Hier hetzelfde, iddquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:22 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ik denk dat de manager van de C1000 bij mij in het dorp het iets minder tof vindt. 1,5 jaar geleden nog verbouwd, word het straks waarschijnlijk een Jumbo
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:32 schreef JamFlava het volgende:
Kun je de shortie van morgen niet meer bekijken?
Site is vernieuwd (en ziet er lelijk uit).
edit: al gevonden
Memegenerator.net/bingoquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:21 schreef Luxuria het volgende:
In dit GTST-topic stonden een aantal erg grappige Bing-plaatjes, maar die doen het helaas niet meer: GTST #401: Bianca als lieve oma
Heeft iemand nog een paar van die plaatjes en wil die opnieuw posten??
Ik vind het leuk, de meest heftige emoties bij GTST heb ik als hij in beeld is. Om Nuran bijv geef ik geen zier. Bing is leuk om massaal uit te kotsenquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Wanneer worden die schrijvers een keer vervangen?
"Bijna iedereen heeft een hekel aan Bing, dus geven we hem constant verhaallijnen waardoor hij heel vaak in beeld is."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:46 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Jack kapt er morgen mee en gaat zelfs niks zeggen tegen Sjors.
En nee, ik zet het niet in een spoiler, daar is de shortie gewoon te sneu voor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
goed script trouwens van die inspiratieloze schrijvers .quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:46 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Jack kapt er morgen mee en gaat zelfs niks zeggen tegen Sjors.
En nee, ik zet het niet in een spoiler, daar is de shortie gewoon te sneu voor!
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:48 schreef Frey het volgende:
Oei![]()
Shortie:Dat werd tijd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |