Huh, GL wil juist ruimere tijdelijke contracten?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Groene banen? Maar geen baas durft meer mensen in dienst te nemen nadat je net hebt verklaard dat bazen tot het graf aan hun werknemer vast zitten
Inderdaad. Duurzaam, sociaal etc. Maar het moet wel ingevuld worden.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:39 schreef MaGNeT het volgende:
Dibi is wel veel duidelijker dan Jolande.
Jolande is niet concreet.
Poker face.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:41 schreef Hippos het volgende:
Denk Sap dat de buit al binnen is? Zo praat en kijkt ze wel
Ik weet niet wat GL wil, maar Sap wil dat je als werkgever met boeien aan je medewerker geketend bent, zegt ze net. Plicht om een nieuwe baan te zoeken en zo, je komt niet zomaar van ze af, da's de boodschap.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:40 schreef AMDB het volgende:
[..]
Huh, GL wil juist ruimere tijdelijke contracten?
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:33 schreef timmmmm het volgende:
Wel mooi dat degene die een mes in de rug van de andere steekt om maar bovenop te komen, over de ander zegt dat ze een hang naar macht heeft
Wilders heeft het anders heel vaak over de Koranquote:Op maandag 21 mei 2012 21:46 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Waarom lezen politici altijd non-fictieboeken en niet een keer een goed fictieboek? 1984 bijvoorbeeld, kunnen ze nog wat van opsteken
Moest zelf gelijk aan Brave New World denkenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:46 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Waarom lezen politici altijd non-fictieboeken en niet een keer een goed fictieboek? 1984 bijvoorbeeld, kunnen ze nog wat van opsteken
Mag toch hopen van nietquote:Op maandag 21 mei 2012 21:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Autonomie? Betekent dat einde verplichte ziektekostenverzekering en einde schoolplicht?
GL'ers tegen een zaal vol GL'ers dat GL zo tof is.quote:
Volgens mij ben jij fan van Dibi, of niet?quote:
Ik was de afgelopen dagen juist erg teleurgesteld in hem, zag nergens hoe hij het nou anders wil gaan doen. Vanavond was hij scherp, wist veel mensen aan te spreken. Op dit moment wel fan ja, maar er komen nog twee andere debattenquote:Op maandag 21 mei 2012 22:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bent dol op hem he? Vertroebelt dat niet enigszins je objectiviteit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |