Liedjes fluiten is prima. Knipogen, ook ter begroeting = DOOD. oké, heeft weinig te maken met vrolijkheid, maar toch.quote:
Heerlijk om te fluiten op een grijze maandagochtend, al die boze blikken op het stationquote:
Maar dan kijk je er op een andere manier tegenaan toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:30 schreef DeJori het volgende:
[..]
Bijna alle vrouwen zijn mooi in een zomerjurkjeSoms lijkt het alsof ze in de winter alle vrouwen verstoppen in een grote opslagplaats en die tevoorschijn halen als het kwik boven de 20 graden komt
Ging je niet dood van de warmte dan? Ik ben een koukleum en zelfs ik liep zonder vestje en winterjas.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:31 schreef BarrieButsers het volgende:
Vandaag jaOp stage redelijk koud ga ik in de middag rondjes lopen lopen ze fucking allemaal in jurkjes, korte broeken, zwembroeken en slippers. Ik vestje en winterjas.
Misschien zijn naakte konten wel interessant? Anders kan ik er met mijn verstand ook niet bijquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Sowieso mannenbillen, die fascinatie snap ik nog steeds niet, die boeien me echt zeer weinig namelijk.
Vertelquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Doe ik met fitnessEn ik ben niet trots op hoe ver ik kom
Nee want ik ben er niet trots opquote:
Nou ik had niks door totdat een vriendin erover begon. Toen maar de jas weggelaten ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:32 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ging je niet dood van de warmte dan? Ik ben een koukleum en zelfs ik liep zonder vestje en winterjas.
Net alsof je alleen dingen verteld waar je trots op bent?quote:
Er zijn wel knappe vrouwen in de winter, maar dan moet je volledig op het gezicht afgaan omdat ze zich volledig verstoppen in dikke lage kleding. In de zomer heb ik het te druk met andere delen van het lichaam om naar het gezicht te kijken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar dan kijk je er op een andere manier tegenaan toch?
Bij mannen? Nooit een gezien in het echt, als je een heeeeele rare oude vriend zonder grenzen in combinatie met chatroulette niet meerekent.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien zijn naakte konten wel interessant? Anders kan ik er met mijn verstand ook niet bij
[..]
Vertel
Ik trek m'n broek de volgende keer wel naar beneden waar je bij bent. Ik heb ook ooit met een blote kont door glasgow en edingburgh gerendquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bij mannen? Nooit een gezien in het echt, als je een heeeeele rare oude vriend zonder grenzen in combinatie met chatroulette niet meerekent.Maar ik denk het niet.
De wittte walvis van mijn pa is ook niksquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bij mannen? Nooit een gezien in het echt, als je een heeeeele rare oude vriend zonder grenzen in combinatie met chatroulette niet meerekent.Maar ik denk het niet.
Laat maar zitten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:37 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik trek m'n broek de volgende keer wel naar beneden waar je bij bent. Ik heb ook ooit met een blote kont door glasgow en edingburgh gerend
Nah, zo erg is het niet hoor. Als ik begin met lopen (dus er niets voor doe) dan kan ik 2 kmquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Net alsof je alleen dingen verteld waar je trots op bent?
DM desnoods. Bedoel je weet tegen wie je het zegt, ben wel de laatste die (met dit onderwerp) je uit gaat lachen
Huh hebben de vrouwen een gezicht in de zomer?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:36 schreef DeJori het volgende:
[..]
Er zijn wel knappe vrouwen in de winter, maar dan moet je volledig op het gezicht afgaan omdat ze zich volledig verstoppen in dikke lage kleding. In de zomer heb ik het te druk met andere delen van het lichaam om naar het gezicht te kijken.
Gast dat is verquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nah, zo erg is het niet hoor. Als ik begin met lopen (dus er niets voor doe) dan kan ik 2 km
LOLquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
De wittte walvis van mijn pa is ook niks
Nee manquote:
Niets bijzonders. Het ene was in een winkelstraat in glasgow waar ik besloot mijn kont te tonen aan mensen die zaten te eten bij de McDonalds, en de andere was in Edingburgh, ook in een winkelstraat, waar ik een stukje rende met mijn broek onder mijn ontbloote billen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:40 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Laat maar zitten.Maar wtf, ik wil wel de rest van dat verhaal weten, als het mag.
Ach komt goed. Maar 2 km damn als ik dat doe kan je al 112 bellen denk ikquote:
Maar waarom?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:42 schreef DeJori het volgende:
[..]
Niets bijzonders. Het ene was in een winkelstraat in glasgow waar ik besloot mijn kont te tonen aan mensen die zaten te eten bij de McDonalds, en de andere was in Edingburgh, ook in een winkelstraat, waar ik een stukje rende met mijn broek onder mijn ontbloote billen.
Wat een traktatie voor die dekselse Schotten!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:42 schreef DeJori het volgende:
[..]
Niets bijzonders. Het ene was in een winkelstraat in glasgow waar ik besloot mijn kont te tonen aan mensen die zaten te eten bij de McDonalds, en de andere was in Edingburgh, ook in een winkelstraat, waar ik een stukje rende met mijn broek onder mijn ontbloote billen.
Maar MR toch, zie jij daar de humor niet van in?quote:
Hm ik wil tot de 10 xDquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ach komt goed. Maar 2 km damn als ik dat doe kan je al 112 bellen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |