Niet iedereen is hetzelfde hè.....quote:Op maandag 21 mei 2012 22:50 schreef henk003 het volgende:
Oke, zelf maak ik niet vaak mee dat mensen nog serieus zijn namelijk.
Maar of het nog stand houd na je 18e is weer een moeilijkere vraag denk ik.
Tegenwoordig maken mensen ruzie om kleine dingen is het niet?
Het lijkt mij lastig.
Misschien maar mensen die niet gewoon rustig kunnen blijven of gaan zitten te zeuren.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:50 schreef henk003 het volgende:
Oke, zelf maak ik niet vaak mee dat mensen nog serieus zijn namelijk.
Maar of het nog stand houd na je 18e is weer een moeilijkere vraag denk ik.
Tegenwoordig maken mensen ruzie om kleine dingen is het niet?
Het lijkt mij lastig.
Hoe bedoel je dat?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:53 schreef dinosteen het volgende:
[..]
Misschien maar mensen die niet gewoon rustig kunnen blijven of gaan zitten te zeuren.
Ja klopt, maar tegenworodig lijkt dat maar weinig voor te komen jammer genoeg.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:57 schreef Impulse101 het volgende:
In het kort; ja.
Je zit alleen in een sterk wisselende periode in je leven (studies, school, etc), maar als je dat goed met je relatie kan combineren (van twee kanten) is een serieuze relatie prima mogelijk.
Ik ben anders dan miijn vriendenkring alleen krijg je wel van die verhalen te horen. Waardoor je er aan gaat twijfelen.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:49 schreef SemperFii het volgende:
Ja, het is mogelijk. Al snap ik niet helemaal wat je bedoelt met een serieuze relatie. Bedoel je hier dat je samen oud word en huisje boompje beestje of een relatie langer dan 1 maand?
Het is hartstikke goed mogelijk als je dit echt zou willen. Als je de jongen of meisje leuk genoeg vind zou dit niet eens een vraag moeten zijn die in je opkomt. Je begint er gewoon aan en kijkt waar het schip strand. Je moet er wat voor overhebben en niet bij de 1e dat een avond minder gezellig was verder kijken.
Gezien jouw voorbeeld verkeer je denk ik in een vriendenkring/millieu waar even sletten en weer verder gaan mode is. En met die insteek zal het nooit lukken.
Tot je 18e of vanaf je 18e?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:36 schreef AldoTheApache het volgende:
ik had een relatie van 4 jaar op mijn 18e
tot mijn 18equote:Op maandag 21 mei 2012 23:30 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Tot je 18e of vanaf je 18e?
In dat eerste geval: dan heb je vroeg gebald zeg.
doe je goedquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ja. Makkelijk. Mijn huidige vrouw leerde ik kennen toen ik 16 was, en vanaf dag 1 een relatie (liefde op het eerste gezicht). Ondertussen 4 jaar getrouwd en ons eerste kindje op komst. Ik ben nu 28 overigens.
Zelfde situatie voor een neef van mij. Ook op zijn 16e elkaar ontmoet, nu 2 kinderen en inmiddels is hij 47 en nog steeds samen met die jeugdliefde.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ja. Makkelijk. Mijn huidige vrouw leerde ik kennen toen ik 16 was, en vanaf dag 1 een relatie (liefde op het eerste gezicht). Ondertussen 4 jaar getrouwd en ons eerste kindje op komst. Ik ben nu 28 overigens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |