GL'ers tegen een zaal vol GL'ers dat GL zo tof is.quote:
Volgens mij ben jij fan van Dibi, of niet?quote:
Ik was de afgelopen dagen juist erg teleurgesteld in hem, zag nergens hoe hij het nou anders wil gaan doen. Vanavond was hij scherp, wist veel mensen aan te spreken. Op dit moment wel fan ja, maar er komen nog twee andere debattenquote:Op maandag 21 mei 2012 22:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bent dol op hem he? Vertroebelt dat niet enigszins je objectiviteit?
quote:De leden van GroenLinks hebben een sterke voorkeur voor Jolande Sap als lijsttrekker. Dat blijkt dinsdag uit onderzoek van het televisieprogramma EenVandaag.
Van de 400 ondervraagde leden kiest ruim driekwart (77 procent) voor Sap. Slechts 16 procent van de leden wil Tofik Dibi als voorman van GroenLinks.
In vergelijking met een vergelijkbaar onderzoek, een week eerder, wint Dibi licht. Toen kreeg hij 13 procent van de stemmen.
Het onderzoek vond plaats na het eerste debat tussen de twee kandidaat-lijsttrekkers maandagavond.
Veel meer mensen kijken hiernaar. Je kan immers ook via internet kijken.quote:Eh, ik wel, minstens 3x per week . En met mij dagelijks zo'n 1.000.000 anderen...
Dibi was daar tegen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:53 schreef Sicstus het volgende:
Als ik GroenLinkser zou zijn, wat ik godzijdank niet ben, zou ik Dibi liever hebben dan die oorlogsgeile Sap, die vochtig wordt tussen d'r benen van elke gewonde of dode Nederlandse militair.
Geen idee, maar het was Sap die de beslissing nam, dus die heeft sowieso bloed aan d'r klauwtjes.quote:
Alleen Ineke van Gent was volgens mij tegen als ik mij niet vergis.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:55 schreef Sicstus het volgende:
Geen idee, maar het was Sap die de beslissing nam, dus die heeft sowieso bloed aan d'r klauwtjes.
Je vergist je, gisteravond op de Radio bij BNN (de overnachting)quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Alleen Ineke van Gent was volgens mij tegen als ik mij niet vergis.
http://www.rtl.nl/compone(...)z_missie-stemmen.xmlquote:Dibi moest voor Kunduz-missie stemmen
Kandidaat-lijsttrekker Tofik Dibi van GroenLinks werd gedwongen voor de missie in Kunduz te stemmen. Dibi zei dit zondagnacht in het Radio 1-programma De Overnachting. Hij verklaarde dat hij wel tegen wilde stemmen, maar dat van zijn partij niet mocht. Op de vraag of Jolande Sap hem had verplicht voor te stemmen wilde hij niet antwoorden.
,
,Ik heb voor gestemd, punt. Ik kan er niks anders over zeggen, anders zou ik een rel creëren'', stamelde de GroenLinks-politicus. Volgens hem waren er genoeg mensen binnen de partij om tegen de missie te stemmen, maar er was slechts 1 tegenstem acceptabel. Tijdens de stemming bleek van GroenLinks alleen kamerlid Ineke van Gent tegen de missie te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |