Ja nu durf ik niet meerquote:Op maandag 21 mei 2012 19:59 schreef Dizorn het volgende:
Tijn, het idee was toch juist dat je meer mensen moest aanspreken. Heb je weer eens een kans bij uitstek, moet je 'm wel nemen hè.
Zoiets durf ik nietquote:Op maandag 21 mei 2012 20:05 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Stuur een dm, dan ziet niemand het
Dat komt omdat, ik het geluk voor een ander wel gunquote:Op maandag 21 mei 2012 19:40 schreef Morera het volgende:
Volgens mij gaf hij zelfs tips aan andere Fokkers die een date zochten
Tijn, die discussie hebben we al eerder gehad. Als ik op e-matching op profielen reageer, reageert nog geen 10% terug maar ik ga me daar niet minder door voelen ofzo. En die instelling moet jij ook hebben. Wie niet waagt wie niet wint enzo...quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nou, wat let je?
Morera, let je even op? Tijnbrein wil wat zeggen hieronder.
Dat laatste hoeft ook niet. Ik moet wat meer ballen krijgen en door hier te posten hoop ik dat dit een beetje luktquote:Op maandag 21 mei 2012 20:12 schreef Dizorn het volgende:
Wat doe je dán hier?
En nee ik ga niemand vragen om "take one for the team" te doen op jou![]()
Dat is heel mooiquote:Op maandag 21 mei 2012 20:17 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat komt omdat, ik het geluk voor een ander wel gun
Weet ik, ik probeer ook meer te reageren op datingsitesquote:Op maandag 21 mei 2012 20:18 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Tijn, die discussie hebben we al eerder gehad. Als ik op e-matching op profielen reageer, reageert nog geen 10% terug maar ik ga me daar niet minder door voelen ofzo. En die instelling moet jij ook hebben. Wie niet waagt wie niet wint enzo...
Ik wil een altruïstisch persoon zijn. Maybe als het mij niet lukt... dat ik wel tevreden kan zijn als een ander het wel lukt met wat tips van mijn kant.quote:
quote:Daarom ben ik niet actief op datingsites omdat ik weet dat ik zo'n figuur ben en dat kan ik de dames niet aandoen.
Buiten het feit dat ik toch wel op voorhand wordt afgewezen vanwege uiterlijk. Het is niet tof dat je weet dat je nooit een date zou kunnen krijgen
Je beseft dat de zogeheten tips van jouw kant niet erg betrouwbaar overkomen na wat je eerder schreef toch?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:24 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik wil een altruïstisch persoon zijn. Maybe als het mij niet lukt... dat ik wel tevreden kan zijn als een ander het wel lukt met wat tips van mijn kant.
Vond ik wel, Ik kan wel wat adviezen geven over het paiq systeem o.a.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
Je beseft dat de zogeheten tips van jouw kant niet erg betrouwbaar overkomen na wat je eerder schreef toch?
Nog actief op paiq?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:35 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Vond ik wel, Ik kan wel wat adviezen geven over het paiq systeem o.a.
Alleen niks inhoudelijks over het daten zelf, maar ik vind het wel leuk om verslagen te lezen van geslaagde dates.
Nee dat niet, maar ik weet hoe alles werkt. Ik ben wel paar keer per week even online maar ik chat nooit meer.quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb ook nog een bruikbare tip.
Je niet als een jankend hoopje mens etaleren, zwelgend in de smerige stank van je zelfmedelijden. Verdomd weinig dames die daar een natte slip van krijgen. Wees eens een vent.
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
Je niet als een jankend hoopje mens etaleren, zwelgend in de smerige stank van je zelfmedelijden. Verdomd weinig dames die daar een natte slip van krijgen. Wees eens een vent.
Tja ik heb niks meer te melden... ik ga tanken en zo. de groeten.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
QFTquote:Op maandag 21 mei 2012 20:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
Niet, dat is gewoon kut als man zijnde.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:42 schreef Morera het volgende:
Hoe maak ik dit op een aardige manier duidelijk?
Als vrouw ook hoor. Ik heb ook wel eens een blauwtje gelopen. Maar ik wil hem wel graag leren kennen en zou dat wel duidelijk willen maken ipv wat gaan drinken terwijl hij misschien denkt dat er meer in zit.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:46 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Niet, dat is gewoon kut als man zijnde.
Ja het lijkt bijna eng, ergens denk ik dat er een addertje onder het gras zitquote:
Denken vrouwen ook wel eens bij mij, dus dat zegt niks.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:48 schreef Morera het volgende:
[..]
Ja het lijkt bijna eng, ergens denk ik dat er een addertje onder het gras zit![]()
Hoe hou jij het vol om op FOK verschillende topics bij te houden ?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:51 schreef DigitalGirl het volgende:
Overigens hoe hij je het vol om met 6 mannen online het gesprek aan te gaan?
Heb je ook een idee waarom vrouwen dat denken?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Denken vrouwen ook wel eens bij mij, dus dat zegt niks.
Ja, omdat ze denken dat er altijd met mannen op internet wel iets mis is. En bij mij zie je op het eerste gezicht niet meteen iets wat raar of stom is. Sterker nog, er is helemaal niks stoms aan mij! Ok, ik ben een beetje arrogant maar dat is alles.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:53 schreef Morera het volgende:
[..]
Heb je ook een idee waarom vrouwen dat denken?
Eh, nee. Of toch zeker niet als ik ze net een kwartier spreek. Ze zoeken geen homo, me dunkt.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:52 schreef marcokloon het volgende:
Btw, doen de heren hier ook "xx" naar de dames wanneer je gedag zegt? Heb het zelf eigenlijk nooit gedaan
Ik spreek wel eens mannen die "xx" schrijven, maar veel vrouwen ( niet allemaal, ik spreek voor mezelf en de vrouwen die ik ken ), denken dan meteen dat ze je in hun broekzak hebben.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:52 schreef marcokloon het volgende:
Damn, voor het eerst leuk contact via RP.
Gelijk met 2 dames. Maar de eerste reageert niet meer nadat ik had voorgesteld om haar op ijs te trakteren voordat ze een tijd het land verlaat
Was blijkbaar iets te direct voor haar of gewoon niet zeker van mij.
De 2e leuk mee gesproken en beleefd gezegd dat ik ging slapen.
Btw, doen de heren hier ook "xx" naar de dames wanneer je gedag zegt? Heb het zelf eigenlijk nooit gedaan
Oke dan had ik bij jou ook gedacht dat er vast nog wel wat mee aan de hand isquote:Op maandag 21 mei 2012 22:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, omdat ze denken dat er altijd met mannen op internet wel iets mis is. En bij mij zie je op het eerste gezicht niet meteen iets wat raar of stom is. Sterker nog, er is helemaal niks stoms aan mij! Ok, ik ben een beetje arrogant maar dat is alles.
Misschien is het wel een seriemoordenaar. Een soort Ted Bundy.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:48 schreef Morera het volgende:
[..]
Ja het lijkt bijna eng, ergens denk ik dat er een addertje onder het gras zitdat hij een vriendin heeft ofzo, of 30 andere scharrels. Maar hij komt niet gemaakt over, dus ik ga het nog even aan kijken
Zo denk ik er dus ook over, ik ga pas zoiets neerzetten als er iets is. Toen ze vanavond met xx afsloot bedacht ik dat bijna elke vrouw waarmee ik contact heb gehad op het internet zo het gesprek afsloot, ook al gooiden ze me daarna uit hun contactenlijst :p. Het heeft veel minder mening wanner vrouwen het doen. Denk er dus niet als enige zo over :pquote:Op maandag 21 mei 2012 22:59 schreef Morera het volgende:
[..]
----
Ik zou als ik een man was, gewoon lekker mannelijk doen, soms een beetje lief maar niet te overdreven. Laat die vrouw maar gevoelens krijgen en lekker over jou stressen, laat haar maar lekker veel met haar vriendinnen over jou praten en veel bezig zijn met wat jij allemaal wel of niet bedoelt.
Nogmaals, ik spreek voor mezelf en alle vrouwen die ik ooit gekend heb, er zullen ongetwijfeld vrouwen zijn die "xxx" van een man geweldig vinden
Allang gezienquote:Op maandag 21 mei 2012 23:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
- edit -
Ik heb poep in mijn ogen van laag overvliegende zeemeeuwen.
Ik ga me zelfs in namen vergissen hier. Iedereen date er maar op los ook. Alsof het niks kost.quote:
Smoesjes. Je begint gewoon oud te wordenquote:Op maandag 21 mei 2012 23:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ga me zelfs in namen vergissen hier. Iedereen date er maar op los ook. Alsof het niks kost.
Niks mis met wat oudere mannenquote:Op maandag 21 mei 2012 23:17 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Smoesjes. Je begint gewoon oud te worden
Deze vrouw.quote:
En deze ook.quote:
Hangt van de man af, obviouslyquote:Op maandag 21 mei 2012 23:40 schreef Mister1977 het volgende:
Ja, wat is oud? Hoe ligt een bouwjaar 1977 tegenwoordig nog in de markt?
Betekent dit dat ik oud ben?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:42 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Hangt van de man af, obviously![]()
Oudere man kan heel aantrekkelijk zijn met de juiste charmes/uitstraling. Maaar dat bezitten ze helaas niet allemaal..
Hoe definieer jij oud?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:49 schreef Cue_ het volgende:
Ow god een leeftijdsdiscussie. Kunnen we het er gewoon op houden dat iedereen 'oud' anders definieert?
Zegquote:Op maandag 21 mei 2012 19:19 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Daar trap je niet in nee? Zat er al aan te denken om gewoon een kloonprofiel met een leuke S-naam aan te maken en dan doen alsof ik ouder was om je te regelen. Ga je weer slim zitten zijn
Volgens mij is het normaal dat de meeste vrouwen zoveel keuze hebben en de man met de gezondste en sterkste genen uitkiest om vervolgens na een aantal keren daten DNA uit te wisselen met elkaar.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:51 schreef DigitalGirl het volgende:
Overigens hoe hij je het vol om met 6 mannen online het gesprek aan te gaan?
Eh... ik zit even te denken wie jou date is.... Was dat niet P? (sorry, kan het soms even niet meer uit elkaar halen)quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:08 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Jij was toch degene die mijn date in wilde pikken puur om mij te pesten?
Wel afkorten hè, zo doet iedereen dat hier.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:15 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Eh... ik zit even te denken wie jou date is.... Was dat niet P? (sorry, kan het soms even niet meer uit elkaar halen)
In dat geval: Niet zo onzeker he.Het was toch al in the pocket?
Als ik moet gokken zal dat vanzelf wel komen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:19 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Wel afkorten hè, zo doet iedereen dat hier.
En meh, in de pocket.. durf ik niet te zeggen hoor, er is nog niets officieël in ieder geval
Joh, bouwjaar '77 is toch prima...maar drie jaartjes ouder dan ik ben. Ik heb exen gehad die jou vader hadden kunnen zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:08 schreef Mister1977 het volgende:
Ik poogde een discussie op gang te brengen.
Ik voel me als een schildpad uit 1977. Fris en, fruitig!
Beviel dat? Of was dat de reden dat het exen zijn?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:22 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Joh, bouwjaar '77 is toch prima...maar drie jaartjes ouder dan ik ben. Ik heb exen gehad die jou vader hadden kunnen zijn.
Ok, oudere broer dan...
Mmmm...goede vraag, misschien ga ik daar de mist in.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:23 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Beviel dat? Of was dat de reden dat het exen zijn?
Dat weet ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:24 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Mmmm...goede vraag, misschien ga ik daar de mist in.
Het oudste wat ik zeer kort gedate heb (als je dat al zo kan noemen) was toen ik 18 was, een man van 42. Verder vaak een paar jaar ouder en mijn ex was 8 jaar ouder.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:28 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer niet.
Iedereen zoekt wat anders qua leeftijd, ervarenheid, volwassenheid.
Je hebt in ieder geval aan het hoger segment mogen proeven.... vanuit daar zou je kunnen besluiten om meer richting je eigen leeftijd iets te zoeken of toch in dat hogere segment te blijven.
Je vertelde ook dat je al veel hebt gedate. Welk segment was dat? En waarom viel het gros af?
[edit] Sorry voor de vele vragen, maar was benieuwd.[/edit]
Dat is een lekker leeftijdsverschil om mee te beginnen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:32 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Het oudste wat ik zeer kort gedate heb (als je dat al zo kan noemen) was toen ik 18 was, een man van 42. Verder vaak een paar jaar ouder en mijn ex was 8 jaar ouder.
Op de één of ander manier kom ik de laatste weken steeds op jonger uit...
Het maakt ip niet veel uit, gaat inderdaad meer om de mate van volwassenheid. Merk dat ik vooral een bepaalde rust en zelfverzekerdheid zoek.
Die laatste is inderdaad vervelend. Best handig wat dat betreft als er wat afstand tussen zitquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:37 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat is een lekker leeftijdsverschil om mee te beginnen.Wie weet bevalt jonger ook wel.
Dat moet vast lukken. Goed dat je daar over nadenkt. Als ik zou moeten bedenken wat ik zoek: Ik zoek vooral een vrouw die lekker een eigen mening heeft en zelf ook initiatief durft te nemen. Dat schijnt soms ook wel wat moeilijk te zijn. Zeker omdat sommige vrouwen blijkbaar gelijk in een 'superlijm op de handjes en zeg je sociaal leven maar gedag'- modus gaan. Vervelend.
Bij een enkele twijfel ik daar over.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:45 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Die laatste is inderdaad vervelend. Best handig wat dat betreft als er wat afstand tussen zit![]()
Ik denk dat de meeste Fok dames wel een mening hebben, maar ook dan altijd maar weer afwachten of ze die in het echt ook zo durven te profileren.
Ik moet zeggen dat juist de afstand tussen mij en mijn ex er ook voor zorgde dat we allebei nog heel erg ons eigen leven hadden. Uiteindelijk word het wel vervelend, maar dan weet je ook al wat meer wat je aan elkaar hebt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:51 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Bij een enkele twijfel ik daar over.
Maar ik denk dat de meeste prima vrouwen zijn met een eigen mening en een goed stel hersenen.
Afstand... sja... als je maar vrij bent om ook lekker je eigen ding te kunnen doen. Lekker naar de film met wat vrienden of een weekendje weg. Uiteraard ook genoeg doen met je liefde. Lekker intiem kunnen zijn en leuke dingen doen is toch wel zo fijn. Daarvoor zit je tenslotte in een relatie.
Niets wat een tankpas kan oplossen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:54 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat juist de afstand tussen mij en mijn ex er ook voor zorgde dat we allebei nog heel erg ons eigen leven hadden. Uiteindelijk word het wel vervelend, maar dan weet je ook al wat meer wat je aan elkaar hebt.
Ja en tuurlijk zijn er uitzonderingen...
Groningen-Zeist...en inderdaad veel heen en weer gereis. Maar het verlangen naar elkaar blijft wel groot. En altijd heel bijzonder als hij spontaan voor mijn deur stond...en thank god for Skypequote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:56 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Niets wat een tankpas kan oplossen.Maar dichterbij is inderdaad wel wat makkelijker. Hoe groot was die afstand als ik vragen mag? Het lijkt mij wel weer meer speciaal om diegene dan weer te zien.
Even naar Groningen gaan als verrassing en dan voor een dichte deur komen te staan omdat je net een dagje weg bent.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:02 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Groningen-Zeist...en inderdaad veel heen en weer gereis. Maar het verlangen naar elkaar blijft wel groot. En altijd heel bijzonder als hij spontaan voor mijn deur stond...en thank god for Skype![]()
Het scheelt denk ik dat ik meer dan bereid ben om te verhuizen en ik overal werk kan krijgen...afstand zou dus niet een probleem blijven en dat wisten we toen we eraan begonnen.
Ze had net 'bezoek' van een knappe Italiaan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:09 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik ben ooit eens spontaan naar Italië gereden om mijn destijdse vriendin te verrassen. Ik had nog nooit zo'n groot WTF-gezicht gezien
Ik vraag me af wat ik dan gedaan zou hebben.. Direct weer 1100km terug kachelen was nou ook niet echt een optiequote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:27 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ze had net 'bezoek' van een knappe Italiaan?
Dat lijkt me idd pijnlijk danquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:09 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ik dan gedaan zou hebben.. Direct weer 1100km terug kachelen was nou ook niet echt een optie
Idd, zit je dan gezellig in Afrikaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:11 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd pijnlijk danIk heb een vriend die bij zijn vriendin van vier jaar in het buitenland op bezoek was, toen ze daar tijdelijk werkte. Vervolgens maakte ze het uit..Zit je daar in Afrika, gezellig met zijn tweeën. Dat vond ik toen echt zo'n naaistreek.
Eh.... wacht even.... je zit in Afrika. Ik zou het wel weten hoor. Ja het is naar en kloten, maar er is meer in Afrika te doen dan bij je (dan) ex rond te hangen. Dumpen die hap en een gids + jeep regelen en ander gebied opzoeken. Of een crossmotor kopen en een goede kaart van dat land.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:11 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd pijnlijk danIk heb een vriend die bij zijn vriendin van vier jaar in het buitenland op bezoek was, toen ze daar tijdelijk werkte. Vervolgens maakte ze het uit..Zit je daar in Afrika, gezellig met zijn tweeën. Dat vond ik toen echt zo'n naaistreek.
Nou inderdaad..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:14 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Idd, zit je dan gezellig in AfrikaMaak het dan uit voordat hij die kant op kwam...
Zou jij lol kunnen hebben in je eentje in Afrika als je net na 4 jaar gedumpt bent? Ik zou er eerlijk gezegd aardig moeite mee hebben...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:16 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Eh.... wacht even.... je zit in Afrika. Ik zou het wel weten hoor. Ja het is naar en kloten, maar er is meer in Afrika te doen dan bij je (dan) ex rond te hangen. Dumpen die hap en een gids + jeep regelen en ander gebied opzoeken. Of een crossmotor kopen en een goede kaart van dat land.
Ha ha dat zou inderdaad het beste medicijn zijn geweest.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:16 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Eh.... wacht even.... je zit in Afrika. Ik zou het wel weten hoor. Ja het is naar en kloten, maar er is meer in Afrika te doen dan bij je (dan) ex rond te hangen. Dumpen die hap en een gids + jeep regelen en ander gebied opzoeken. Of een crossmotor kopen en een goede kaart van dat land.
Ik zou het denk ik ook niet gekund hebben. Dan zou ik eerder het vliegtuig teruggepakt hebben.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:21 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Zou jij lol kunnen hebben in je eentje in Afrika als je net na 4 jaar gedumpt bent? Ik zou er eerlijk gezegd aardig moeite mee hebben...
Precies...voordeel voor mij is ook dat ik door heel NL wel Slaapplek heb. Alhoewel op en neer ook niet zo een probleem is.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:06 schreef eefje801 het volgende:
Ik ben gewend om te reizen om familie en vrienden te bezoeken dus afstand zou geen probleem zijn.
Plus hoe groot is Nederland nou helemaal?
Ik weet 100% zeker van wel. Tuurlijk is het naar, maar emotioneel zijn kan je ook prima als je bij zonsondersgang een waanzinning mooit natuur spektakel ziet. Of wil je dan liever bij je ex blijven en in je eigen verdriet blijven zitten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:21 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Zou jij lol kunnen hebben in je eentje in Afrika als je net na 4 jaar gedumpt bent? Ik zou er eerlijk gezegd aardig moeite mee hebben...
Dat ligt ook aan de duur van de relatie en of je het ziet aankomen, voor mij dan. Ik zou toch wel iets langer dan 2 dagen nodig hebben om weer de bloemetjes buiten te kunnen zetten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:25 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker van wel. Tuurlijk is het naar, maar emotioneel zijn kan je ook prima als je bij zonsondersgang een waanzinning mooit natuur spektakel ziet. Of wil je dan liever bij je ex blijven en in je eigen verdriet blijven zitten.
Dus ja, ik heb prima lol in mijn eentje in Afrika. Maar zou me af en toe zeker erg kut voelen. Het is niet niks... maar daar moet je niet over nadenken als je over de savanne's crossed.
Het zou me wel 2 dagen kosten om me er toe te kunnen zetten overigens.
daar kan toch wel meer dan 2 uur reistijd aan vast zitten..... enkele reis.... dat gaat je opbreken.. of tenminste, dat ging het mij.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:06 schreef eefje801 het volgende:
Ik ben gewend om te reizen om familie en vrienden te bezoeken dus afstand zou geen probleem zijn.
Plus hoe groot is Nederland nou helemaal?
Good morningquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:23 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Precies...voordeel voor mij is ook dat ik door heel NL wel Slaapplek heb. Alhoewel op en neer ook niet zo een probleem is.
Goedemorgen trouwens!
Je hebt wel een punt ja... Na 2 dagen thuis met zelfmedelijden zou ik ook wel de behoefte aan afleiding krijgen. Een berg oprennen, dat werkt dan voor mij het bestequote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:25 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker van wel. Tuurlijk is het naar, maar emotioneel zijn kan je ook prima als je bij zonsondersgang een waanzinning mooit natuur spektakel ziet. Of wil je dan liever bij je ex blijven en in je eigen verdriet blijven zitten.
Dus ja, ik heb prima lol in mijn eentje in Afrika. Maar zou me af en toe zeker erg kut voelen. Het is niet niks... maar daar moet je niet over nadenken als je over de savanne's crossed.
Het zou me wel 2 dagen kosten om me er toe te kunnen zetten overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |