Originele OP van TS Klatjebleiquote:Heb gister een leuke meid leren kennen en het klikt wel.
Zij gaf me af en toe hints waar ik op inhaakte en andersom.
Leuk zitten praten en voordat ze wegging hebben we nummers gewisseld
en bij het weggaan gaf ik haar nog een kus. (niet gelijk amandeltennissen)
maar gewoon een kus.
We zitten de hele tijd te smsn (kost me klauwen vol geld ) maar ik heb het er voor over.
'Probleem' is alleen; Zij is 16, ik ben 21. Is dit probleem ook echt een probleem?
Ze ziet er wel als iemand van 18 uit maar dat daarentoe.
Klatjeblei
O.a. door mij dus.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:31 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Oh, en het topic is gekaapt door vrouwen met een vadercomplex![]()
vraag haar gewoon of ze het echt wil, al dat kleffe gedoe...quote:Op maandag 21 mei 2012 21:35 schreef Klatjeblei het volgende:
Ja maar angel joy dat is het probleem.
In begin was ze onzeker, toen kregen we ruzie was ze boos en wilde ze tijd.
Nu heb ik haar de tijd gegeven en vandaag hebben gepraat wil ze steeds knuffelen, en tongzoenen.
Kijk ik heb net geen woord erover gerept en als ik met mijn hand bij haar kont in buurt kwam
deed ik hem op haar rug.
ik ben voorzichtig maar vraag me af ben ik niet te paranoia?
Heb haar even onderbroken, en gevraagd: Is dit echt wat je wil? Zo klef enzo?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
vraag haar gewoon of ze het echt wil, al dat kleffe gedoe...
als ze ja zegt, pak je kans
dan:quote:Op maandag 21 mei 2012 21:37 schreef Klatjeblei het volgende:
[..]
Heb haar even onderbroken, en gevraagd: Is dit echt wat je wil? Zo klef enzo?
Zegt ze: Vind ik veel beter als hoe het eerst was
Ach, eerste wat je noemde, is heel typisch voor tiener puber meisjesquote:Op maandag 21 mei 2012 21:35 schreef Klatjeblei het volgende:
Ja maar angel joy dat is het probleem.
In begin was ze onzeker, toen kregen we ruzie was ze boos en wilde ze tijd.
Nu heb ik haar de tijd gegeven en vandaag hebben gepraat nam zij het initiatief om te knuffelen,
en tongzoenen. (terwijl ik normaal altijd aankom)
Kijk ik heb net geen woord erover gerept en als ik met mijn hand bij haar kont in buurt kwam
deed ik hem op haar rug.
ik ben voorzichtig maar vraag me af ben ik niet te paranoia?
Dwingen? Ik mag dan wel zolang droog gestaan hebben, zou een meisje daar nooit in pushen.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ach, eerste wat je noemde, is heel typisch voor tiener puber meisjes
En uiteraad mag je jouw hand wel op haar kont leggen, maar ik bedoelde meer qua seks etc, dat zij er misschien nog niet klaar voor isen dat je haar niet moet dwingen
Ahh oke, dat vroeg ik me dus afquote:Op maandag 21 mei 2012 21:39 schreef Klatjeblei het volgende:
[..]
Dwingen? Ik mag dan wel zolang droog gestaan hebben, zou een meisje daar nooit in pushen.
Zo ben ik niet!
dan mag elk meisje blij zijn met jou...quote:Op maandag 21 mei 2012 21:39 schreef Klatjeblei het volgende:
[..]
Dwingen? Ik mag dan wel zolang droog gestaan hebben, zou een meisje daar nooit in pushen.
Zo ben ik niet!
Maar als zij het dan echt wil en het zou gebeuren, moet ik mij toch tevoren 2x op het hoofd krabben.
Maarja ik ben geen pusher op dat gebied, maar ben ook niet vies om te rollebollen
Kijk ik weet niet hoe tiener/puberquote:Op maandag 21 mei 2012 21:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ahh oke, dat vroeg ik me dus af
En ook niet vreemdgaan etc
(en andersom uiteraad)
Maar wat is jouw probleem nu dan?
Haar ouders?
je treft het met Angel in dat geval...quote:Op maandag 21 mei 2012 21:43 schreef Klatjeblei het volgende:
[..]
Kijk ik weet niet hoe tiener/pubermeisjes daarin zijn.
Zou ze nu echt zoiets gehad hebben van ik wil hem niet kwijt en hij is zo'n schatje wat heb ik gedaan
Of meer van: Aah ik ga hem het bed inlokken, of iets van voorspel en ga hem vervolgens zo hard aangeven
Ik lijk echt paranoia maar het is die voorzichtigheid wat mij siert...
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:43 schreef ikhebgelijk het volgende:
Als vader zou ik je van de dam slaan! als man zeg ik nice!
Hahaquote:Op maandag 21 mei 2012 21:43 schreef Klatjeblei het volgende:
[..]
Kijk ik weet niet hoe tiener/pubermeisjes daarin zijn.
Zou ze nu echt zoiets gehad hebben van ik wil hem niet kwijt en hij is zo'n schatje wat heb ik gedaan
Of meer van: Aah ik ga hem het bed inlokken, of iets van voorspel en ga hem vervolgens zo hard aangeven
Ik lijk echt paranoia maar het is die voorzichtigheid wat mij siert...
is jouw vriend zo oud dat het nuttig is om hem aan te geven?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha
Je merkt toch of ze je leuk vindt?
En welke meisje gaat nou voor de lol met iemand naar bed om diegene aan te geven, doe ik toch ook niet bij mijn vriend
Gekkie, je denkt te veel na
Maar als haar ouders erachter komen..
Dan heb je een probleem
Hij = 18quote:Op maandag 21 mei 2012 21:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
is jouw vriend zo oud dat het nuttig is om hem aan te geven?
dat is in mijn ogen geen enkel probleemquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Code of the road
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:51 schreef Klatjeblei het volgende:
lol laten we zeggen ze word volgende maand 1514, oh shit.
Ik vroeg net ook: Wat had jij eigenlijk voor de cito toets?hehe grappenmaker..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je vriendin pesten met haar leeftijd werkt in ieder geval niet in je voordeel
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Maar hij is wel goed EINZZquote:Op maandag 21 mei 2012 21:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hehe grappenmaker..
je vriendin pesten met haar leeftijd werkt in ieder geval niet in je voordeel
wat moet ik tegen haar ouders vertellen dan?
en lol laten we zeggen ze wordt volgende maand 1514, oh shit.
Ik vroeg net ook: Wat had jij eigenlijk voor de cito toets?Lees jij mijn antwoorden wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat moet ik tegen haar ouders vertellen dan?
en lol laten we zeggen ze wordt volgende maand 1514, oh shit.
Ik vroeg net ook: Wat had jij eigenlijk voor de cito toets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien moet je een meid van jouw eigen leeftijd zoeken.
Ga eens naar de kleuterschool.
Hij is goed geef toe je moest lachenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Misschien moet je een meid van jouw eigen leeftijd zoeken.
Ga eens naar de kleuterschool.
ik moet toegeven, die is echt heel goed...quote:
Tja weet ik niet het is zo gelopen, Lees jij het topic wel?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:54 schreef LaLouchi het volgende:
Wat moet je eigenlijk net zo een jong meisje?
Je hebt al twee keer eerder gevraagd wat je haar ouders moet vragen, en ik heb al twee keer geantwoordquote:Op maandag 21 mei 2012 21:53 schreef Klatjeblei het volgende:
Jawel, ben ik ergens op vergeten te antwoorden?
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik moet toegeven, die is echt heel goed...
ik heb een meisje in mijn klas en die is vrij klein.
ik zeg altijd als ze probeert mee te praten over politiek etc:
'ga in de zandbak spelen of zo'
loopt ze altijd boos weg
Goed punt! Ik ga het morgen met haar bespreken!quote:Op maandag 21 mei 2012 21:54 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Je hebt al twee keer eerder gevraagd wat je haar ouders moet vragen, en ik heb al twee keer geantwoord
Je moet ze vragen wat ze van de situatie vinden, en hoe ze het vinden dat hun 14 jarige kind een relatie heeft met een 21 jarige. Keuren ze het goed, dan kan je vriendinnetje als ze je ex wordt je niet meer ''aanklagen''. Dan is die angst ook weer weg
Nee echt niet, ik keek:quote:Op maandag 21 mei 2012 21:53 schreef Klatjeblei het volgende:
[..]
Hij is goed geef toe je moest lachen![]()
![]()
![]()
post een pic van hoe je zo kan kijken.quote:
Angel Joy maakt nooit fotos van haar zelfquote:Op maandag 21 mei 2012 21:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
post een pic van hoe je zo kan kijken.
als ik dat probeer, maakt ie nooit indruk
Jep. Vind het echt niet te begrijpen. Zit mezelf voor te stellen met een jochie van 14quote:Op maandag 21 mei 2012 21:54 schreef Klatjeblei het volgende:
[..]
Tja weet ik niet het is zo gelopen, Lees jij het topic wel?
moet je me nietquote:Op maandag 21 mei 2012 21:57 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Jep. Vind het echt niet te begrijpen. Zit mezelf voor te stellen met een jochie van 14![]()
Dan moet jij geestelijk wel kinderlijk zijn, en zij iets verder ofzoiets..
Ik ookquote:Op maandag 21 mei 2012 21:57 schreef Poesopstokje het volgende:
Strak plan Klatjeblei!
Ik ben benieuwd wat ze zeggen
Ben beetje PSIGIES!quote:Op maandag 21 mei 2012 21:57 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Jep. Vind het echt niet te begrijpen. Zit mezelf voor te stellen met een jochie van 14![]()
Dan moet jij geestelijk wel kinderlijk zijn, en zij iets verder ofzoiets..
Nee doet mijn vriend!!quote:Op maandag 21 mei 2012 21:56 schreef Klatjeblei het volgende:
[..]
Angel Joy maakt nooit fotos van haar zelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat ga je morgen precies tegen haar ouders zeggen dan?
als jij zelf naar die ouders toestapt, zullen ze het meer waarderen dan dat ze er zelf achterkomen.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:58 schreef Klatjeblei het volgende:
[..]
Ik ookDat is het probleem juist.... ik ook
[..]
Ben beetje PSIGIES!Hoiee
Tja mij voorstellen, de situatie vertellen zoals ik hem ervaar en dat ik wel serieus ben met hun dochter en totaal geen slechte bedoelingen heb. En hoe hun ertegen aan kijken, en hoe het nu verder moet...quote:Op maandag 21 mei 2012 21:59 schreef Angel-Joy het volgende:
Maar wat ga je morgen precies tegen haar ouders zeggen dan?
Nee misschien is er helemaal niks aan de hand en zie ik achter elke boom een beer,quote:Op maandag 21 mei 2012 22:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
als jij zelf naar die ouders toestapt, zullen ze het meer waarderen dan dat ze er zelf achterkomen.
doe het maar gewoon, anders zit je zo in de cel
Ben jij de 14 jarige ofzoquote:Op maandag 21 mei 2012 22:05 schreef Klatjeblei het volgende:
[..]
Misschien beetje voelen, alleen niet broek uit en paalliften?
Dat is van probleemwijkenquote:Op maandag 21 mei 2012 22:06 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ben jij de 14 jarige ofzojezus man, laat dat..
Nee, je moet nu celibaat leven tot ze 18 is.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:07 schreef Klatjeblei het volgende:
[..]
Dat is van probleemwijkenmaar je snapt wat ik bedoel.
Mag ik tot die tijd wel nog gewoon zoenen etc?
zij ookquote:
ik ook hahaquote:
Je moeder heeft groot gelijk ^^quote:Op maandag 21 mei 2012 20:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Wat mij wel eens opgevallen is is dat als er een film met hem op tv kwam mijn moeder zei dat er een goede film op tv komt.Ze heeft ook een keer, alweer wat jaren geleden, de dvd ´Snow Cake´ (waar hij dus in speelt) gekocht en die heb ik samen met haar gekeken. Ze heeft er nog een paar met hem volgens mij. Ook ben ik met haar naar een aantal Harry Potter films geweest omdat ze er zo graag heen wou.
En dan fantaseren wat er onder dat gewaad zitquote:Op maandag 21 mei 2012 22:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
ik ook haha
[..]
Je moeder heeft groot gelijk ^^
Al die knoopjes openmaken..quote:Op maandag 21 mei 2012 22:45 schreef Luxuria het volgende:
[..]
En dan fantaseren wat er onder dat gewaad zitdat maakt de film wel extra spannend
Dus.. ja.. duidelijk toch?quote:M'n ouders zijn tegen m'n relatie met een meerderjarige jongen
Beste Kinderrechtswinkel,
Ik ben Annelies en ik ben 15 jaar. Ik heb sinds enkele maanden een vriend, die 22 jaar is. Ik ben heel gelukkig met mijn vriend en ik meen het ook serieus met hem! Sinds gisteren heb ik het aan mijn ouders verteld en ze waren daar niet zo blij mee! Ze vinden mijn vriend veel te oud, maar dat vind ik belachelijk. Voor mij maakt dat geen verschil.
Ik ben nu wel ongerust... Kunnen mijn ouders mij eigenlijk verbieden om hem nog te zien?
Ik hoop dat ik van jullie een antwoord krijg, want weet eigenlijk niet waar ik anders terecht kan.
Groetjes,
Annelies
Beste Annelies, We hebben je mail goed ontvangen. Helaas hebben we niet zo'n goed nieuws voor je... De wet zegt dat kinderen tot hun 18 jaar onder het ouderlijk gezag van hun ouders staan. Dat wil zeggen dat de ouders alle beslissingen mogen nemen m.b.t. de opvoeding, onderwijs, vrije tijd, vrienden,... van hun kinderen tot deze meerderjarig zijn. Als je ouders dus akkoord gaan met je relatie met die jongen van 22 dan is er geen probleem. Zijn zij hier echter niet mee akkoord dan mogen zij jou verbieden om nog met die jongen om te gaan. Wanneer je nu toch met deze jongen zou blijven omgaan ondanks het verbod van je ouders, kunnen je ouders naar het Comité voor Bijzondere Jeugdzorg stappen. Je ouders kunnnen dan zeggen dat jij onhandelbaar bent doordat je niet gehoorzaamd. Men spreekt dan van een 'problematische opvoedingssituatie'. Het Comité kan enkele voorstellen (begeleiding voor het gezin, aangepaste vrije tijdsbesteding voor jou, eventueel zelfs een (tijdelijke) plaatsing in een voorziening) doen om de problemen op te lossen. Let wel : jongeren moeten vanaf 14 jaar hun toestemming geven vooraleer ze een oplossing kunnen toepassen. dat betekent dat je ouders en/of het Comité geen actie kunnen ondernemen als jij hiermee niet akkoord gaat. MAAR als er geen oplossing gevonden wordt en het Comité is van oordeel dat de situatie niet kan blijven bestaan omdat dit niet goed is voor jou, kan ze je dossier doorsturen naar de jeugdrechter. De jeugdrechter bekijkt je zaak en neemt in jouw belang een beslissing. Hiervoor heeft hij jouw toestemming niet nodig... De jeugrechter kan bv. een contactverbod opleggen tussen jou en je vriend, maar hij kan je ook plaatsen in een voorziening om er zo zeker van te zijn dat jullie geen contact meer hebben. We hebben hier alle mogelijkheden op een rijtje gezet. Het hoeft natuurlijk niet zo ver te komen! Zelfs als je ouders niet akkoord gaan met je relatie, zijn ze niet verplicht om naar het Comité te stappen. En het is ook maar uitzonderlijk dat zo'n zaak bij de jeugdrechter terecht komt. We geven je een overzicht van alles wat kan gebeuren zodat je op de hoogte bent van de mogelijke gevolgen... Als je met iemand wil praten om te weten hoe je de situatie thuis het beste aanpakt of als je wilt dat iemand probeert te bemiddelen tussen jou en je ouders kan je terecht bij het JAC (Jongeren Advies Centrum). Jongeren kunnen bij het JAC aankloppen met al hun vragen rond relaties, school, vrije tijd, jongerenrechten, problemen thuis, seksualiteit, zelfstandig wonen, drugs,… Bij het JAC kunnen jongeren dus terecht met een gewone vraag om informatie maar het JAC probeert ook jongeren te helpen met een ernstig probleem. Het JAC probeert vb. te bemiddelen tussen ouders en hun kinderen wanneer er problemen zijn thuis. Als je tijdens de openingsuren langsgaat, hoef je geen afspraak te maken. Je kan natuurlijk ook altijd een briefje schrijven of telefoneren. De hulp die je krijgt is gratis en anoniem, je moet dus je naam niet vertellen als je dat niet wil. Dan nog iets... De wet stelt dat jongeren vanaf 16 jaar seksuele omgang mogen hebben. Jongeren onder de 16 jaar kunnen juridisch geen toestemming geven voor seks. Seks met een jongere onder de 16 jaar is strafbaar. Als de persoon, die seksuele betrekkingen heeft met een minderjarige < 16 jaar, zelf meerderjarig is (zoals je vriend dus): is deze meerderjarige persoon strafbaar en kan eventueel een gevangenisstraf opgelegd krijgen. Zelfs als de minderjarige toestemming gaf, is dit strafbaar! Want minderjarigen <16jaar kunnen juridisch geen toestemming geven tot seksuele handelingen. Zo ik hoop dat dit een duidelijk antwoord was... Als je nog vragen hebt, kan je natuurlijk steeds opnieuw contact opnemen!! Veel succes, De Kinderrechtswinkel
Dit.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zoek gewoon een leuke meid van je eigen leeftijd joh heb jenever meer aan.
Heb even een vraag hè.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:34 schreef Klatjeblei het volgende:
Ja ik begin echt te twijfelen nuik liep net thuis binnen en had echt dat gevoel van wat ben ik blij hier te mogen blijven.
Ik zou niks maar dan ook niks op het spel willen zetten om dit weer te moeten missen.
Maar als je in begin ervan uit gaat dat iemand ouder is en het zelf ook zegt.
En na een tijd kom je erachter dat ze jonger is en jullie hebben een leuke tijd samen.
Ik zeg eerlijk, als ze bij voorhand gezegd had hoe oud was het klaar,
maar doordat we het leuk samen hebben en dan achteraf.. het is niet leuk maar het gaat daar niet om,
ik doe niks met haar alleen zoenen en ga niet verder tot ik haar ouders gesproken heb.
Ik stop als haar ouders het niet goedkeuren.
Ik zie het nog even aan, ik kan het niet zo 123 naast me neer gooien.
* let niet op de volgorde
Nog een keer. Het is een KIND van 14...quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:11 schreef Klatjeblei het volgende:
Pff jullie doen alsof het zo gebeurd is.
Het zit me wel niet lekker inderdaad maar dan nog..
jullie kunnen me niet vertellen dat (door het leeftijdsverschil) er nooit een gezonde relatie uit ontstaan is?
Nu lijkt het inderdaad moeilijk, maar het is nog pril. Ik denk dat je er zo overheen bent als het eenmaal beëindigd isquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:11 schreef Klatjeblei het volgende:
jullie kunnen me niet vertellen dat (door het leeftijdsverschil) er nooit een gezonde relatie uit ontstaan is?
Niet zolang zij nog een kind is nee. Wat wil je nu horen, dat het wél oke is om als volwassen man aan een kind te zitten?quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:11 schreef Klatjeblei het volgende:
Inderdaad. Het is vervelend TS, maar dit kan gewoon zo niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet zolang zij nog een kind is nee. Wat wil je nu horen, dat het wél oke is om als volwassen man aan een kind te zitten?
Ach, natuurlijk wel, er zijn genoeg voorbeelden, zeker in de geschiedenis maar ook nog wel vandaag de dag. Ik ken zelf ook wel een vrouw die nu is getrouwd maar sinds 14 die relatie had met haar vriend die toen 20 was denk ik. Wel uit een laag milieu maar goed. Relatief is de kans op een gezonde relatie wel kleiner, denk ik. En de kans op serieuze problemen is groter.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:11 schreef Klatjeblei het volgende:
Ik was zelf 32 toen ik een relatie kreeg met een jongedame van 19 (die ik al vanaf haar 16e kende). Dat ging zo goed, dat ze dag na onze eerste date bij me ingetrokken is en we anderhalf jaar geleden zijn getrouwd. (23 en 36), dus leeftijdsverschil hoeft zeker geen barrière te zijn voor een goede relatie, vooral niet omdat mijn vrouw voor haar leeftijd altijd al heel volwassen was.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:11 schreef Klatjeblei het volgende:
19 en 14 is nogal een verschil hèquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:54 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Ik was zelf 32 toen ik een relatie kreeg met een jongedame van 19 (die ik al vanaf haar 16e kende). Dat ging zo goed, dat ze dag na onze eerste date bij me ingetrokken is en we anderhalf jaar geleden zijn getrouwd. (23 en 36), dus leeftijdsverschil hoeft zeker geen barrière te zijn voor een goede relatie, vooral niet omdat mijn vrouw voor haar leeftijd altijd al heel volwassen was.
Van de andere kant, ik ken je vriendin natuurlijk niet, maar ze zit zit wel in een iets andere leeftijdscategorie, als ze zegt dat ze 16 is terwijl ze 14 is zou ik het van een afstandje aankijken. (ook omdat je strafbaar bent enzo...)
Klopt. Ik beweer ook niets anders.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
19 en 14 is nogal een verschil hè
Ja maar TS pakt alles als een strohalm vast vandaarquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:59 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Klopt. Ik beweer ook niets anders.
Ik zal het wat duidelijker stellen: het is een wereld van verschil! Als ik TS was, zou ik met een grote boog heenlopen om die 'vriendin'.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja maar TS pakt allesbeslissend een strohalm vast vandaar
In 8 dagen tijd ben je gegaan van een eerste ontmoeting naar een serieuze relatie? Sorry, maar volgens mij ben jij ook nog lang geen 21. Kom op zeg, denk eens na!quote:Op maandag 14 mei 2012 11:38 schreef Klatjeblei het volgende:
Ja ik weet maar ja als ze bij kennismaking al gelijk gezegd had dat ze 14 was, was ik er nooit aan begonnen. Maar nu klikt het, en we vinden elkaar leuk en nu dit.
Eigenlijk waarom ik wilde wachten met vertellen van mijn verleden, had zij dit met leeftijd.
Omdat we bang waren dat 1 van ons om die reden zou zeggen: Dan hoeft het voor mij niet.
Nu zijn we dat stadium gepasseerd, dan kan ik toch op zn minst proberen?Al moet ik zeggen dat ik haar wel te jong vind. Maarja leeftijd.. pff
Iemand van 21 hoeft nog niet volwassen te zijn. Ik heb het idee dat TS op zoek is naar redenen om de relatie WEL door te zetten in plaats van echt advies.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:33 schreef mirannie het volgende:
[..]
In 8 dagen tijd ben je gegaan van een eerste ontmoeting naar een serieuze relatie? Sorry, maar volgens mij ben jij ook nog lang geen 21. Kom op zeg, denk eens na!
Ach rot toch op man... echte liefde..quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:06 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ach, natuurlijk wel, er zijn genoeg voorbeelden, zeker in de geschiedenis maar ook nog wel vandaag de dag. Ik ken zelf ook wel een vrouw die nu is getrouwd maar sinds 14 die relatie had met haar vriend die toen 20 was denk ik. Wel uit een laag milieu maar goed. Relatief is de kans op een gezonde relatie wel kleiner, denk ik. En de kans op serieuze problemen is groter.
Als je er serieus mee wil doorgaan, moet je het gewoon rustig aan doen, om zo het risico te beperken dat het van haar kant een bevlieging is waar ze spijt van krijgt. Je moet daar voorzichtig mee zijn omdat je de oudere en 'wijze' bent. En ook wachten met nuecken tot het legaal is enzo.
Als het echt zo liefde is dit dat, dan zou je zeggen dat 't geen probleem moet zijn. En werkt het uiteindelijk niet, dan heb je iig geen dingen gedaan die een v/d partijen grote spijt of juridische problemen oplevert.
Ik vind 19 nogal wat anders dan 14...quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:54 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Ik was zelf 32 toen ik een relatie kreeg met een jongedame van 19 (die ik al vanaf haar 16e kende). Dat ging zo goed, dat ze dag na onze eerste date bij me ingetrokken is en we anderhalf jaar geleden zijn getrouwd. (23 en 36), dus leeftijdsverschil hoeft zeker geen barrière te zijn voor een goede relatie, vooral niet omdat mijn vrouw voor haar leeftijd altijd al heel volwassen was.
Van de andere kant, ik ken je vriendin natuurlijk niet, maar ze zit zit wel in een iets andere leeftijdscategorie, als ze zegt dat ze 16 is terwijl ze 14 is zou ik het van een afstandje aankijken. (ook omdat je strafbaar bent enzo...)
Dat dus... als het mijn dochter was...quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Een goede vriend van mij begon ook ooit eens iets met zo'n jong ding. Oh en wat is ze toch volwassen. Relatie is over en hij wordt aangeklaagd voor verkrachting... Heel volwassen.
Klopt, dat riep iemand anders eerder ook al. (zie mijn reactie daarop...)quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind 19 nogal wat anders dan 14...
Maar iets zegt me dat TS niet naar die opmerkingen luistert...quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:46 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Klopt, dat riep iemand anders eerder ook al. (zie mijn reactie daarop...)
Dat vermoeden deel ik.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar iets zegt me dat TS niet naar die opmerkingen luistert...
Waarom zou je ook mijn post lezen en begrijpen als je ook gewoon informatieloze oneliners eruit kan kotsen idd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach rot toch op man... echte liefde..
Agreequote:Op donderdag 24 mei 2012 15:16 schreef Poesopstokje het volgende:
TS wil alleen horen wat hij zelf ook vind; dat het best kan.
Nee TS, ze is 14 en jij bent strafbaar bezig. Je vriendinnetje heeft gelogen over haar leeftijd (lekkere basis voor een relatie) en nu jij daarvan op de hoogte bent moet je actie gaan ondernemen.
Dikke bshit dat je nu niet meer terug kunt, je kent het kind amper! Zoek lekker iemand die niet minderjarig is, waarmee je wél naar de kroeg of 16+ bios kunt. Iemand die op dezelfde lijn zit met jou.
Ik denk dat hij een romantische strandwandeling aan het maken is met de liefde van zijn leven en om haar te vertellen dat het niet uitmaakt wat al die noobs op FOK! zeggen want hun 'liefde' is ECHT.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik blijf meelezen terwijl ik ondertussen lekker lig in de tuin.. Heel benieuwd naar de reactie van TS namelijk.
Of je bent een romantische strandwandeling aan het maken op een strand zonder Wifi.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:07 schreef Klatjeblei het volgende:
Jullie weten het blijkbaar zo goed.
Op moment dat ik denk dat jullie gelijk hebben gehad kunnen er 2 dingen gebeurd zijn:
1. ik zit vast en heb geen beschikking tot internet en dus geen mogelijkheid het Fok Forum te bezoeken.
of
2. ik ben inmiddels getrouwd, en woon op Miami met mijn vrouw en 6 kinderen.
joh. hij zal wel uitgelachen zijn denk ik.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:12 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik dacht eerst nee dat kan echt niet 14 en 21, maar ik heb zelf een vriend gehad van 21 toen ik 14 washeeft niet lang geduurd overigens want het sloeg nergens op, die vrienden van hem keken ook heel raar
Nee dat snap ik ook heel goedquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:13 schreef dawg het volgende:
[..]
joh. hij zal wel uitgelachen zijn denk ik.niks ten nadele van jou natuurlijk.
jep. 2 jaar om precies te zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:14 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nee dat snap ik ook heel goed
Later hebbn we trouwens nog een paar maanden iets gehad toen ik bijna 16 was, dan ben je toch al wel een stukje volwassener dan 14
Zo'n nacht ken ik ook. Maarja was toen iig volwassen dat maakt het verschil.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:24 schreef dawg het volgende:
ik toen ik 21 was iemand van 42. duurde 1 avond/nacht.
in my defense; ik gaf haar niet meer dan 26.
Ik had het niet over jouw voorbeeld... Ik vind gewoon niet dat iemand van zijn leeftijd iets te zoeken heeft bij iemand van 14. Heeft niets met one liners te maken hoor.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:51 schreef eleusis het volgende:
[..]
Waarom zou je ook mijn post lezen en begrijpen als je ook gewoon informatieloze oneliners eruit kan kotsen idd.
Nee maar dat vond ik welquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:18 schreef dawg het volgende:
[..]
zoveel zal het niet uitgemaakt hebben? of was je toen al wijs en verstandig enzo?
daarbij zit je bij 14 en 21 NOOIT op hetzelfde geestelijke niveau.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:32 schreef Newbie114 het volgende:
21 en 14... 14 is toch echt gewoon te jong? Ik bedoel, heb nu 7 maanden iets met iemand die 2 jaar ouder is (16&18) maar dat is toch anders dan 21 en 14![]()
Ik zou het nu uitmaken voordat je er serieuze problemen mee krijgt.
Toen ik 8 was had ik ook een giga crush op een jongen van 17. En met een jaar of 13 op Johnny Depp, zo is er altijd wel wat te verzinnen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:17 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Nu ben ik totaal niet de persoon om hierover te oordelen, dus luister niet naar mij, maar als 12-jarige keek al naar naar mannen van 40 en ouder. Niet dat het ooit iets met iemand is geworden hoor. Ik had zo'n man natuurlijk ook niet in de problemen willen brengen (al was ik me daar toen niet eens van bewust dat dat zo maar eens zou kunnen).
Ben jij nu eigenlijk M of V?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ja toen ik 12 was was ik helemaal verliefd op Alan Rickman. Maar dat is wat anders dan een relatie hebben
Hmmm, Alan Rickman...quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ja toen ik 12 was was ik helemaal verliefd op Alan Rickman. Maar dat is wat anders dan een relatie hebben
Iets? Naar mijn idee heeft hij alles :$quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:46 schreef Ondori het volgende:
Hoewel ik niet echt op mannen val die zoveel ouder zijn (val wel op mannen die ouder zijn dan ik) vind ik Alan Rickman echt enorm sexy. Hij heeft gewoon iets.
Aangepastquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:46 schreef Ondori het volgende:
Hoewel ik niet echt op mannen val die zoveel ouder zijn (val wel op mannen die ouder zijn dan ik) vind ik Alan Rickman echt enorm sexy. Hij heeft gewoon alles.
Voor Johnny Depp en Alan samen moet je Sweeney Todd kijken.. al moet ik zeggen dat dit niet echt mijn film is.. is een beetje musical achtig..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:40 schreef Poesopstokje het volgende:
Net als Johnny Depp..*zwijmel* Die heeft ook gewoon álles..
Anderen hebben dat weer met George Clooney, maar daar kan ik niet warm of koud van worden
Even ontopic;
TS waar ben je? En heb je nog wat gedaan met onze tips?
En weer offtopicquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Voor Johnny Depp en Alan samen moet je Sweeney Todd kijken.. al moet ik zeggen dat dit niet echt mijn film is.. is een beetje musical achtig..
En ik denk niet dat TS er iets mee gedaan heeft..
Mij lijkt die nieuwe film juist zo leuk haha.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:32 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
En weer offtopic
Sweeney Todd is een van de mooiste JD filmsHeb hem al 10x gezien, soundtrack gekocht en al.. Hij kan zo verschrikkelijk leuk zingen
En weer zo sexy hè..
Ik ga met opzet de nieuwste van hem niet zien, vind hem als vampier totaal niet aantrekkelijk.. itt Tom Cruise en Brad Pitt in Interview with a Vampire
Ik ben voorquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Misschien moeten we een topic maken over oudere mannen die sexy zijn. Zou dat thuishoren is r&p ?
Heb Daniël een DM gestuurd met de vraag of het hier in r&p magquote:
Ja maar is ff afwachten waar. In General chat wordt het bijv. Helemaal vol gebaggerd en dat zou jammer zijn.quote:
Ik wistniet eens dat dat subforum er was. Gaan we doen!quote:Op zondag 27 mei 2012 11:03 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik denk dat B&H het beste subforum is![]()
Maar ik doe ook mee hoor
Goed ideequote:Op zondag 27 mei 2012 11:03 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik denk dat B&H het beste subforum is![]()
Maar ik doe ook mee hoor
Bakvissen houden van Hitkrant Hunks.. Wij zijn echte diehardsquote:Op zondag 27 mei 2012 13:40 schreef eleusis het volgende:
Hopelijk brengt dat een beetje het bakvisgehalte van deze pagina naar beneden
Dit.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:54 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Bakvissen houden van Hitkrant Hunks.. Wij zijn echte diehards![]()
Maar we geven het topic terug aan Klatjeblei, dus hopelijk doet hij nog een update..
Bekend hoeven ze niet te zijn. Als ze er maar goed uit zien.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:56 schreef Ondori het volgende:
[..]
Dit.
En alsof mannen soms niet op bekende vrouwen zitten te geilen.
Oudere Sexy Mannen #2 Glibberende damesquote:Op maandag 4 juni 2012 20:22 schreef MaryCherry het volgende:
prrrr oudere mannen <3
ehm of is dat een ander topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |