Inderdaadquote:Op maandag 21 mei 2012 21:29 schreef Jovatov het volgende:
Pijnlijk moment net, met die 'steekjes' en dat 'pesten'
Stuk of 1quote:Op maandag 21 mei 2012 21:28 schreef AMDB het volgende:
Dibi kan nog wel eens heel veel zetels gaan scoren.
Heb je hem dan niet gehoord over het dogmatisme van de SP?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Dibi moet lekker naar de SP, past veel beter bij hem!
Welnee, hij is veel rechtser. Ik zou zeggen D66.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Dibi moet lekker naar de SP, past veel beter bij hem!
Ja en? Hij hoort thuis bij de SP, of 'ie nou wil of niet. Lekker roeptoeteren en wars zijn van macht, laat 'hullie' dat maar doen.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:33 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Heb je hem dan niet gehoord over het dogmatisme van de SP?
Huh, GL wil juist ruimere tijdelijke contracten?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Groene banen? Maar geen baas durft meer mensen in dienst te nemen nadat je net hebt verklaard dat bazen tot het graf aan hun werknemer vast zitten
Inderdaad. Duurzaam, sociaal etc. Maar het moet wel ingevuld worden.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:39 schreef MaGNeT het volgende:
Dibi is wel veel duidelijker dan Jolande.
Jolande is niet concreet.
Poker face.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:41 schreef Hippos het volgende:
Denk Sap dat de buit al binnen is? Zo praat en kijkt ze wel
Ik weet niet wat GL wil, maar Sap wil dat je als werkgever met boeien aan je medewerker geketend bent, zegt ze net. Plicht om een nieuwe baan te zoeken en zo, je komt niet zomaar van ze af, da's de boodschap.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:40 schreef AMDB het volgende:
[..]
Huh, GL wil juist ruimere tijdelijke contracten?
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:33 schreef timmmmm het volgende:
Wel mooi dat degene die een mes in de rug van de andere steekt om maar bovenop te komen, over de ander zegt dat ze een hang naar macht heeft
Wilders heeft het anders heel vaak over de Koranquote:Op maandag 21 mei 2012 21:46 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Waarom lezen politici altijd non-fictieboeken en niet een keer een goed fictieboek? 1984 bijvoorbeeld, kunnen ze nog wat van opsteken
Moest zelf gelijk aan Brave New World denkenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:46 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Waarom lezen politici altijd non-fictieboeken en niet een keer een goed fictieboek? 1984 bijvoorbeeld, kunnen ze nog wat van opsteken
Mag toch hopen van nietquote:Op maandag 21 mei 2012 21:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Autonomie? Betekent dat einde verplichte ziektekostenverzekering en einde schoolplicht?
GL'ers tegen een zaal vol GL'ers dat GL zo tof is.quote:
Volgens mij ben jij fan van Dibi, of niet?quote:
Ik was de afgelopen dagen juist erg teleurgesteld in hem, zag nergens hoe hij het nou anders wil gaan doen. Vanavond was hij scherp, wist veel mensen aan te spreken. Op dit moment wel fan ja, maar er komen nog twee andere debattenquote:Op maandag 21 mei 2012 22:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bent dol op hem he? Vertroebelt dat niet enigszins je objectiviteit?
quote:De leden van GroenLinks hebben een sterke voorkeur voor Jolande Sap als lijsttrekker. Dat blijkt dinsdag uit onderzoek van het televisieprogramma EenVandaag.
Van de 400 ondervraagde leden kiest ruim driekwart (77 procent) voor Sap. Slechts 16 procent van de leden wil Tofik Dibi als voorman van GroenLinks.
In vergelijking met een vergelijkbaar onderzoek, een week eerder, wint Dibi licht. Toen kreeg hij 13 procent van de stemmen.
Het onderzoek vond plaats na het eerste debat tussen de twee kandidaat-lijsttrekkers maandagavond.
Veel meer mensen kijken hiernaar. Je kan immers ook via internet kijken.quote:Eh, ik wel, minstens 3x per week . En met mij dagelijks zo'n 1.000.000 anderen...
Dibi was daar tegen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:53 schreef Sicstus het volgende:
Als ik GroenLinkser zou zijn, wat ik godzijdank niet ben, zou ik Dibi liever hebben dan die oorlogsgeile Sap, die vochtig wordt tussen d'r benen van elke gewonde of dode Nederlandse militair.
Geen idee, maar het was Sap die de beslissing nam, dus die heeft sowieso bloed aan d'r klauwtjes.quote:
Alleen Ineke van Gent was volgens mij tegen als ik mij niet vergis.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:55 schreef Sicstus het volgende:
Geen idee, maar het was Sap die de beslissing nam, dus die heeft sowieso bloed aan d'r klauwtjes.
Je vergist je, gisteravond op de Radio bij BNN (de overnachting)quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Alleen Ineke van Gent was volgens mij tegen als ik mij niet vergis.
http://www.rtl.nl/compone(...)z_missie-stemmen.xmlquote:Dibi moest voor Kunduz-missie stemmen
Kandidaat-lijsttrekker Tofik Dibi van GroenLinks werd gedwongen voor de missie in Kunduz te stemmen. Dibi zei dit zondagnacht in het Radio 1-programma De Overnachting. Hij verklaarde dat hij wel tegen wilde stemmen, maar dat van zijn partij niet mocht. Op de vraag of Jolande Sap hem had verplicht voor te stemmen wilde hij niet antwoorden.
,
,Ik heb voor gestemd, punt. Ik kan er niks anders over zeggen, anders zou ik een rel creëren'', stamelde de GroenLinks-politicus. Volgens hem waren er genoeg mensen binnen de partij om tegen de missie te stemmen, maar er was slechts 1 tegenstem acceptabel. Tijdens de stemming bleek van GroenLinks alleen kamerlid Ineke van Gent tegen de missie te zijn.
Iemand die niet ergens voor staat, maar zomaar overal in meegaat dus, of iemand die nu achteraf een andere stelling in wil nemen om zieltjes te winnen.quote:Op zondag 27 mei 2012 07:12 schreef Pugg het volgende:
[..]
Je vergist je, gisteravond op de Radio bij BNN (de overnachting)
zei hij ; dat hij spijt had maar onder druk was gezet!
Maar voor mij is hij al door de mand gegaan bij "De halve Maan"
Zo'n reactie op een gewone vraag maakte alles duidelijk.
Wat een ontzettende zieligheid. Iemand afschrijven omdat hij niet voor zijn geaardheid uit wil komen. What the fuck maakt dat uit? Politici hebben ook recht op een privéleven.quote:Op zondag 27 mei 2012 07:12 schreef Pugg het volgende:
[..]
Maar voor mij is hij al door de mand gegaan bij "De halve Maan"
Zo'n reactie op een gewone vraag maakte alles duidelijk.
Zieliger is jouw hufterige reactie.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:12 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wat een ontzettende zieligheid. Iemand afschrijven omdat hij niet voor zijn geaardheid uit wil komen. What the fuck maakt dat uit? Politici hebben ook recht op een privéleven.
Waarom zou hij? Het maakt niks uit.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:06 schreef Pugg het volgende:
[..]
Zieliger is jouw hufterige reactie.
Het maakt ook niets uit maar een blinde ziet het en heel Nederland weet het.
Doe miet zo moeilijk en speel die kaart uit.
Het maakt mij ook niet uit dat ie homo is, maar er niet voor uit willen komen terwijl je een gooi doet naar het lijsttrekkerschap van de meest progressieve partij van Nederland vind ik wel vreemd.quote:
Achteraf ja. Je kan beter verdedigen waarom je die keuze "met de kennis van toen" genomen hebt.quote:
Waarom vind je dat vreemd dan? Waarom zou heel Nederland recht hebben op privé-informatie van een ander persoon die hij klaarblijkelijk privé wil houden (als het uberhaupt zo is, want dat is ook nog maar de vraag)?quote:Op zondag 27 mei 2012 15:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Het maakt mij ook niet uit dat ie homo is, maar er niet voor uit willen komen terwijl je een gooi doet naar het lijsttrekkerschap van de meest progressieve partij van Nederland vind ik wel vreemd.
Het zou de discussie over homoseksualiteit binnen de islam openbreken en dat zou GroenLinks weer heel erg goed kunnen doen.
Doe anders gewoon even normaal.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:53 schreef Sicstus het volgende:
Als ik GroenLinkser zou zijn, wat ik godzijdank niet ben, zou ik Dibi liever hebben dan die oorlogsgeile Sap, die vochtig wordt tussen d'r benen van elke gewonde of dode Nederlandse militair.
Iedereen klaagt al dat hij alleen maar in de partij zit omdat hij 'jong en allochtoon' is. Als hij uit de kast komt weet ik de reactie van zijn tegenstanders al. Als hij er niet uit komt is het ook niet goed.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:01 schreef Kaas- het volgende:
Volgens wie? Na 2 van de 3 debatten en een enorme achterstand in de peilingen ineens roepen van "heey hallo, ik ben een Marrokaanse homo hoor dus beter stemmen jullie wél op mij potverdorie" ook een beetje over alsof hij zijn geaardheid ge- of misbruikt voor die verkiezingen. Wat dan eigenlijk nog waar zou zijn ook in jouw voorstel. Nu lijkt het me juist bad timing, als het uberhaupt al het geval is en je dat ook met heel Nederland delen wil.
Wat mij betreft niet. Al wordt de partij geregeerd door een paarse olifant met gele stippen, als hij het goed doet, is het goed.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:04 schreef AMDB het volgende:
Daarnaast is het niet eens zeker dat hij homo is. Het maakt ook geen ene fuck uit toch?
Na de huilie-allochtonenkaart de huilie-homokaart spelen? Lijkt mij gewoon een slecht idee....quote:Op zondag 27 mei 2012 16:59 schreef remlof het volgende:
Omdat het nogal obvious is en het zijn campagne zou helpen.
Nee nu heeft dat geen zin meer, maar als ie uit de kast was gekomen voordat ie de aanval op Sap opende had 'm dat nog wel eens een aardige steun in de rug kunnen opleveren.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Na de huilie-allochtonenkaart de huilie-homokaart spelen? Lijkt mij gewoon een slecht idee....
twitter:TofikDibi twitterde op woensdag 30-05-2012 om 17:22:59In de trein naar Grunn voor 3e debat. Bizarre gewaarwording als mensen over je praten zonder dat ze doorhebben dat je achter ze zit :-) reageer retweet
Hehequote:Op woensdag 30 mei 2012 17:31 schreef remlof het volgende:
twitter:TofikDibi twitterde op woensdag 30-05-2012 om 17:22:59In de trein naar Grunn voor 3e debat. Bizarre gewaarwording als mensen over je praten zonder dat ze doorhebben dat je achter ze zit :-) reageer retweet
Electoraal gezien niet. Niet dat ik dat erg vind.quote:Hoera, de goeie keus is gemaakt
Electoraal heeft Dibi nu niet bepaald de potentie om nieuwe kiezers te trekken en schrikt hij vaste kiezers eerder af dan Sap.quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Electoraal gezien niet. Niet dat ik dat erg vind.
Omdat?quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Electoraal gezien niet. Niet dat ik dat erg vind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |