Oh Ean kan ook wel een paar weken vooruit zonder te wassen zie ikquote:Op maandag 21 mei 2012 20:27 schreef ferrari_rood het volgende:
@dml bij deze
[ afbeelding ]
En ja het is vrij rommelig want Ean had hem net overhoop getrokken. En ik was bezig van maat te wisselen. Alles wat er nu in ligt is 74 alleen jurkjes hangen er ook in 80
Ach ja ik was maar 1x in de wk. En nu ze water ontdeket heeft gaat het wel hard ineensquote:Op maandag 21 mei 2012 20:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh Ean kan ook wel een paar weken vooruit zonder te wassen zie ik![]()
En lekker zooitje maakt ze er van
woensdag pas. Ik red het niet na mijn werk om daar naar toe te gaan en Ean op te halenquote:Op maandag 21 mei 2012 20:55 schreef mefke79 het volgende:
fr, nog naar schoenen gaan kijken vandaag?
Echt? Ik heb er nooit geen last mee gehad, bij de action hebben ze trouwens ook hemdjes en boxershorts, die blijven ook goed van kleur. (donkere kleuren was ik wel altijd met dat 'zwarte was spul' dus zwart/grijs/groen/rood/fel geel )quote:Op maandag 21 mei 2012 19:48 schreef SacreCoeur het volgende:
Even over ondergoed.. echt koop het bij de albert heijn. De printjes zijn heel leuk en kwaliteit/prijs is echt super! het blijft heel mooi na het wassen voor de 10000x en strak van model dus het begint niet zoals dat van de Wibra te flubberen na een paar keer + Wibra heeft alleen saai ondergoed. Zeeman heeft wel eens iets leuks maar dat kan je na 1x wassen geen bepaalde kleur meer noemen, soms lopen plaatjes door en is zwart opeens grijs. Hema is wel leuk maar ik vind de pasvorm minder en hier scheurt? het op 1 of andere manier snel.. maar soms koop ik wel iets daar. Maar liever AH dus.
oh, nou ja, nog niet geprobeerd. We zullen zien. Ze hoeven niet onder longsleeves. Maar dan vind ik eigenlijk alle lange mouwen rompers irritant.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vind de pasvorm van de AH rompers met lange mouwen niet geweldig. De mouwen en de hals vallen niet mooi. En ze zijn irritant onder een longsleeve want de mouwen zijn veel te breed en dan krijg je een opgepropte zooi in de longsleeve.
De mouwloze rompers zijn prima.
Ja H&M is ook fijn, probleem hier bij de H&M is alleen dat ze steeds geen maten op voorraad hebben om setjes te maken en daar irriteer ik me dan aanquote:Op maandag 21 mei 2012 22:25 schreef octopussy het volgende:
Ik zweer bij het ondergoed van de H&M. De hemdjes (of singlets, dat maakt geen reet uit) zijn mooi lang en aansluitend en de prints blijven goed van kleur. Vooral de lengte van de hemdjes vind ik belangrijk voor mijn dames met lange lijven zodat ze geen blote ruggetjes krijgen.
Ik kom er nu trouwens wel achter dat ik het meeste zomerspul voor Hannah echt verkeerd heb ingeschat qua maatJurkjes die nog veel te lang zijn, broekjes die helemaal ingesnoerd moeten worden, tuniekjes die tot de knie komen en shirtjes die over de schouders zakken. Het meeste zit over een jaar wel goed denk ik
![]()
Stomme dubbelmaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |