quote:
Het lefquote:
Got my answer.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb een redelijk hoge bloeddruk en zodoende krijg ik altijd wel mijn dick omhoog. Zelfs met MDMA op.
Ik ga mijzelf dus hoereren.
zijn dat ruggekrabbers?quote:
Het omhoog krijgen is geen issue, alleen het cummen.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb een redelijk hoge bloeddruk en zodoende krijg ik altijd wel mijn dick omhoog. Zelfs met MDMA op.
Ik ga mijzelf dus hoereren.
Vinden chicks niet erg.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het omhoog krijgen is geen issue, alleen het cummen.
Een spreekbeurt over zweepjes, wat...?quote:
Daar heb ik mijn eigen nagels toch wel voor?:$quote:
Paardrijden lijkt me.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een spreekbeurt over zweepjes, wat...?
Als gigolo hoef ik niet per se te komen. Tenzij ze onder wilt worden gespoten. Ik laat mijn cliënt wel gewoon gigantisch hard cummen.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het omhoog krijgen is geen issue, alleen het cummen.
Of 40 jarige wijven die je in je billen willen knijpen. Shit gebeurt zelfs tijdens mijn fucking werk.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:15 schreef Juminelle het volgende:
Ik denk dat het als man niet eens zo verkeerd is om stripper te zijn. Vaak word je gewoon ingehuurd door jonge chicks op vrijgezellenfeestjes ofzo. Niets mis mee.
quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een spreekbeurt over zweepjes, wat...?
Welke cliënten? Ik heb nog niets gefixed hoor.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Als gigolo hoef ik niet per se te komen. Tenzij ze onder wilt worden gespoten. Ik laat mijn cliënt wel gewoon gigantisch hard cummen.
Kom MDMAardig doen.quote:
"Hallo, ik houd mijn spreekbeurt over paardrijden en nu ga ik het over zweepjes hebben."quote:
vind je vast niet ergquote:Op maandag 21 mei 2012 20:15 schreef Chocolatebear het volgende:
Of 40 jarige wijven die je in je billen willen knijpen. Shit gebeurt zelfs tijdens mijn fucking werk.
Kom dan. Ik sta niet voor mezelf in als ik mdmaardig ben, even voor de waarschuwing.quote:
Krijg er best wel een stijfje van.quote:
Ik heb ook weleens een spreekbeurt over paaarwden gehouden, maar toen heb ik het niet over zweejes gehad.. denk ik.. ik weet niet niet meer zeker eigenlijk... zo lang geleden ook.. ik vond het iig niet leuk.. dat weet ik nog wel.. bah.. spreekbeurtenquote:Op maandag 21 mei 2012 20:15 schreef Dqod het volgende:
Volgens mij ging dat over paawwwrden, maar ik hebniet echt gekeken
Je gunt mij mijn geld niet he?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Welke cliënten? Ik heb nog niets gefixed hoor.
Ik wil niet terugdenken aan de jaren dat ik spreekbeurten moest houden.. Ik verdring het, bahquote:Op maandag 21 mei 2012 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens een spreekbeurt over paaarwden gehouden, maar toen heb ik het niet over zweejes gehad.. denk ik.. ik weet niet niet meer zeker eigenlijk... zo lang geleden ook.. ik vond het iig niet leuk.. dat weet ik nog wel.. bah.. spreekbeurten
Ik wacht inmiddels al een half jaar op mijn huwelijksreis.quote:
In groep 8 had ook ooit iemand een spreekbeurt over paarden en 1 van de jongens vroeg of het waar was dat meisjes klaarkomen van paardrijden. Ik wist toen niet waar dat over ging.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens een spreekbeurt over paaarwden gehouden, maar toen heb ik het niet over zweejes gehad.. denk ik.. ik weet niet niet meer zeker eigenlijk... zo lang geleden ook.. ik vond het iig niet leuk.. dat weet ik nog wel.. bah.. spreekbeurten
"Dit was het einde van mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?"quote:Op maandag 21 mei 2012 20:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil niet terugdenken aan de jaren dat ik spreekbeurten moest houden.. Ik verdring het, bah
In groep 8, wat..?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In groep 8 had ook ooit iemand een spreekbeurt over paarden en 1 van de jongens vroeg of het waar was dat meisjes klaarkomen van paardrijden. Ik wist toen niet waar dat over ging.
Echt ehquote:Op maandag 21 mei 2012 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Dit was het einde van mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?"
En dat dan op mitrailleurspreeksnelheid
Ja, ik weet waar je het over hebt..quote:Op maandag 21 mei 2012 20:19 schreef Sinosappel het volgende:
In de Viva (kom haten) stond ook zo'n column van een gigalo die over z'n wekelijkse avontuurtjes schreef
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |