Ik zit op mijn mobiel en heb al expres een aantal harde enters ertussen gezet zodat het geen muur van tekst zou worden. Ik maak zo wel even de tl;dr.quote:
TS lag op straat te slapen en is opgepakt met meer drugs bij zich dan voor consumptie geschikt.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:14 schreef hoeliefloepie het volgende:
Hoi, leuk verhaal.
Maar ik ga het niet lezen.
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Al die tl;dr posts, flikker dan toch op mensen.
Volgende keer minder diep in je reet laten neuken dus..quote:Op maandag 21 mei 2012 20:23 schreef DeWaasheid het volgende:
Volgens mij heb ik jou vorige week uitgescheten en doorgetrokken in de wc, kan dat kloppen?
Jij denkt zeker dat geen enkele kraker werk heeft of zo. Veel mensen hebben gewoon normaal werk hoor of studeren. Op een feest vragen mensen vaak genoeg wat voor studie je doet of gedaan hebt. Ik ga binnenkort een eigen bedrijf opzetten om van mijn wajong af te komen. Ik heb er het volste recht op want ik zit al sinds mijn 5e jaar in de psychiatrie en school en werk zijn altijd al een probleem geweest. Maar ik ben tegen de staat, eigenlijk tegen elke vorm van hiarchie(anarchie is dus het tegenovergestelde, en betekend dat er geen leiders zijn) dus vind het wel krom om dan wel geld van de staat te ontvangen.quote:
Jij laat je toch niet pakken johquote:Op maandag 21 mei 2012 20:31 schreef HunterSThompson het volgende:
Je had dus 17 gram bij? Ik weet uit ervaring dt je daarvoor een flinke boete krijgt. Zal niet minder dan ¤1500,- zijn.
Goed zo jongen!..quote:Op maandag 21 mei 2012 20:29 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Jij denkt zeker dat geen enkele kraker werk heeft of zo. Veel mensen hebben gewoon normaal werk hoor of studeren. Op een feest vragen mensen vaak genoeg wat voor studie je doet of gedaan hebt. Ik ga binnenkort een eigen bedrijf opzetten om van mijn wajong af te komen. Ik heb er het volste recht op want ik zit al sinds mijn 5e jaar in de psychiatrie en school en werk zijn altijd al een probleem geweest. Maar ik ben tegen de staat, eigenlijk tegen elke vorm van hiarchie(anarchie is dus het tegenovergestelde, en betekend dat er geen leiders zijn) dus vind het wel krom om dan wel geld van de staat te ontvangen.
En mensen die een samenvatting hebben geschreven, dank je wel.
Kost toch niets + 4x productiecapquote:Op maandag 21 mei 2012 20:36 schreef Pluckie het volgende:
Haha, ik zou niet graag zo'n doorgesnoven crackjunk annex psychisch wrak als leverancier willen hebben.
Maar waarschijnlijk is het toch zo over met dat bedrijfje, want de winsten gaan natuurlijk in no time op aan speed en andere rotzooi.
Ben jij trouwens Joods/joods?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Vanaf 5 jaar psych
Wajong
Kraker
Anti-semiet
Alle vooroordelen weer bevestigd.
nee fc den haagquote:
Je ontwijkt mijn vraag, ik heb het niet over een of andere ballenclub, waarom zou ik anders een onderscheid maken met hoofdletter en geen hoofdletter? Dus antwoorden gaarne.quote:
Kan je dit even uitleggen, TS?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:07 schreef badtripbob het volgende:
om eventuele probleemzoekers(Bijvoorbeeld skinheads. Als die iemand zien zoals m'n maatje die er ook overduidelijk als een anarchistische krakende punker uitziet, dan kan je best problemen krijgen.)
Dan loop je dus een hoor gratis drugs mis, waaronder drugs als lsd, ketamine, 2c-b en andere drugs waar niet elke straatdealer mee rondloopt en voor veel mensen moeilijk te krijgen zijn.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:36 schreef Pluckie het volgende:
Haha, ik zou niet graag zo'n doorgesnoven crackjunk annex psychisch wrak als leverancier willen hebben.
Ja,want drugs kosten ook echt veel geld...quote:Maar waarschijnlijk is het toch zo over met dat bedrijfje, want de winsten gaan natuurlijk in no time op aan speed en andere rotzooi.
Nee oh boze joden zoekende moslim. Ik ben overtuigd atheïst. Ben toch geen monhool die in sprookjes geloofd kom op zeg.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je ontwijkt mijn vraag, ik heb het niet over een of andere ballenclub, waarom zou ik anders een onderscheid maken met hoofdletter en geen hoofdletter? Dus antwoorden gaarne.
Gast, jij hebt echt hulp nodig.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:44 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dan loop je dus een hoor gratis drugs mis, waaronder drugs als lsd, ketamine, 2c-b en andere drugs waar niet elke straatdealer mee rondloopt en voor veel mensen moeilijk te krijgen zijn.
[..]
Ja,want drugs kosten ook echt veel geld...Jij hebt blijkbaar een crappy dealer die je zwaar aan het oplichten is.
Poserrrrrrrrrrquote:Op maandag 21 mei 2012 20:44 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dan loop je dus een hoor gratis drugs mis, waaronder drugs als lsd, ketamine, 2c-b en andere drugs waar niet elke straatdealer mee rondloopt en voor veel mensen moeilijk te krijgen zijn.
[..]
Ja,want drugs kosten ook echt veel geld...Jij hebt blijkbaar een crappy dealer die je zwaar aan het oplichten is.
Doe mij wat gratisch acidquote:Op maandag 21 mei 2012 20:44 schreef badtripbob het volgende:
[..]
[..]
5 jaar ja, een psychisch probleem waarmee je geboren word kan al jong gezien worden he. Van de wajong wil ik af. Krakers vechten tegen leegstand door speculanten die de huurprijs kunstmatig hoog houden. Daar zou de regering wat tegen moeten doen en niet een kraakverbod invoeren terwijl er geen andere oplossing word aangeboden. Met jood bedoel ik dus een agent in de OP.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Vanaf 5 jaar psych
Wajong
Kraker
Anti-semiet
Alle vooroordelen weer bevestigd.
Waarom houd je het niet bij alcohol? Of gewoon helemaal niets?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:52 schreef Zenato het volgende:
Waarom hou je het niet gewoon bij wiet ofzo, 't is niet erg hoor, al die drugs, als je het maar niet/niet te veel gaat gebruiken.
Daar heb je mequote:Op maandag 21 mei 2012 20:53 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Waarom houd je het niet bij alcohol? Of gewoon helemaal niets?
Omdat dat nou net niet zo leuk is he
mensen die andere mensen nep noemen snappen zelf niks van de freeparty spirit. En ik wil helemaal niet "tekno zijn" ik ben gewoon mezelf en doe en luister wat ik zelf wil.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:47 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Poserrrrrrrrrr
Jij bent alles behalve Tekno !!
Wiet rook ik wel eens op feestjes, xtc pilletjes 2 tot 3 keer per jaar.quote:
Fascisten hebben een hekel aan krakers. Ze vallen wel vaker(met een veel grotere groep dan hun slachtoffers, de helden.) krakers/anarchisten aan. Pand waar ik woon is vlak voor ik er kwam wonen nog door een groep neonazi's aangevallen. Er waren maar een paar mensen thuis die moesten vluchten voor hun leven. Daarna hebben ze het hele pand gesloopt en gespoten over de muren en kunst dat er hangt... En de verhalen van een gast die ik ken die in oost-duitsland heeft gewoond, daar moet je echt ballen hebben om te staan voor je idealen want daar zitten er echt veel van dat volk.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kan je dit even uitleggen, TS?
Verder goed verhaal verder hoor, leest prima weg. Fuck tl;dr roepers. Heb het gewoon gelezen op m'n telefoonscherm.
Tijdens het schijten, dat wel.
Okay, kom binnen en deel je drugsquote:Op maandag 21 mei 2012 21:05 schreef Zenato het volgende:
[..]
Wiet rook ik wel eens op feestjes, xtc pilletjes 2 tot 3 keer per jaar.
Het nieuws gehaald voor het slapen tegen een boomquote:Mannen aangehouden voor bezit harddrugs
maandag 21 mei 2012
Zwolle – Twee mannen van 24 en 39 jaar uit Portugaal en Groningen werden op maandagochtend 21 mei aangehouden op de Schellerallee.
De mannen gedroegen zich verdacht en verkeerden zichtbaar onder invloed. Bij de fouillering werden bij beide mannen verschillende gripzakjes met vermoedelijk harddrugs aangetroffen. De mannen werden ingesloten op het bureau. Daar werd proces-verbaal tegen hen opgemaakt. De drugs werden in beslag genomen.
my god...quote:
Wat een achterlijk gat is dat daar als zoiets al nieuwswaardig is.quote:
Als je onder invloed bent van iets denk je dat je normaal doet; de praktijk wijst uit dat dat meestal behoorlijk tegenvalt.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:23 schreef badtripbob het volgende:
Ook grappig, we gedroegen ons verdacht... We liepen normaal en gingen tegen een boom liggen.
Zwolle popo is echt streng man echt kut dorp ditquote:Op maandag 21 mei 2012 21:23 schreef badtripbob het volgende:
Ook grappig, we gedroegen ons verdacht... We liepen normaal en gingen tegen een boom liggen.
Ik zei al tegen die agenten dat ze in Zwolle zeker niet veel te doen hebben, want in Rotterdam stuurt de politie je gewoon weer weg als je zo weinig bij je hebt.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat een achterlijk gat is dat daar als zoiets al nieuwswaardig is.
Weblogzwolle schrijft al als er een kat in de boom zit..quote:Op maandag 21 mei 2012 21:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
tja, zou me wel moeite besparen maar leg maar leg maar eens uit wat je met zoveel drugs op zak doet als je met van een feest komt. Daarnaast vertelde mijn maat hetzelfde verhaal dus was ik toch door de mand gevallen.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
in zo'n geval kan je beter niet eerlijk zijn, drugs geven aan je vrienden = dealen. gewoon altijd zeggen dat t voor eigen gebruik is.
Bekennen = schuldig.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:42 schreef badtripbob het volgende:
[..]
tja, zou me wel moeite besparen maar leg maar leg maar eens uit wat je met zoveel drugs op zak doet als je met van een feest komt. Daarnaast vertelde mijn maat hetzelfde verhaal dus was ik toch door de mand gevallen.
zou ik ook doen als ik niet met aangehouden werd met de drugs op zak. Lijkt me genoeg bewijs.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bekennen = schuldig.
Ik zou nog ontkennen als de naald in mijn arm zat en ik een snor had van poedersneeuw.
Nooit gezien. Geen idee hoe het daar komt. Ik heb wel mijn jas afgegeven bij de garderobe. Zet er maar bij verklaring. Meneer heeft geen idee hoe hij in het bezit van deze spullen gekomen is. Waarom bevestigen als ontkennen meer zin heeft?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:49 schreef badtripbob het volgende:
[..]
zou ik ook doen als ik niet met aangehouden werd met de drugs op zak. Lijkt me genoeg bewijs.
Ja, daar heb je wel een punt. Maar als onze verhalen niet overeen kwamen was ik toch nog de lul.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nooit gezien. Geen idee hoe het daar komt. Ik heb wel mijn jas afgegeven bij de garderobe. Zet er maar bij verklaring. Meneer heeft geen idee hoe hij in het bezit van deze spullen gekomen is. Waarom bevestigen als ontkennen meer zin heeft?
Nee, ik heb geen idee waar u of pino het over heeft. Het klinkt mij in de oren als een vreemd verhaal. Maar dat heb je met ex-junks. Sleuren iedereen mee in hun val.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:53 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel een punt. Maar als onze verhalen niet overeen kwamen was ik toch nog de lul.
Geboren en getogen in Rotterdam, ken je dat niet horen dan? Ow wacht ik praat niet hier maar typ.quote:
Ik ga mijn maat niet alleen laten opdraaien hiervoor.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen idee waar u of pino het over heeft. Het klinkt mij in de oren als een vreemd verhaal. Maar dat heb je met ex-junks. Sleuren iedereen mee in hun val.
Als je niet op je maten gaat staan kom je nooit hogerop.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:05 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik ga mijn maat niet alleen laten opdraaien hiervoor.
Door drugs worden psychische klachten versterkt, ik snap niet waarom je dan dus gebruikt.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:53 schreef badtripbob het volgende:
[..]
5 jaar ja, een psychisch probleem waarmee je geboren word kan al jong gezien worden he. Van de wajong wil ik af. Krakers vechten tegen leegstand door speculanten die de huurprijs kunstmatig hoog houden. Daar zou de regering wat tegen moeten doen en niet een kraakverbod invoeren terwijl er geen andere oplossing word aangeboden. Met jood bedoel ik dus een agent in de OP.Niks tegen het volk. En jij noemt alleen vooroordelen op, ik zie ze nergens bevestigd hoor.
Uit eigen ervaring; de formulering en situatieschets van agenten valt in de praktijk anders ook vies tegen. Ze lullen soms ook maar wat.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je onder invloed bent van iets denk je dat je normaal doet; de praktijk wijst uit dat dat meestal behoorlijk tegenvalt.
eens deze x met Frankquote:Op maandag 21 mei 2012 21:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mijn psychische klachten zijn juist minder geworden door drugsgebruik. Ik heb mezelf er een stuk beter door leren kennen, zeker door drugs als lsd. Op erowid.org staan wel meer reports over mensen die baat hebben gehad bij drugs. In het engels worden medicijnen ook gewoon drugs genoemd. Drugs kunnen net zo goed medicijnen zijn en andersom.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:13 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Door drugs worden psychische klachten versterkt, ik snap niet waarom je dan dus gebruikt.
wat is dezen?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:13 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Door drugs worden psychische klachten versterkt, ik snap niet waarom je dan dus gebruikt.
Dat excuus gebruikt de psychiatrie om mensen van de drugs af te krijgen. Maar wel ondertussen meteen pillen en spuiten voorschrijven bij bijna elke klacht.quote:
toen werden ze boos denk ikquote:Op maandag 21 mei 2012 21:27 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik zei al tegen die agenten dat ze in Zwolle zeker niet veel te doen hebben, want in Rotterdam stuurt de politie je gewoon weer weg als je zo weinig bij je hebt.
U blowt? Maar meneer dat een is natuurlijke veilige drug, waarom probeert u geen prammetje? Kijkt u maar eens naar onze uitgebreide selectie bedwelmende middelenquote:Op maandag 21 mei 2012 22:32 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dat excuus gebruikt de psychiatrie om mensen van de drugs af te krijgen. Maar wel ondertussen meteen pillen en spuiten voorschrijven bij bijna elke klacht.
Niet zo lang het gratis is (true story!)quote:Op maandag 21 mei 2012 21:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
in zo'n geval kan je beter niet eerlijk zijn, drugs geven aan je vrienden = dealen. gewoon altijd zeggen dat t voor eigen gebruik is.
De agenten die mij hebben verhoord zeiden van: Er gebeurd hier genoeg.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:36 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
toen werden ze boos denk ik
gristendorp vol tokkies
Dat dacht ik dus ook al. En ik deal sowieso niet maar van maten hoef ik al helemaal geen geld. En pammetjes zijn trouwens wel erg lekker.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:39 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Niet zo lang het gratis is (true story!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
?quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:49 schreef ellevehC86 het volgende:
Anarchisten antifa Junkig smerig vies vuil werkschuwen topic
Vieze vuile schiedammer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh jij hebt ook bij de verslavingszorg gelopen? Tof, welke regioquote:Op maandag 21 mei 2012 22:51 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
?
o.a. eigen ervaring, vooral softdrugs heeft hier een handje van. lijkt onschuldiger dan dat het is.
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:49 schreef ellevehC86 het volgende:
Anarchisten antifa Junkig smerig vies vuil werkschuwen topic
pics van je auto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |