SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ze vandaag toch al?
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:33 schreef fotostarter het volgende:
Huh, die spoilers voor woensdag...Standaard aflevering. Nog voorspelbaarder dan PokemonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ze vandaag toch al?![]()
Ash wint altijd in the endquote:Op maandag 21 mei 2012 20:34 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Standaard aflevering. Nog voorspelbaarder dan Pokemon
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:36 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ja, en als ie verliest komt ie een dag later 10x sterker terug
Ja vind ik ook. Goed idee.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:38 schreef Klipnap het volgende:
Nina, jat gewoon Amy's dagboek en laat het aan Ludo zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Goed idee.Nuran heeft anders niet zulke goede ideeënSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee maar dan noem je ook een monster van een wijf met plopogenquote:Op maandag 21 mei 2012 20:41 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nuran heeft anders niet zulke goede ideeën
Ze is best mooi zonder hoofddoek hoorquote:Op maandag 21 mei 2012 20:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee maar dan noem je ook een monster van een wijf met plopogen
ja echt he dat zag ik ook allang aankomenquote:Op maandag 21 mei 2012 20:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Pfff wat een voorspelbaar eind vandaag
Hij wil een natte vinger halen mattie, kom op,quote:Op maandag 21 mei 2012 20:50 schreef Gulmez het volgende:
die mike is wel beetje een skirre gast, hij heeft niks te maken met die stalking maar waarom doet hij alles voor haar als hij toch niet die stalker is beetje vaag
Oh ja dan is het nog wel oké, maar die uitpuilende ogen vind ik eng.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ze is best mooi zonder hoofddoek hoor![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:52 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja echt he dat zag ik ook allang aankomen
Omdat hij Nina wil, of beter gezegd hij wil bij haar familie horenquote:Op maandag 21 mei 2012 20:50 schreef Gulmez het volgende:
die mike is wel beetje een skirre gast, hij heeft niks te maken met die stalking maar waarom doet hij alles voor haar als hij toch niet die stalker is beetje vaag
Ik houd niet van slecht zicht, maar ook niet van brillen.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Zelfs zonder bril zag ik 'm aankomen.
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:57 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik houd niet van slecht zicht, maar ook niet van brillen.
Ik houd van de zee, niet van het strand.
Mooie promo muziek toen.quote:
Mijn ideale vrouw is gedienstig en zelfstandig. Ik ben gelovig maar denk over de wereld na. Alle mannen hier zijn losers maar ik ben de uitzondering.quote:
Nog die kikker ogen.,quote:Op maandag 21 mei 2012 20:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ze is best mooi zonder hoofddoek hoor![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |