abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111853278

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op het slowchatten en een geile gangbang met elkaar te hebben.

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Vandaar dat we hier lekker slowchatten.

Maar je wil toch versieren?

Dan ga je maar naar het echte topic.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Zie bovenstaande.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond, maar staar iedereen recht aan en geef ze een knipoog, vooral als je bananen eet.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo eng mogelijk. Ook kun je natuurlijk vragen of het kassameisje een snoepje wil.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, wat bestwel veel pijn kan doen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Neuk haar.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien. Behalve als het enge stalkers betreft, die zien je wel.

9. Kom naar alle meets :D

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Volgende Meeting
Niet

Bereken hier jouw ASS:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_111853471
Top-TT! 8-)

quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:03 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

De koelcel is achterom, pak zelf maar ff en leg 't geld maar op 't schapje O+
Don´t mind if I do :9
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_111853957
We hebben iedereen weg gejaagd met ons bier, Bartho ;(
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_111853991
quote:
11s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:15 schreef Barbusse het volgende:
We hebben iedereen weg gejaagd met ons bier, Bartho ;(
Jouw bier. Ik lust het niet :+
pi_111854159
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:16 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Jouw bier. Ik lust het niet :+
oO< YHGBCL :o 2I476 :( VHFW81@64UTN WAT!?!?!?! :o :o
pi_111854223
quote:
11s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:18 schreef Barbusse het volgende:

[..]

oO< YHGBCL :o 2I476 :( VHFW81@64UTN WAT!?!?!?! :o :o
Hej, ik ben import :+
pi_111854255
achterhoek, is dat niet het einde van de wereld, waar de zwaartekracht begint te werken en je je schrap moet gaan zetten?
pi_111854314
Die plek waar ik geheel tegen mijn zin en onder dwang deze maand al 2 keer ben geweest :+
pi_111854319
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:20 schreef Cassandra87 het volgende:
achterhoek, is dat niet het einde van de wereld, waar de zwaartekracht begint te werken en je je schrap moet gaan zetten?
Nee. De Achterhoek is waar je langs de achterdeur naar binnen stampt bij de buren terwijl je heel hard VOLLUUK! roept :P
pi_111854363
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:21 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Nee. De Achterhoek is waar je langs de achterdeur naar binnen stampt bij de buren terwijl je heel hard VOLLUUK! roept :P
Oooh ik dacht op de oprit blijven drempelen tot iemand open doet en zegt de achterdeur zit niet op slot hoor
pi_111854400
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:21 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

En waar je fiets gewoon blijft staan voor 2 weken als je weer eens vergeten bent hoe dat moest, fietsen, dronken onderweg naar huis vanuit de kroeg. :P
pi_111854431
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:19 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Hej, ik ben import :+
Ik ook. En nu export :')
pi_111854477
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:22 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En waar je fiets gewoon blijft staan voor 2 weken als je weer eens vergeten bent hoe dat moest, fietsen, dronken onderweg naar huis vanuit de kroeg. :P
En als je je sleutel kwijt bent rag je je buurman gewoon uit bed, want die heeft de reserve :P
  maandag 21 mei 2012 @ 22:26:20 #14
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_111854634
De Achterhoek :')
pi_111854642
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:24 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

En als je je sleutel kwijt bent rag je je buurman gewoon uit bed, want die heeft de reserve :P
Weet je hoe we dat in amsterdam doen?
Eerst erger je je elke keer aan je vriendin die standaard een extra set sleutels mee heeft, omdat ze 9 van de tien keer haar eigen bos vergeet.
En puntje bij paaltje ben je er heeeel blij mee omdat dat je een ritje naar je vader bespaard, die 130 km verderop woont en de enige reserve set heeft :+
pi_111854673
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:24 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

_O- *O*
pi_111854717
komt barb ook uit de achterhoek dan?
pi_111854722
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:26 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Weet je hoe we dat in amsterdam doen?
Eerst erger je je elke keer aan je vriendin die standaard een extra set sleutels mee heeft, omdat ze 9 van de tien keer haar eigen bos vergeet.
En puntje bij paaltje ben je er heeeel blij mee omdat dat je een ritje naar je vader bespaard, die 130 km verderop woont en de enige reserve set heeft :+
Gottaloveit O+
  maandag 21 mei 2012 @ 22:30:16 #19
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_111854911
Telkens als Barbusse Barb genoemd wordt, denk ik aan de echte Barb. Wat een kut-afkorting.
pi_111854922
De achterhoek...das toch al Oost Europa? :+
pi_111854927
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:27 schreef Cassandra87 het volgende:
komt barb ook uit de achterhoek dan?
Uit hetzelfde boerengat :P
pi_111854956
Goed, ik ga slapen. Doei! :W
pi_111854984
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:30 schreef twi het volgende:
Telkens als Barbusse Barb genoemd wordt, denk ik aan de echte Barb. Wat een kut-afkorting.
Ik maak er in mijn hoofd altijd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van maar dat zeg ik maar niet hardop want dan krijg ik ruzie
pi_111855006
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:30 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Uit hetzelfde boerengat :P
Nou dan mag dat gat blijven, al 2 leuke producten O+
pi_111855131
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
De achterhoek...das toch al Oost Europa? :+
Tis ook geen amsterdam en omgeving he O+