quote:
Nee, ik stuur haar natuurlijk.quote:
Big businessquote:
En daaroverheen de BTWquote:
Hoezo, dat is best geil.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:06 schreef Vaseline_ het volgende:
Gigolo schijnt best goed te verdienen. Alleen je moet maar je lul omhoog zien te krijgen van dikke fatsige wijven met dikke varkensharen op hun bovenlip.
Ik hoop eigenlijk dat jij me gewoon inhuurtquote:Op maandag 21 mei 2012 20:06 schreef Vaseline_ het volgende:
Gigolo schijnt best goed te verdienen. Alleen je moet maar je lul omhoog zien te krijgen van dikke fatsige wijven met dikke varkensharen op hun bovenlip.
Ach big... valt wel mee hoor.quote:
Loop eens niet op Bobby te kotsenquote:
quote:
Ik probeerde onder haar jurkje te kijken :$quote:
Ik leg je godverdomme over de knie hoorquote:
Ik heb een redelijk hoge bloeddruk en zodoende krijg ik altijd wel mijn dick omhoog. Zelfs met MDMA op.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:06 schreef Vaseline_ het volgende:
Over dqod heen?quote:
fixedquote:
quote:
Het lefquote:
Got my answer.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb een redelijk hoge bloeddruk en zodoende krijg ik altijd wel mijn dick omhoog. Zelfs met MDMA op.
Ik ga mijzelf dus hoereren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |