Uncle Frank de smeerlap!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:14 schreef pocketcalculatoroperator het volgende:
Met vleeshaken kun je ook leuken dingen doen!
[ afbeelding ]
Doet dat zo'n pijn? Misschien wel, gewoon kunstnagels erop ofzo.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:03 schreef Sinosappel het volgende:
Zou je je nagels er 1 voor 1 uit laten rukken voor een miljoen?
Dat is best een ziek apparaat!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 07:48 schreef dustbrain het volgende:
Niet kijken als je last hebt van teveel empathie.
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:46 schreef Cigarette het volgende:
Of in een ijzeren stier worden gepropt met een vuurtje eronder
[ afbeelding ]
Dat lijkt me een van de meest pijnlijke. Vuurtje eronder en hij bijt zich door je heen.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:50 schreef luckass het volgende:
Wie kent de befaamde "rat in een kooitje".
wtfquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:03 schreef Sinosappel het volgende:
Zou je je nagels er 1 voor 1 uit laten rukken voor een miljoen?
Zou die rat echt helemaal in je buik graven?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:25 schreef sthomass het volgende:
[..]
Dat lijkt me een van de meest pijnlijke. Vuurtje eronder en hij bijt zich door je heen.
Omg het ergste aan dat filmpje vind ik nog wel dat die ontwerper er zelf in moest kruipen om het aan te tonen en dat ze hem toen opslotenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wilde die ook al posten. Veel zieker wordt het niet. Bah.
Zoiets hebben ze ook nagemaakt in Saw en Immortals. Sowieso martelscenes in films, no thanks.
edit:, ook al gepost dus.
Nee, die beesten vreten zich zo een weg door je lichaam.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zou die rat echt helemaal in je buik graven?
Ik dacht dat het meer krassen was
Tja, de ontwerper is eigenlijk ook wel een beest, hoe bedenk je zoiets?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omg het ergste aan dat filmpje vind ik nog wel dat die ontwerper er zelf in moest kruipen om het aan te tonen en dat ze hem toen opsloten
Misschien moest het in opdracht van?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Tja, de ontwerper is eigenlijk ook wel een beest, hoe bedenk je zoiets?
Of dat die tiran die stier gebruikte als opfleuring bij banketten enzo. Paar opstandelingen en aromatische kruiden erin, en je had live entertainment. Hoe kunnen mensen zo cruel zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omg het ergste aan dat filmpje vind ik nog wel dat die ontwerper er zelf in moest kruipen om het aan te tonen en dat ze hem toen opsloten
Vergis je niet..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Misschien moest het in opdracht van?
Sowieso was men in die tijd een stuk barbaarser dan nu.
True. Maar ik vind gewoon dat niemand zoiets moet ondergaan ookal zijn ze zelf ook mega sickquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Vergis je niet..
Maar het kan ook in opdracht van, maarja toch komt de ontwerper weer op het idee
Ja bah dat was ook echt naar uit dat filmpje jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Of dat die tiran die stier gebruikte als opfleuring bij banketten enzo. Paar opstandelingen en aromatische kruiden erin, en je had live entertainment. Hoe kunnen mensen zo cruel zijn.
Volgens de geschiedenis is het ook vaak genoeg voorgekomen dat er hele gezinnen in dat ding verdwenen. Zo van, zo, hup, ga maar dood. Allemaal tegelijk. Ja, dan wordt het zelfs voor deze internetmacho te veel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
True. Maar ik vind gewoon dat niemand zoiets moet ondergaan ookal zijn ze zelf ook mega sick
[..]
Ja bah dat was ook echt naar uit dat filmpje ja![]()
Gelukkig zeiden ze ook dat je bewusteloos raakt na een tijdje.
Kan iemand mij misschien uiteggen wat ik me hier bij voor moet stellen, waarom je echt gek word? Ik snap het een beetje maar kan me niet voorstellen dat het zó vervelend is. Of gebeurt er nog meer??quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:41 schreef JulesWinnfield het volgende:
Chinese watermarteling was ook wel dope, bonden ze iemand vast en lieten steeds druppeltjes water op zijn voorhoofd vallen net zolang tot die helemaal gek werd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |