Originele OP van TS Klatjebleiquote:Heb gister een leuke meid leren kennen en het klikt wel.
Zij gaf me af en toe hints waar ik op inhaakte en andersom.
Leuk zitten praten en voordat ze wegging hebben we nummers gewisseld
en bij het weggaan gaf ik haar nog een kus. (niet gelijk amandeltennissen)
maar gewoon een kus.
We zitten de hele tijd te smsn (kost me klauwen vol geld ) maar ik heb het er voor over.
'Probleem' is alleen; Zij is 16, ik ben 21. Is dit probleem ook echt een probleem?
Ze ziet er wel als iemand van 18 uit maar dat daarentoe.
Klatjeblei
O.a. door mij dus.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:31 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Oh, en het topic is gekaapt door vrouwen met een vadercomplex![]()
vraag haar gewoon of ze het echt wil, al dat kleffe gedoe...quote:Op maandag 21 mei 2012 21:35 schreef Klatjeblei het volgende:
Ja maar angel joy dat is het probleem.
In begin was ze onzeker, toen kregen we ruzie was ze boos en wilde ze tijd.
Nu heb ik haar de tijd gegeven en vandaag hebben gepraat wil ze steeds knuffelen, en tongzoenen.
Kijk ik heb net geen woord erover gerept en als ik met mijn hand bij haar kont in buurt kwam
deed ik hem op haar rug.
ik ben voorzichtig maar vraag me af ben ik niet te paranoia?
Heb haar even onderbroken, en gevraagd: Is dit echt wat je wil? Zo klef enzo?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
vraag haar gewoon of ze het echt wil, al dat kleffe gedoe...
als ze ja zegt, pak je kans
dan:quote:Op maandag 21 mei 2012 21:37 schreef Klatjeblei het volgende:
[..]
Heb haar even onderbroken, en gevraagd: Is dit echt wat je wil? Zo klef enzo?
Zegt ze: Vind ik veel beter als hoe het eerst was
Ach, eerste wat je noemde, is heel typisch voor tiener puber meisjesquote:Op maandag 21 mei 2012 21:35 schreef Klatjeblei het volgende:
Ja maar angel joy dat is het probleem.
In begin was ze onzeker, toen kregen we ruzie was ze boos en wilde ze tijd.
Nu heb ik haar de tijd gegeven en vandaag hebben gepraat nam zij het initiatief om te knuffelen,
en tongzoenen. (terwijl ik normaal altijd aankom)
Kijk ik heb net geen woord erover gerept en als ik met mijn hand bij haar kont in buurt kwam
deed ik hem op haar rug.
ik ben voorzichtig maar vraag me af ben ik niet te paranoia?
Dwingen? Ik mag dan wel zolang droog gestaan hebben, zou een meisje daar nooit in pushen.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ach, eerste wat je noemde, is heel typisch voor tiener puber meisjes
En uiteraad mag je jouw hand wel op haar kont leggen, maar ik bedoelde meer qua seks etc, dat zij er misschien nog niet klaar voor isen dat je haar niet moet dwingen
Ahh oke, dat vroeg ik me dus afquote:Op maandag 21 mei 2012 21:39 schreef Klatjeblei het volgende:
[..]
Dwingen? Ik mag dan wel zolang droog gestaan hebben, zou een meisje daar nooit in pushen.
Zo ben ik niet!
dan mag elk meisje blij zijn met jou...quote:Op maandag 21 mei 2012 21:39 schreef Klatjeblei het volgende:
[..]
Dwingen? Ik mag dan wel zolang droog gestaan hebben, zou een meisje daar nooit in pushen.
Zo ben ik niet!
Maar als zij het dan echt wil en het zou gebeuren, moet ik mij toch tevoren 2x op het hoofd krabben.
Maarja ik ben geen pusher op dat gebied, maar ben ook niet vies om te rollebollen
Kijk ik weet niet hoe tiener/puberquote:Op maandag 21 mei 2012 21:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ahh oke, dat vroeg ik me dus af
En ook niet vreemdgaan etc
(en andersom uiteraad)
Maar wat is jouw probleem nu dan?
Haar ouders?
je treft het met Angel in dat geval...quote:Op maandag 21 mei 2012 21:43 schreef Klatjeblei het volgende:
[..]
Kijk ik weet niet hoe tiener/pubermeisjes daarin zijn.
Zou ze nu echt zoiets gehad hebben van ik wil hem niet kwijt en hij is zo'n schatje wat heb ik gedaan
Of meer van: Aah ik ga hem het bed inlokken, of iets van voorspel en ga hem vervolgens zo hard aangeven
Ik lijk echt paranoia maar het is die voorzichtigheid wat mij siert...
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:43 schreef ikhebgelijk het volgende:
Als vader zou ik je van de dam slaan! als man zeg ik nice!
Hahaquote:Op maandag 21 mei 2012 21:43 schreef Klatjeblei het volgende:
[..]
Kijk ik weet niet hoe tiener/pubermeisjes daarin zijn.
Zou ze nu echt zoiets gehad hebben van ik wil hem niet kwijt en hij is zo'n schatje wat heb ik gedaan
Of meer van: Aah ik ga hem het bed inlokken, of iets van voorspel en ga hem vervolgens zo hard aangeven
Ik lijk echt paranoia maar het is die voorzichtigheid wat mij siert...
is jouw vriend zo oud dat het nuttig is om hem aan te geven?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha
Je merkt toch of ze je leuk vindt?
En welke meisje gaat nou voor de lol met iemand naar bed om diegene aan te geven, doe ik toch ook niet bij mijn vriend
Gekkie, je denkt te veel na
Maar als haar ouders erachter komen..
Dan heb je een probleem
Hij = 18quote:Op maandag 21 mei 2012 21:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
is jouw vriend zo oud dat het nuttig is om hem aan te geven?
dat is in mijn ogen geen enkel probleemquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Code of the road
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |