abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111855251
Beste Fok Forummers.
Ik vroeg me af of er hier veel mensen zijn (geweest) met een serieuze relatie rond hun 18e.

De illusie tegenwoordig is namelijk dat je het maar een paar maanden vol kan houden met iemand en daarna na de volgend gaat.

Is er dan echt niets serieus meer mogelijks? Ik vroeg me af hoe jullie tegen een relatie op kijken.
Als je zegt dat je van iemand houd ga je er dan voor of verwacht je dat het uit gaat?

Deel uw ervaringen met elkaar hier.
pi_111855308
ik had een relatie van 4 jaar op mijn 18e
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  maandag 21 mei 2012 @ 22:38:10 #3
139330 TNA
For the stars that shine
pi_111855388
Dat kan, maar je moet er wel hetzelfde inzitten. Het wordt lastig als één van de twee plotseling het studentenleven even uitgebreid wil vieren, inclusief de bijbehorende seksuele escapades :+
pi_111855458
tuurliijk kan dat, ik woonde samen op mijn 18e ;)
  maandag 21 mei 2012 @ 22:40:18 #5
244933 trovey
Nachtoele
pi_111855516
Kan wel, mijn ouders zijn er een voorbeeld van geweest. Bij elkaar op hun 16de en 19de en getrouwd op hun 23ste en 26ste en pas voor altijd van elkaar gescheiden toen mijn moeder stierf. ;(
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 21 mei 2012 @ 22:41:22 #6
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_111855571
Natuurlijk kan het...maar hou er rekening mee dat je (of je partner) je nog ontwikkelt na je 18e en ook uit elkaar kan groeien.
Gourmetten of steengrillen?
pi_111855613
Ja dat kan
pi_111856072
Ja, het is mogelijk. Al snap ik niet helemaal wat je bedoelt met een serieuze relatie. Bedoel je hier dat je samen oud word en huisje boompje beestje of een relatie langer dan 1 maand?

Het is hartstikke goed mogelijk als je dit echt zou willen. Als je de jongen of meisje leuk genoeg vind zou dit niet eens een vraag moeten zijn die in je opkomt. Je begint er gewoon aan en kijkt waar het schip strand. Je moet er wat voor overhebben en niet bij de 1e dat een avond minder gezellig was verder kijken.

Gezien jouw voorbeeld verkeer je denk ik in een vriendenkring/millieu waar even sletten en weer verder gaan mode is. En met die insteek zal het nooit lukken.
pi_111856099
Oke, zelf maak ik niet vaak mee dat mensen nog serieus zijn namelijk.
Maar of het nog stand houd na je 18e is weer een moeilijkere vraag denk ik.
Tegenwoordig maken mensen ruzie om kleine dingen is het niet?
Het lijkt mij lastig.
pi_111856189
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:50 schreef henk003 het volgende:
Het lijkt mij lastig.
Niet iedereen is hetzelfde hè.....

En dat is ruzie maken om kleine dingen is niet alleen van tegenwoordig hoor.
  maandag 21 mei 2012 @ 22:52:18 #11
67670 Skv
Cynist.
pi_111856197
Kan Prima, hield bij mij bijna drie jaar stand.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  maandag 21 mei 2012 @ 22:53:00 #12
359659 dinosteen
Stenen zijn hard
pi_111856235
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:50 schreef henk003 het volgende:
Het lijkt mij lastig.
Misschien maar mensen die niet gewoon rustig kunnen blijven of gaan zitten te zeuren. :r
pi_111856415
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:53 schreef dinosteen het volgende:

[..]

Misschien maar mensen die niet gewoon rustig kunnen blijven of gaan zitten te zeuren. :r
Hoe bedoel je dat?
Kun je een voorbeeld opnoemen ik ben benieuwd.
pi_111856470
In het kort; ja.

Je zit alleen in een sterk wisselende periode in je leven (studies, school, etc), maar als je dat goed met je relatie kan combineren (van twee kanten) is een serieuze relatie prima mogelijk.
pi_111856839
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:57 schreef Impulse101 het volgende:
In het kort; ja.

Je zit alleen in een sterk wisselende periode in je leven (studies, school, etc), maar als je dat goed met je relatie kan combineren (van twee kanten) is een serieuze relatie prima mogelijk.
Ja klopt, maar tegenworodig lijkt dat maar weinig voor te komen jammer genoeg.
Een relatie betekend voor sommige gewoon 6maanden gezellig bij elkaar zijn en dan er mee stoppen. Ik begrijp dat niet echt.
pi_111857987
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:49 schreef SemperFii het volgende:
Ja, het is mogelijk. Al snap ik niet helemaal wat je bedoelt met een serieuze relatie. Bedoel je hier dat je samen oud word en huisje boompje beestje of een relatie langer dan 1 maand?

Het is hartstikke goed mogelijk als je dit echt zou willen. Als je de jongen of meisje leuk genoeg vind zou dit niet eens een vraag moeten zijn die in je opkomt. Je begint er gewoon aan en kijkt waar het schip strand. Je moet er wat voor overhebben en niet bij de 1e dat een avond minder gezellig was verder kijken.

Gezien jouw voorbeeld verkeer je denk ik in een vriendenkring/millieu waar even sletten en weer verder gaan mode is. En met die insteek zal het nooit lukken.
Ik ben anders dan miijn vriendenkring alleen krijg je wel van die verhalen te horen. Waardoor je er aan gaat twijfelen.
Een serieuze relatie zie ik eigenlijk als een relatie waarbij allebij de partners er voor gaan.
Waar een grote en kleine ruzie overmeesterd kan worden.
Zo n relatie.
  maandag 21 mei 2012 @ 23:30:19 #17
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_111858274
quote:
14s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:36 schreef AldoTheApache het volgende:
ik had een relatie van 4 jaar op mijn 18e
Tot je 18e of vanaf je 18e?
In dat eerste geval: dan heb je vroeg gebald zeg.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_111876821
Ik ben 17 en heb 2 jaar een serieuze relatie. Hij studeert nu en ik ga volgend jaar studeren waardoor het allemaal wel anders is.
We gaan er in ieder geval allebei voor en we kijken wel waar het uitkomt. Ik zit nog geen toekomstplannen te maken ofzo maar ik denk dat we nog best een paar jaar bij elkaar blijven.
pi_111876847
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 23:30 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Tot je 18e of vanaf je 18e?
In dat eerste geval: dan heb je vroeg gebald zeg.
tot mijn 18e

ja ik was vroeg bij de pinken :7
pi_111878116
Ja. Makkelijk. Mijn huidige vrouw leerde ik kennen toen ik 16 was, en vanaf dag 1 een relatie (liefde op het eerste gezicht). Ondertussen 4 jaar getrouwd en ons eerste kindje op komst. Ik ben nu 28 overigens. :)
pi_111878152
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 15:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ja. Makkelijk. Mijn huidige vrouw leerde ik kennen toen ik 16 was, en vanaf dag 1 een relatie (liefde op het eerste gezicht). Ondertussen 4 jaar getrouwd en ons eerste kindje op komst. Ik ben nu 28 overigens. :)
doe je goed ^O^

ik ben nu single en van zoveel mogelijk aan het proeven :9
pi_111886591
Ja hoor, kan prima! Ik was ook 18 en mijn man toen 24. Woonden vrij snel samen, trouwden na 2,5 jaar en driekwart jaar later was onze prachtige dochter* er! *;
pi_111886689
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 15:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
Zelfde situatie voor een neef van mij. Ook op zijn 16e elkaar ontmoet, nu 2 kinderen en inmiddels is hij 47 en nog steeds samen met die jeugdliefde.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 22 mei 2012 @ 20:07:08 #24
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_111891387
Ik heb mijn vriend leren kennen toen ik 16 was, we zijn op mijn 18e gaan samenwonen en zie dat ook niet zo snel veranderen [ben nu 24]. Natuurlijk kun je uit elkaar groeien, maar dat kan later ook nog wel. Als je het maar leuk hebt samen, dan komt het grootste deel van de rest vanzelf.
an urge to help mankind overcomes me
pi_111891782
Ik geloof er niet in. Ik geloof wel dat je het moet proberen, maar ik geloof niet dat je ten eerste op je 18e al weet wat je wel en niet wil vinden in een relatie, en ten tweede ontwikkel je jezelf (en je partner) en de kans dat je je allebei in een manier ontwikkelt die goed is voor je relatie is nihil. Dus: een beetje rondkijken op je 18e moet je zeker doen, maar er niet in gaan met de gedachte dat je de rest van je leven met die ander moet blijven. Gewoon, beetje aankijken.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 20:14:01 #26
74276 saaw
pi_111891884
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 20:12 schreef Hristo het volgende:
Ik geloof er niet in. Ik geloof wel dat je het moet proberen, maar ik geloof niet dat je ten eerste op je 18e al weet wat je wel en niet wil vinden in een relatie, en ten tweede ontwikkel je jezelf (en je partner) en de kans dat je je allebei in een manier ontwikkelt die goed is voor je relatie is nihil. Dus: een beetje rondkijken op je 18e moet je zeker doen, maar er niet in gaan met de gedachte dat je de rest van je leven met die ander moet blijven. Gewoon, beetje aankijken.
Dat lijkt me op geen enkel moment in je leven een goede eerste gedachte voor een relatie.
pi_111891943
Ja hoor, op mijn 18 woonde ik samen en zorgde ik samen met mijn toenmalige vriend voor zijn kinderen.
'ik can not be held responsible for the things that come out of my mouth' (Jackie Burkhart)
pi_111891965
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 20:14 schreef saaw het volgende:

[..]

Dat lijkt me op geen enkel moment in je leven een goede eerste gedachte voor een relatie.
Ach, als je 18 bent dan kun je dat denk ik minder goed relativeren dan wanneer je 27 bent.
pi_111891975
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 20:14 schreef mangler_fcu het volgende:
Ja hoor, op mijn 18 woonde ik samen en zorgde ik samen met mijn toenmalige vriend voor zijn kinderen.
Toenmalig, je zegt het al.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 20:18:57 #30
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_111892229
Alles kan, maar acht de kans dat het misloopt een flink stuk groter aangezien je nog een hoop niet hebt gezien en meegemaakt.

Er zijn er voor wie dat niet geldt, maar dat zijn uitzonderingen. De meeste 18 jarigen menen best al veel te hebben gezien en meegemaakt, maar dat is iets anders :P
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
  dinsdag 22 mei 2012 @ 20:19:09 #31
74276 saaw
pi_111892241
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 20:14 schreef Hristo het volgende:

[..]

Ach, als je 18 bent dan kun je dat denk ik minder goed relativeren dan wanneer je 27 bent.
Of juist beter. Op die leeftijd gaat het toch vooral om een leuke tijd hebben samen, pas later beginnen de meeste mensen over hun toekomst na te denken, samenwonen, kinders, etc, en worden dan meer desperate om een relatie te hebben die lang stand houdt.
pi_111892253
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 20:15 schreef Hristo het volgende:

[..]

Toenmalig, je zegt het al.
Wil jij zeggen dat een relatie alleen een serieuze relatie kan zijn als je voor altijd bij elkaar blijft? Dat wij na 2 jaar uit elkaar zijn gegaan betekend niet dat wij geen serieuze relatie hadden.
'ik can not be held responsible for the things that come out of my mouth' (Jackie Burkhart)
pi_111892309
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 20:19 schreef mangler_fcu het volgende:

[..]

Wil jij zeggen dat een relatie alleen een serieuze relatie kan zijn als je voor altijd bij elkaar blijft? Dat wij na 2 jaar uit elkaar zijn gegaan betekend niet dat wij geen serieuze relatie hadden.
Ach het zal op het moment vast heel serieus zijn geweest, maar kennelijk niet serieus + bestendig.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 23:21:01 #34
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_111907747
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 20:20 schreef Hristo het volgende:

[..]

Ach het zal op het moment vast heel serieus zijn geweest, maar kennelijk niet serieus + bestendig.
Wat een non-argument zeg. Dus mensen die na 10/20 jaar scheiden of uit elkaar gaan hebben ook geen serieuze relatie gehad? Want die kunnen dan ook over elkaar praten als hun ''toenmalige'' vriend/vriendin/man/vrouw.

Ik geloof daar zeker wel in, mits je op de ''juiste'' manier in een relatie staat. Ik was 16 toen ik bij mijn vriend kwam, en nu 21 en nog steeds samen.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_111912032
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 23:21 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Wat een non-argument zeg. Dus mensen die na 10/20 jaar scheiden of uit elkaar gaan hebben ook geen serieuze relatie gehad? Want die kunnen dan ook over elkaar praten als hun ''toenmalige'' vriend/vriendin/man/vrouw.

Ik geloof daar zeker wel in, mits je op de ''juiste'' manier in een relatie staat. Ik was 16 toen ik bij mijn vriend kwam, en nu 21 en nog steeds samen.
Mijn punt is: de kans dat je op je 30e/40e/50e nog net zo goed bij je partner past als je denkt op je 18e is gewoon heel erg klein. Ik denk dat het goed is als je als jong volwassene een beetje rondkijkt qua relaties. Dan leer je vanzelf wat je wel en niet prettig vindt. Reden dat ik niet echt geloof in een relatie vanaf je late puberteit is ook dat ik het in mijn omgeving regelmatig heb gezien en het 9 van de 10 keer van die zure, vastgeroeste relaties zijn geworden 10 jaar later :+

Al kan het wel eens werken hoor, en dat gun ik natuurlijk iedereen. Ik kan alleen niet voorstellen dat ik op mijn 18e hetzelfde zou verwachten van/zoeken in een relatie als 10 jaar later.
  Moderator woensdag 23 mei 2012 @ 01:17:52 #36
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_111912076
Tuurlijk kan dat :D ik heb van mijn 17e tot mijn 21e met mijn eerste vriend gehad. De kans dat je samen oud wordt is wel erg klein, ik ken niemand in mijn omgeving die nog bij zijn eerste liefde is (ik ben nu 29)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_111912315
Tja, wat is serieus.
Ik ben nu 18 en mijn vriend 16 en het voelt in elk geval wel serieus.
  woensdag 23 mei 2012 @ 02:41:37 #38
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_111912758
Ik was 17 toen ik een relatie kreeg met mijn man, ik ben nu 31.
Dus ik zeg ja.

En nee het was niet altijd makkelijk, maar dat is een relatie nooit.
Het belangrijkste is dat je elkaar ook je vrijheid gunt en je je beseft dat het gras bij de buren echt niet altijd groener is.
En je seksleven spannend houden helpt ook goed mee. ;)

[ Bericht 20% gewijzigd door snakelady op 23-05-2012 02:46:57 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 23 mei 2012 @ 15:31:41 #39
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_111929156
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 01:14 schreef Hristo het volgende:

[..]

Mijn punt is: de kans dat je op je 30e/40e/50e nog net zo goed bij je partner past als je denkt op je 18e is gewoon heel erg klein. Ik denk dat het goed is als je als jong volwassene een beetje rondkijkt qua relaties. Dan leer je vanzelf wat je wel en niet prettig vindt. Reden dat ik niet echt geloof in een relatie vanaf je late puberteit is ook dat ik het in mijn omgeving regelmatig heb gezien en het 9 van de 10 keer van die zure, vastgeroeste relaties zijn geworden 10 jaar later :+

Al kan het wel eens werken hoor, en dat gun ik natuurlijk iedereen. Ik kan alleen niet voorstellen dat ik op mijn 18e hetzelfde zou verwachten van/zoeken in een relatie als 10 jaar later.
Dat zou alsnog niet zeggen dat het geen serieuze relatie zou zijn. En daar gaat dit topic over.
Bovendien, als jij 28 bent en je krijgt een relatie is de kans net zo goed aanwezig dat je na 10/20 jaar uit elkaar gaat.. Zo lang je maar serieus in een relatie staat, gek op elkaar bent en niet om de kleinste kutdingen bij elkaar weggaat kan de relatie echt wel slagen als je er op je 18e in stapt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_111930375
Ik was net 18 toen ik een relatie kreeg. Die heeft 10 jaar geduurd, maar is geeindigd omdat we teveel uit elkaar zijn gegroeid. Ik ken echter genoeg stellen die sinds (rond) hun 18de bij elkaar zijn en die nu allemaal net hun eerste kindje hebben gekregen (4 stellen om precies te zijn in mijn vriendengroep). Het hangt denk ik af van de personen en ik denk ook voor een groot deel van opvoeding.

Zelf ben ik erg blij dat ik nog een paar jaar vrijgezel ben geweest voor ik mijn huidige partner leerde kennen, want daarin heb ik wel geleerd wat ik wel en niet waardeer binnen een relatie en wat mij gelukkig maakt. Het is dus moeilijk om het goed of fout te noemen om meerdere relaties te hebben. Als ik straks kinderen heb zou ik ze juist aanraden om niet meteen een serieuze relatie in te duiken als ze zo jong zijn, maar eerst van het leven te genieten en jezelf te leren kennen zonder de beperkingen van een relatie.
Sarcasme. Herken het.
pi_111946270
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:31 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Dat zou alsnog niet zeggen dat het geen serieuze relatie zou zijn. En daar gaat dit topic over.
Bovendien, als jij 28 bent en je krijgt een relatie is de kans net zo goed aanwezig dat je na 10/20 jaar uit elkaar gaat.. Zo lang je maar serieus in een relatie staat, gek op elkaar bent en niet om de kleinste kutdingen bij elkaar weggaat kan de relatie echt wel slagen als je er op je 18e in stapt.
Het kan ja, maar mijn ervaring is dat de kans nihil is. Maar ieder zijn mening c_/
  woensdag 23 mei 2012 @ 21:40:22 #42
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_111946599
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 21:34 schreef Hristo het volgende:

[..]

Het kan ja, maar mijn ervaring is dat de kans nihil is. Maar ieder zijn mening c_/
Wat de leeftijd ook is, er is altijd een kans dat een relatie stuk loopt.
Ik geloof niet in de ware, ik weet dat ik met een ander ook gelukkig zou kunnen zijn, ik heb hem niet nodig en ik ben niet afhankelijk van hem.
Ik heb er ook niet voor gekozen om zo vroeg een vaste relatie aan te gaan, het is gewoon gebeurd en voor je het weet ben je 14 jaar verder.
Dan is het goed denk ik, dat het geen bewuste keuze is maar dat je het zo leuk hebt samen over het algemeen dat je ineens meer dan een decennia verder bent vol leuke en liefdevolle herinneringen en tot op de dag van vandaag je nog veel lacht samen.
Wat er ook mocht gebeuren tussen mijn man en mij, spijt van met hem samen zijn zal ik nooit hebben.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_111946831
Op mijn 18de had ik al even een relatie, nu nogsteeds dezelfde relatie en aangezien die al 20 jaar duurt en prima gaat zie ik dat niet overgaan ineens ;)

Het kan wel, maar de kans dat het ergens stukloopt is natuurlijk best wel groot. Maar waarom zou je het niet proberen als je verliefd bent op elkaar, nee heb je en ja kun je krijgen. Misschien heb je 3 maanden een leuke tijd en daarna klaar, misschien een paar jaar en misschien ook wel een leven lang.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_111946923
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 21:45 schreef erodome het volgende:
Op mijn 18de had ik al even een relatie, nu nogsteeds dezelfde relatie en aangezien die al 20 jaar duurt en prima gaat zie ik dat niet overgaan ineens ;)

Het kan wel, maar de kans dat het ergens stukloopt is natuurlijk best wel groot. Maar waarom zou je het niet proberen als je verliefd bent op elkaar, nee heb je en ja kun je krijgen. Misschien heb je 3 maanden een leuke tijd en daarna klaar, misschien een paar jaar en misschien ook wel een leven lang.
Zoiets bedoelde ik, alleen jij kunt het beter uitleggen dan ik :+
  woensdag 23 mei 2012 @ 21:53:45 #45
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_111947303
Het is wel mogelijk, de probleem is dat mensen vaak sneller uit elkaar gaan.
Natuurlijk verander je en je partner ook, het is belangrijk dat je samen veranderd. Soms moet je dingen opgeven, omdat je partner iets anders wilt en andersom moet dit ook. Om dit te kunnen doen moet de partner het waard zijn om iets op te geven.

Of een 18 jarige daar zin in heeft? Dat is een ander verhaal.

Ik was zelf 17 en mn vriend 23 toen onze relatie begon, nu bijna 4 jaar verder en we zijn van plan om wel bijelkaar te blijven.
Een relatie is vechten, nemen en geven.
Dingen opgeven..
Er zijn periodes waarin het slecht kan gaan, maar dan kom ik weer op de vraag of hij het waard is of niet en tot nu toe is dat antwoord Ja geweest.
You fought the world alone and found finally the right track.
Now you're gone and the world looks dark, but we will fight for you, because you can't anymore.
RIP Rishi Chandrikasing
pi_111980133
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:40 schreef trovey het volgende:
Kan wel, mijn ouders zijn er een voorbeeld van geweest. Bij elkaar op hun 16de en 19de en getrouwd op hun 23ste en 26ste en pas voor altijd van elkaar gescheiden toen mijn moeder stierf. ;(
Wat ben ik jaloers op jou ouders.

Maar ik denk dat de duur van de relatie hier niet belangrijk is. De vraag is wat je onder een serieuze relatie verstaat.

[ Bericht 3% gewijzigd door QEX op 24-05-2012 20:22:55 ]
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_111987135
Het ligt eraan hoe je je dan ontwikkeld hebt. Vaak zie je op 15-jarige of nog jongere leeftijd al kinderen die direct denken dat ze de ware gevonden hebben maar nog lang niet lang geestelijk volwassen zijn. Als jij je met 18 jaar geestelijk ver genoeg ontwikkeld hebt mag je er zeker op vertrouwen een leuke en serieuze relatie aan te kunnen gaan.
pi_111997167
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 21:13 schreef Wesley92 het volgende:
Het ligt eraan hoe je je dan ontwikkeld hebt. Vaak zie je op 15-jarige of nog jongere leeftijd al kinderen die direct denken dat ze de ware gevonden hebben maar nog lang niet lang geestelijk volwassen zijn.

.....
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112197288
Als je elkaar vrijlaat wel..
pi_112213024
Natuurlijk kan dat, op m'n 15e had ik een relatie van een halfjaar, op mijn 16e zelfs van anderhalf jaar, en ben op dit moment 18 en ben al zo'n 7 maanden erg gelukkig met mijn huidige vriend, en geen haar op m'n hoofd die er aan denkt met deze relatie te stoppen. Je moet gewoon de goede persoon treffen, dan hou je een relatie wel vol als je zelf bereidt bent om er ook tijd en moeite in te steken ;)
Boobs can fix anything.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')