Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Jij hebt er meer gejat dan andersom!quote:Op maandag 21 mei 2012 23:57 schreef vandermar het volgende:
Jes, haha ik heb hem van DTM gejat. Kreeg hij nog trug
Mijn nieuwe team lijkt op jouw team:quote:Op maandag 21 mei 2012 21:11 schreef Tim86 het volgende:
Dit team![]()
[ afbeelding ]
Hazard en Mirallas wisselen een beetje af..Hazard heeft een betere dribbel en een betere pass/cross, maar Mirallas heeft een geniaal schot, perfecte weak foot en is sterker + kan koppen..lastig..Scoorde gisteren met Mirallas een kopie van deze:
Straks ff uploaden. Helaas draaide Mirallas alleen om zijn eigen as en niet ook nog om het mannetje heen. Het is ook een fucking makkelijke move, maar ziet er wel tof uit
Sinds ik ben geswitched naar deze 4-3-2-1 ben ik 13 wedstrijden ongeslagen. RvP scoort ook mega veel vanaf het middenveld
Neequote:Op maandag 21 mei 2012 23:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij hebt er meer gejat dan andersom!
Ja echt fuckt up G, vies warm altijdquote:Op maandag 21 mei 2012 23:57 schreef Tim86 het volgende:
oja vandermar zit op een niet geïsoleerd zolderkamertje he
Exact hetzelfde jaquote:Op maandag 21 mei 2012 23:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mijn nieuwe team lijkt op jouw team:
[ afbeelding ]
Ben dan de kindertelefoonquote:Op maandag 21 mei 2012 23:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja echt fuckt up G, vies warm altijd
Geen bereik met tmobiel op de kamerquote:
Zou niet durven. Vind het wel echt een tof team, zou alleen Clichy ipv die pauper Kolarov doen. Die kan er he-le-maal niks van.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hé, zit je me nou belachelijk te maken?
Haha, ik heb juist Clichy vervangen door Kolarov. BEAST SHOTS!!! *zware stem*quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zou niet durven. Vind het wel echt een tof team, zou alleen Clichy ipv die pauper Kolarov doen. Die kan er he-le-maal niks van.
waarom ben je niet bij clubs?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Haha, ik heb juist Clichy vervangen door Kolarov. BEAST SHOTS!!! *zware stem*
looooooooolquote:
quote:
DIT!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |