Wielrenners drinken ook cola hoor zelfs tijdens het rijden vanwege de suikers
Als ik er aan denk ga ik altijd uit FUT, maar dan crasht die vaak bij het laden van de arenaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:47 schreef wieisboos het volgende:
Hoe zorg je er voor dat fifa niet crasht als je tegenstander ragequit? Of ben je dan gewoon de lul
Edit: net internet kabel er uit gehaald en daardoor uit UT gegaan, niet gecrasht
Zonde, enige wat ik drink is water en bier op de zaterdagavond. Daarnaast na de training beter een whey shake dan colaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jouw inspanning is dan weer veel minder geweestach care, ik drink ook altijd een koud glas cola als ik thuiskom van fitness
tevens eet ik dan altijd even wat kip of kwark (eiwitten
)
Shakequote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:51 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Zonde, enige wat ik drink is water en bier op de zaterdagavond. Daarnaast na de training beter een whey shake dan cola
Ja maar ik bedoel gelijk na de ragequit in het FUT-menu de kabel er uit, dan ga je uit FUT zonder dat hij in de arena crasht en hoef je niet fifa opnieuw op te startenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als ik er aan denk ga ik altijd uit FUT, maar dan crasht die vaak bij het laden van de arena
Als ik er niet aan denk dan inderdaad kabel eruit trekken tijdens het wedstrijd laden.
Anders via het PS3 menu quit game (of Xbox variant hierop)
toen ik bij de fitness liep had ik hier thuis ook zo;n pot om een shake te maken, echt te ranzig gewoonquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Shakefucking vies man
een keer gehad en nooit weer. Ik drink zo'n 2 liter water per dag en daarnaast een glas cola ofzo en op dagen dat ik sport drink ik nog meer water
Ja, maar dan moet ik opstaanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel gelijk na de ragequit in het FUT-menu de kabel er uit, dan ga je uit FUT zonder dat hij in de arena crasht en hoef je niet fifa opnieuw op te starten
Ben je dan niet de voortgang in het toernooi kwijt?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel gelijk na de ragequit in het FUT-menu de kabel er uit, dan ga je uit FUT zonder dat hij in de arena crasht en hoef je niet fifa opnieuw op te starten
Het is ook zeker niet lekker, daarom gewoon zo snel mogelijk wegtikkenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Shakefucking vies man
een keer gehad en nooit weer. Ik drink zo'n 2 liter water per dag en daarnaast een glas cola ofzo en op dagen dat ik sport drink ik nog meer water
haha ja klopt, ik heb vanilla milkshake en cookies en cream. Cookies en cream is nog wel te doen met water maar Vanille is echtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
toen ik bij de fitness liep had ik hier thuis ook zo;n pot om een shake te maken, echt te ranzig gewoon
Ik speel geen toernooien maar het lijkt me niet want het is gewoon van het hoofdmenu.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ben je dan niet de voortgang in het toernooi kwijt?
Is dat niet die kerel die hier uitgelachen werd om zijn streams/teams?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:06 schreef poker4lifee het volgende:
NEpenthez trouwens verslagen gister in h2h 1 vs 1 in dat virgin gaming toernooi.![]()
Zit helaas niet in z'n video van vandaag
Die laat alleen z'n wins zien natuurlijkquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:06 schreef poker4lifee het volgende:
NEpenthez trouwens verslagen gister in h2h 1 vs 1 in dat virgin gaming toernooi.![]()
Zit helaas niet in z'n video van vandaag
haha true, je ziet hem wel ronde 3 verliezen maar ik won ronde 1 of 2 van 'm, dat is dan ook niet de moeite waard voor hem om te laten zien.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die laat alleen z'n wins zien natuurlijk
geen idee niet zo gevolgd, maar hij was best goed hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Is dat niet die kerel die hier uitgelachen werd om zijn streams/teams?
Hoe weet je dat diegene die hem kocht er een 4-4-2 van maakt?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:10 schreef vandermar het volgende:
Lol, ik had Viergever als 4-1-2-1-2 in een pakje en die is verkocht en die kerel maakt er gelijk een 4-4-2 van
Gewoon in je lijst laten staan nadat 'ie verkocht isquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:12 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Hoe weet je dat diegene die hem kocht er een 4-4-2 van maakt?
Oke thanks, wist ik nietquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon in je lijst laten staan nadat 'ie verkocht is
Dat was RaidZquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Is dat niet die kerel die hier uitgelachen werd om zijn streams/teams?
Reflexes ja, verder is Neuer gewoon beter en die is ook minder dan 20k tegenwoordig.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:17 schreef wieisboos het volgende:
IF Wiese gekocht, heeft echt zieke stats voor maar 20k
89 diving mag er ook zijn, lage speed/kicking maar voor mij zijn dat juist de onbelangrijkste statsquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Reflexes ja, verder is Neuer gewoon beter en die is ook minder dan 20k tegenwoordig.
Kickingquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
89 diving mag er ook zijn, lage speed/kicking maar voor mij zijn dat juist de onbelangrijkste stats
Gewoon ver uittrappen en hopen dat jij er eerder bent?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kickingmet Stekelenburg en Neuer als ze een bal vangen uit de corner
snelle spits voorin en bijna altijd een goal
Ik zet altijd een mannetje op driekwart ongeveer van mijn helft, laat ik m'n keeper uitkomen en dan gooi ik de bal naar hem, stuk accurater dan blind uittrappen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Spits staat altijd diep, wachten op het moment dat de backs naar buiten gaan (doen ze altijd en kan je niet tegenhouden) dan de bal schoppen. Bijna altijd een goalquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gewoon ver uittrappen en hopen dat jij er eerder bent?
Door het midden trappen dan krijgt hij debal in de loop meequote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik zet altijd een mannetje op driekwart ongeveer van mijn helft, laat ik m'n keeper uitkomen en dan gooi ik de bal naar hem, stuk accurater dan blind uittrappen.
Je kijkt op de radar? Mijn beeld haalt de helft niet geloof ik bij een cornerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Spits staat altijd diep, wachten op het moment dat de backs naar buiten gaan (doen ze altijd en kan je niet tegenhouden) dan de bal schoppen. Bijna altijd een goal
Ik kijk op deradar jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je kijkt op de radar? Mijn beeld haalt de helft niet geloof ik bij een corner
Inderdaad.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zorg altijd dat ik uittrap naar een grote kopsterke spits, zoals je dat met Dost, Adebayor, llorente zou kunnen doen. Zij kunnen dan makkelijk de bal naar 1 van de naast gelegen vleugel spelers koppen. Anders uitgooien.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:49 schreef DutchSL het volgende:
Ik doe ook altijd zo'n verre uittrap als het maar even kan.
SIF Lopez trapt naar Neymar is fappen.
Maar ik trap altijd een beetje naar de zijlijn, niet helemaal door het midden, dan is er meer kans voor mijn gevoel dat je speler de bal kan halen in een vrije positie ipv gelijk een verdediger tegen te komen.
5euroquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:52 schreef vandermar het volgende:
Iemand die nog een Carrera zonnebril wil? Originele, ik heb liever een ray banbijna niet gedragen, alleen paar keer in de auto en op terras.
Doe dat keer 14quote:
Ja moest een goede hebbenquote:
Ja even kijken hoeveel dat model nu isquote:
Beter dan die goedkope troepquote:
Eens, bij die goedkope heb je vaak dat de binnenkant wat spiegeld en je eigen ogen zien tijdens auto rijden ofzo is vies irritantquote:
Daarom Raybanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eens, bij die goedkope heb je vaak dat de binnenkant wat spiegeld en je eigen ogen zien tijdens auto rijden ofzo is vies irritant
7 stuks zeker? Bij ieder luchtje eentje?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daarom Rayban
Heb zelf ook een paar liggen daarvan
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
7 stuks zeker? Bij ieder luchtje eentje?
3 stuks helaasquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb er 2 van m'n pa gehad, die vroeger van hem waren en ik heb er zelf een gekochtquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:23 schreef DutchSL het volgende:
Palacio naar Inter, mooie Argentijnse triple links zijn daar te bouwen volgend jaar.
Al zal Cambiasso wel gedowngrade worden.
Ah okéquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb er 2 van m'n pa gehad, die vroeger van hem waren en ik heb er zelf een gekocht
Soms is er dubbele kans op (bepaalde) IFs, soms zijn er alleen speciale HH pakjes.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:34 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik vroeg mij af hé..
Als het happy hour is, geld dat dan alleen voor meer kans op TOTY's, of ook gewoon meer kans op betere dingen dan normaal?
oh, oke, bedanktquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:34 schreef Reemi het volgende:
[..]
Soms is er dubbele kans op (bepaalde) IFs, soms zijn er alleen speciale HH pakjes.
Maar komt er vandaag ook 1?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:34 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik vroeg mij af hé..
Als het happy hour is, geld dat dan alleen voor meer kans op TOTY's, of ook gewoon meer kans op betere dingen dan normaal?
Zie: https://twitter.com/#!/easportsfifatwitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 15:03:20Is there an Ultimate Team Happy Hour today (22 May) - YES. All the details at 2.50pm UK time sharp. reageer retweet
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 15:50:01TODAY (22 May) we have 2 Happy Hours for you: 1) 7-8pm UK time; and 2) Midnight-1am UK time #FUT reageer retweet
In ieder geval MOTM Drogbaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:45 schreef DutchSL het volgende:
Ja, er is vandaag een happy hour.
Ze maken over ene paar minuten details bekend.Zie: https://twitter.com/#!/easportsfifatwitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 15:03:20Is there an Ultimate Team Happy Hour today (22 May) - YES. All the details at 2.50pm UK time sharp. reageer retweet
Kan die link niet in de OP?
Ik gok op een TOTM (team of the match) Chelsea: alle Chelsea spelers blauwe kaarten
Ah ok! Goede timing om na de desbetreffende vrolijkheidsuur de overige eredivisie totys en heitinga binnen te hengelen. De TOTM etc boeit me nietquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:45 schreef DutchSL het volgende:
Ja, er is vandaag een happy hour.
Ze maken over ene paar minuten details bekend.Zie: https://twitter.com/#!/easportsfifatwitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 15:03:20Is there an Ultimate Team Happy Hour today (22 May) - YES. All the details at 2.50pm UK time sharp. reageer retweet
Kan die link niet in de OP?
Ik gok op een TOTM (team of the match) Chelsea: alle Chelsea spelers blauwe kaarten
Drogbatwitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 15:52:00AND it wouldn't be Happy Hour without a very special Man of the Match (MOTM) card. Who do you think it might be? reageer retweet
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:52 schreef EVH001 het volgende:
Mooie tijd om healing cards op te pikken dus.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:52 schreef EVH001 het volgende:
Mooie tijd om healing cards op te pikken dus.
"very special" Meer kleuren, meer kleuren!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:52 schreef Reemi het volgende:
Drogbatwitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 15:52:00AND it wouldn't be Happy Hour without a very special Man of the Match (MOTM) card. Who do you think it might be? reageer retweet
Welke formatie speel je? UP Aguero als ST is toch welquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:54 schreef StijnDa het volgende:
Messi is me toch de 250k niet waard eigenlijk. Ik kan UP Aguero naar het centrum verhuizen of er IF Tevez voor kopen... Wat zou dan een goede LCAM zijn uit de BPL?
4-2-3-1. Moment doe even een pic.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:55 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Welke formatie speel je? UP Aguero als ST is toch wel
Van Persie, Silva, IF Dempsey, IF Sessegnon?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:54 schreef StijnDa het volgende:
Messi is me toch de 250k niet waard eigenlijk. Ik kan UP Aguero naar het centrum verhuizen of er IF Tevez voor kopen... Wat zou dan een goede LCAM zijn uit de BPL?
Binnen, hard aan de studiequote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:55 schreef Fuszy het volgende:
godnondeju. Zitten jullie allemaal buiten of binnen te creperen?
Ben net thuis. Zit lekker in de tuin.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:55 schreef Fuszy het volgende:
Neus in de boeken icm een zweetreet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:55 schreef Fuszy het volgende:
Aardige opties ja, maar toch eigenlijk echte centrale spelers. Van Persie misschien wel leukquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:55 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Van Persie, Silva, IF Dempsey, IF Sessegnon?
Krul is poep. koop gewoon Cechquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:57 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het nu. Heb er ook geen moeite mee om UP Benzema eruit te gooien. Een BPL LCAM zorgt ook mooi dat ik Clichy kan vervangen, ook al doet hij het niet slecht.
[..]
Aardige opties ja, maar toch eigenlijk echte centrale spelers. Van Persie misschien wel leukAl is net iets meer pace wel welkom op de flank.
Jammer dat die net buiten mijn budget ligtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:58 schreef Confetti het volgende:
non-IF Messi : 20 wedstrijden, 14 goals.
91 Aguero : 20 wedstrijden , 49 goals![]()
![]()
Wat is die Messi schandalig slecht zeg.
Heb ik ook lolquote:
Adel Taarabt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jammer dat die net buiten mijn budget ligt
TOTY Suarez staat wel goed RCAM eigenlijkquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:00 schreef Rijst het volgende:
Stijnnnnn gewoon zo
TOTY Huntelaar ST
RVP CF
KUN LAM
IF TEVEZ RAM
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
TOTY Suarez staat wel goed RCAM eigenlijkMaar misschien IF Tevez op CF en dan UP Suarez o.i.d. ST. Heb ik 2 Suarez'en
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 16:00:10That's right - DROGBA. He's our #FUT MOTM. He's orange. And he's ONLY in packs during today's Happy Hours! #UnleashtheDrog reageer retweet
GuRBuH, hij kreeg een Modric van jou!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:04 schreef Fuszy het volgende:
Wie wil mij sponsoren op de ps3, zodat ik mijn team kan afmaken.
Het gaat om de LW en de 2 CM posities.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:04 schreef Reemi het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 16:00:10That's right - DROGBA. He's our #FUT MOTM. He's orange. And he's ONLY in packs during today's Happy Hours! #UnleashtheDrog reageer retweet
Tis een beetje een mix van wat spelers die ik al had voor mn all-Hveen team en wat bundes. Tadic vind ik een sukkeltje, dus die komt er niet inquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zou UP Tadic als RCAM neerzetten, echt een geweldenaar.
Messsiiiiquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:07 schreef DannyDeko het volgende:
@Stijn:
http://www.futhead.com/12/squad/840039
Ik zeg doen!
Je hebt nog alle coins van het toernooi in kas toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:04 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Ssssshtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:05 schreef detennismaster het volgende:
[..]
GuRBuH, hij kreeg een Modric van jou!
Jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Snap jij het hele chemistry gedoe wel?
[..]
Nee
Lijkt op mijn team, behalve dat ik jouw slechte spelers niet heb en er goede voor in de plaats hebquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:07 schreef DannyDeko het volgende:
@Stijn:
http://www.futhead.com/12/squad/840039
Ik zeg doen!
Ja, wie wil je?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:04 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Kortom, je hebt alleen Maicon.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Lijkt op mijn team, behalve dat ik jouw slechte spelers niet heb en er goede voor in de plaats heb
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+ TOTY Suarez ook.
edit; je vindt alleen Maicon goed
[ Bericht 9% gewijzigd door StijnDa op 22-05-2012 16:16:14 ]
Ja op mijn andere account. Wil die niet uitgevenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je hebt nog alle coins van het toernooi in kas toch?
Doe gewoonquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja op mijn andere account. Wil die niet uitgeven
In eerste instantie snapte ik zijn grap nietquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:13 schreef Rijst het volgende:
Stijn jonge stop eens met aandacht vragen. We hebben je team al tig keer gezien.
http://futhead.com/12/player/9615quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Geen idee wat de stats zijn maar ik ben overal blij mee
Gohquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Drogba weg bij Chelsea.http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=165782
Ik heb aantal potjes H2H gespeeld met argentinie en daar gooi ik messi op de linkerflank. Werkt zeer goed moet ik zeggen. En die gekke cdm is echt een beest daar, die kerel staat letterlijk OVERAL, vandaar dat ik die daar neer gooidequote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Lijkt op mijn team, behalve dat ik jouw slechte spelers niet heb en er goede voor in de plaats heb
Ik had twee weken terug nog een plan geplaatst om het toernooi te redden, maar daar is ook geen gehoor aan gegeven dus toernooi is gewoon dood lijkt me.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja op mijn andere account. Wil die niet uitgeven
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Drogba weg bij Chelsea.http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=165782
Thanks!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/player/9615
Gooi er maar wat op.
Laat dat toernooi maar ja. Die 2k kan iedereen wel missen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had twee weken terug nog een plan geplaatst om het toernooi te redden, maar daar is ook geen gehoor aan gegeven dus toernooi is gewoon dood lijkt me.
Van mij mag je het gebruiken.
Behalve GJEquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Laat dat toernooi maar ja. Die 2k kan iedereen wel missen.
Ja, koop dan IF Drogbaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:18 schreef Rijst het volgende:
Al dat Drogba gehypeEerst wilde niemand met hem spelen omdat hij maar 74 pace heeft. Na de Finale zie ik opeens iedereen met Drogba
Faalquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Thanks!
[ afbeelding ]
teamnaam SC Feijenoord
Oh wacht. Ik heb je niet als vriend op dit account
Deze skeere boi kan het inderdaad wel gebruikenquote:
Ik moet ook opeens tegen veel meer mensen met een compleet Chelsea team spelenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:18 schreef Rijst het volgende:
Al dat Drogba gehypeEerst wilde niemand met hem spelen omdat hij maar 74 pace heeft. Na de Finale zie ik opeens iedereen met Drogba
2k is natuurlijk te overzienquote:
momentjequote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
FaalNaar je oude account sturen? Dan zet jij ze daarna weer over.
Bertrand ook gewoon linksvoor?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:19 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik moet ook opeens tegen veel meer mensen met een compleet Chelsea team spelenEn dan zonder de duurste/beste natuurlijk.
OH HEUS.quote:
Silver LB jaquote:
Nee, niet.quote:
Tegen Bayernquote:
Is het niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:24 schreef Geluidssysteem het volgende:
*hoopt dat het geen troll van GJE was waar ik intuimel*
LWB.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Silver LB ja
In het echt speelt 'ie ook LB, maar ze hadden geen andere oplossing voor linksbuiten ofzo
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:24 schreef Geluidssysteem het volgende:
*hoopt dat het geen troll van GJE was waar ik intuimel*
quote:
Heel Nederland weet dit.quote:
Haha, wtfquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:25 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
wat een briljante speler en zeker elke cent waard
Fucking held jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:25 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:25 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dus.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik wist het niet. Ik dacht dat het morgen zou zijn.
Zijn ze goed?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wow die vorm van zijn hoofd tot zijn nek. Dit past precies
[ afbeelding ]
and if you are a robot we appologize for the inconveniencequote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:31 schreef Fuszy het volgende:
wtfik log uit en wil opnieuw inloggen bij EA. Please fill in this captcha to ensure that you're not a robot
dat jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
and if you are a robot we appologize for the inconvenience
F5en als een modderfokkerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:31 schreef Fuszy het volgende:
wtfik log uit en wil opnieuw inloggen bij EA. Please fill in this captcha to ensure that you're not a robot
Houston volgens mij.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:39 schreef Tim86 het volgende:
Weet iemand een team met oranje broeken en een wit shirt?
Gangwon FCquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:39 schreef Tim86 het volgende:
Weet iemand een team met oranje broeken en een wit shirt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |