quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:55 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik stond er toen echt van de te kijken dat Harmsen kon autorijden, maar in seizoen 1 had hij ook gewoon een auto en in seizoen 3 zie je hem ook gewoon kalm auto rijden als ie ergens vis vandaan haalt die niet in orde blijkt te zijn. Ik was dat kennelijk vergeten toenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:32 schreef Frey het volgende:
http://www.uitzending.net(...)_Slechte_Tijden.html
Als Harmsen hem in zijn vooruit zet in plaats van achteruit en bijna die fanfare omver rijdt.![]()
En Wil de Smet die meteen uit wil stappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:37 schreef Frey het volgende:
Ik hoop alleen maar datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Ik hoop alleen maar datDat ook.., maarja deze kut schrijvers...,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
En om daarmee dus de aandacht van haar, sorry, koeieogen af te leiden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:20 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Dan het rokje van Nina, dat doen ze ook alleen maar om haar lange benen te accentueren.
Marly van der Velden kan zo meedoen bij ons jaarlijks dorpfeest Didam op Stelten.
Ik hoop alleen maar datDat hoop ik ook maar vrees het ergste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel mooie benenquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:35 schreef spierbal het volgende:
Die Nina in dat rokje haha, leek wel het sprookjesbos.
En Amy draait natuurlijk automatisch Ccleaner tijdens het opstarten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus: neem Martijn Schimmer als componist voor de achtergrondmuziek in GTSTquote:Componist The Voice-titelmuziek wint Amerikaanse prijs
Componist Martijn Schimmer uit Barendrecht heeft een belangrijke Amerikaanse prijs gewonnen voor de door hem geproduceerde leadermuziek van The Voice, in de Verenigde Staten uitgezonden door NBC. Dat heeft producent Talpa donderdag bekendgemaakt. Schimmer, die ook de muziek maakte voor onder meer De Wereld Draait Door en Nieuwsuur, mag de ASCAP Film and Television Music Awards op 28 juni ophalen tijdens een gala in Los Angeles.
ASCAP is een non-profit organisatie die zich richt op het beschermen van het auteursrecht op muzikale werken in Amerika. Jaarlijks kent ze prijzen toe in een groot aantal muziekstijlen, en daarnaast is er de Film And Television Music Awards Ceremony.
Er werden prijzen uitgedeeld in vier categorieën: Most Performed Themes, Most Performed Underscore, Top Box Office Films en Top Television Series. Schimmer won met zijn bedrijf Schimmer Music Productions (SMP) in de laatste categorie.
SMP ontwerpt ook de muzikale vormgeving voor omroepen en zenders, waaronder de NPO, de AVRO, SBS en RTL.
quote:We zijn al druk bezig om ook alle leaders op de site te krijgen, ze zullen zo spoedig mogelijk online staan.
We wensen je heel veel kijkplezier
Zullen ze echt álle leaders doen of 1 leader per seizoen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:16 schreef LetsGame het volgende:
Ik heb de GTST redactie een mail gestuurd waarin ik vraag of alle leaders online zouden komen. Dit is hun reactie:
We zijn al druk bezig om ook alle leaders op de site te krijgen, ze zullen zo spoedig mogelijk online staan.
We wensen je heel veel kijkplezier
Ik denk alle verschillende stijlen leaders.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zullen ze echt álle leaders doen of 1 leader per seizoen?
Ik denk allemaal, maar dat ze een paar versies vergetenquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zullen ze echt álle leaders doen of 1 leader per seizoen?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:29 schreef GSMboy het volgende:
En nu wordt ik razend benieuwd of Nick of Martine nou terugkeert naar Meerdijk in de 4500e aflevering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, kennen we deze nog:
[ Bericht 46% gewijzigd door BeyondTheGreen op 24-05-2012 14:54:52 ]Unbowed, Unbent, Unbroken.
Alsof met trouw bedoelt wordt dat je een huismus moet worden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:58 schreef GSMboy het volgende:
Het is zo zo dat een man altijd trouw moet zijn aan de vrouw, als ze gaan trouwen?
Het zal toch niet zo zijn dat Ludo straks over een maand na alle commotie weer de jassen op gaat hangen en dergelijke.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |