Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Jij hebt er meer gejat dan andersom!quote:Op maandag 21 mei 2012 23:57 schreef vandermar het volgende:
Jes, haha ik heb hem van DTM gejat. Kreeg hij nog trug
Mijn nieuwe team lijkt op jouw team:quote:Op maandag 21 mei 2012 21:11 schreef Tim86 het volgende:
Dit team![]()
[ afbeelding ]
Hazard en Mirallas wisselen een beetje af..Hazard heeft een betere dribbel en een betere pass/cross, maar Mirallas heeft een geniaal schot, perfecte weak foot en is sterker + kan koppen..lastig..Scoorde gisteren met Mirallas een kopie van deze:
Straks ff uploaden. Helaas draaide Mirallas alleen om zijn eigen as en niet ook nog om het mannetje heen. Het is ook een fucking makkelijke move, maar ziet er wel tof uit
Sinds ik ben geswitched naar deze 4-3-2-1 ben ik 13 wedstrijden ongeslagen. RvP scoort ook mega veel vanaf het middenveld
Neequote:Op maandag 21 mei 2012 23:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij hebt er meer gejat dan andersom!
Ja echt fuckt up G, vies warm altijdquote:Op maandag 21 mei 2012 23:57 schreef Tim86 het volgende:
oja vandermar zit op een niet geïsoleerd zolderkamertje he
Exact hetzelfde jaquote:Op maandag 21 mei 2012 23:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mijn nieuwe team lijkt op jouw team:
[ afbeelding ]
Ben dan de kindertelefoonquote:Op maandag 21 mei 2012 23:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja echt fuckt up G, vies warm altijd
Geen bereik met tmobiel op de kamerquote:
Zou niet durven. Vind het wel echt een tof team, zou alleen Clichy ipv die pauper Kolarov doen. Die kan er he-le-maal niks van.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hé, zit je me nou belachelijk te maken?
Haha, ik heb juist Clichy vervangen door Kolarov. BEAST SHOTS!!! *zware stem*quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zou niet durven. Vind het wel echt een tof team, zou alleen Clichy ipv die pauper Kolarov doen. Die kan er he-le-maal niks van.
waarom ben je niet bij clubs?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Haha, ik heb juist Clichy vervangen door Kolarov. BEAST SHOTS!!! *zware stem*
looooooooolquote:
quote:
DIT!quote:
Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
DIT!
Groeit je e-pen0r nou een beetje van anderen bedreigen terwijl je met je luie vetpens onder je bureau zit?Ik vind dit echt te triest voor woorden. "kk Snotaap"
. Het is wel duidelijk dat je niet zo'n heel verstandige jongen bent. Wat een niveau.
BDIL schrijft een trieste mail naar een jongetjen. Daar reageerde ik op.quote:
Ik denk dat jij het minder hilarisch zou vinden als het een probleem voor jou was... Ten 2e had ik zijn mails naar mij toe ook gepost en dat was van een uiterst laag niveau. Alle andere mails heb ik gewoon formeel geantwoord. Zie rijst maar hem probeert hij ook te belazeren...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
DIT!
Groeit je e-pen0r nou een beetje van anderen bedreigen terwijl je met je luie vetpens onder je bureau zit?Ik vind dit echt te triest voor woorden. "kk Snotaap"
. Het is wel duidelijk dat je niet zo'n heel verstandige jongen bent. Wat een niveau.
Waarom reageren? Je hebt je geld toch terug?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het minder hilarisch zou vinden als het een probleem voor jou was... Ten 2e had ik zijn mails naar mij toe ook gepost en dat was van een uiterst laag niveau. Alle andere mails heb ik gewoon formeel geantwoord. Zie rijst maar hem probeert hij ook te belazeren...
Omdat hij het misschien bij mij niet heeft kunnen flikken maar bij 20 andere wel. Zodra ik over aangiftes begon was het maar dat is ook weer niet nodig etc. Ik heb na deze mail nog een aantal formele mails uitgewisseld omdat meneer nu nog steeds mensen probeert te naaien op de zelfde advertentie.Zie de posts van Rijst maar misschien komt zon homo bij andere zonder opspraak weg maar bij mij zeker niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarom reageren? Je hebt je geld toch terug?
Oh joh, ik heb niet alles gelezen. Ik dacht dat het een misverstand was. Maar hij licht zo dus mensen op?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
Omdat hij het misschien bij mij niet heeft kunnen flikken maar bij 20 andere wel. Zodra ik over aangiftes begon was het maar dat is ook weer niet nodig etc. Ik heb na deze mail nog een aantal mails uitgewisseld omdat meneer nu nog steeds mensen probeert te naaien op de zelfde advertentie.Zie de posts van Rijst maar misschien komt zon homo bij andere zonder opspraak weg maar bij mij zeker niet.
39 uit 28 hier. Als zijn workrates wat beter waren zou hij al op 50 zitten denk ik. Wie heb je ook alweer verder in dat team?quote:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#bVeDX98PbdzR9quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
39 uit 28 hier. Als zijn workrates wat beter waren zou hij al op 50 zitten denk ik. Wie heb je ook alweer verder in dat team?
820 k is je team waardquote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#bVeDX98PbdzR9
Ik heb een custom tactic aangemaakt. Daardoor zet ik meer druk met mijn verdedigers en lijkt Hunt ook harder te werken
hmm je scoort wel echt weinig met dat team terwijl het er wel echt goed en uitgebalanceerd uit ziet..misschien wat meer risico nemen qua passes en crosses..Hunter is mega snel op de eerste meters en goed in de duels.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#bVeDX98PbdzR9
Ik heb een custom tactic aangemaakt. Daardoor zet ik meer druk met mijn verdedigers en lijkt Hunt ook harder te werken
Ja klopt. Het zijn ook echt alleen de grote 3 die scoren. Soms Robben 2 en soms Hunter 2 doelpunten. Crosses komen nooit aan omdat Ribery en Robben met hun verkeerde been schieten. Ik heb sowieso nog niet met Hunter van buiten de 16 gescoord. Ik kan met hem nog steeds geen mannetje passeren. Maar hij scoort tenminste elke wedstrijd. Daar ben ik al blij meequote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hmm je scoort wel echt weinig met dat team terwijl het er wel echt goed en uitgebalanceerd uit ziet..misschien wat meer risico nemen qua passes en crosses..Hunter is mega snel op de eerste meters en goed in de duels.
Je haalt er ook geen forse winst uit, tenzij je toevallig een waardevolle speler trekt, maar je maakt er ook vrijwel nooit verlies op.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:03 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik snap niet hoe ik nou forse winst pak van bronze packs..
die non-shiny contracts verkopen niet voor 200, alleen de fitness en healings verkopen.
iemand tips ofzo..?
Tuurlijk ga je geen forse winst pakken. Maar heb gewoon geduld, uiteindelijk verkoopt t welquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:03 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik snap niet hoe ik nou forse winst pak van bronze packs..
die non-shiny contracts verkopen niet voor 200, alleen de fitness en healings verkopen.
iemand tips ofzo..?
Dat zijn waarschijnlijk mensen die 20 van die pakjes per dag kopen ofzo, of ze hebben toevallig een waardevolle speler gehad.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:08 schreef Geluidssysteem het volgende:
Tja, want ik zag hier wel mensen die bijvoorbeeld 8k winst hadden gister door bronze packs, maar bij mij verkoopt geen ene drol verder.
Achja, ik blijf ze er wel steeds opzetten, hopen dat ze een keer verkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |