Is het een zwarte?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:07 schreef Juicyhil het volgende:
Mooie fiets gekocht voor 35 eurie. Van een junk en ongetwijfeld ergens gejat. Maar goed, ik heb een fiets.
Jepquote:
Dankjewel dan hè!quote:
quote:Amsterdamse zwaargewond bij woningbrand
Een vrouw is zaterdagavond zwaargewond geraakt bij een woningbrand in Amsterdam. Ze is met ernstige brandwonden naar een ziekenhuis gebracht, laat de brandweer weten.
De brandweer heeft de vrouw met een ladder van het balkon van haar flatwoning aan de Nijenburg in Amsterdam-Zuid gehaald. De oorzaak van de brand is nog niet bekend.
1. Je helpt dat heling-systeem in stand houdenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:23 schreef Juicyhil het volgende:
Hij zei ook dat hij er veel voor wilde hebben. 35 vind ik dan weer een schijntje, maar ja
Wat vind jij leuk?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:45 schreef donroyco het volgende:
Is er morgen overdag nog iets leuks te doen in de binnenstad?
Alles.quote:
Als ik hem niet gekocht had, dan had een ander hem wel overgenomen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:45 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
1. Je helpt dat heling-systeem in stand houden
2. Je laat je ook nog afzetten.
Eigenlijk ben je een dubbele kneus.
En je bent nog vrij dom, ook.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als ik hem niet gekocht had, dan had een ander hem wel overgenomen.
Ik zie pampus liggen als ik uit mijn raam kijk maar ik moet er nog steeds eens heenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:06 schreef -Miauw- het volgende:
Oh, ook gaaf: http://www.pampus.nl/
Ligt niet écht in het centrum van de stadmaar wel een leuke ervaring
Doen johquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zie pampus liggen als ik uit mijn raam kijk maar ik moet er nog steeds eens heen
Ja maar eh dijk in Almere of Pampus.....ik voel het verschil wel hoorquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:30 schreef Juicyhil het volgende:
Vanaf de dijk in Almere kun je sowieso alles goed zien liggen
Ja lijkt mij leukquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Doen johSowieso best gaaf om IJburg, Muiden en Almere vanaf één punt te kunnen zien
De metro's rijden volgens mij tot half 1 ofzo. Die had je nog kunnen nemen.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:52 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Woensdag in Rotterdam geweest om oranje te kijken...
Dacht nog ; Geen gekkigheid dit keer, gewoon na de wedstrijd nog rustig 1 biertje drinken, geen risico, en gewoon rond 12 uur terug op Amsterdam Centraal zodat er vast nog wel meerdere trams rijden..
Kwart over 12 stond ik bij de halte, wachten, wachten. Ik kon me echt niet voorstellen dat er niets meer reed. Spelletje op mijn telefoon gaan spelen, na een kwartier hoorde ik opeens geveeg, werden de straten schoongemaakt, kwam lijn 17 eraan, liet de mensen eruit, en vertrok naar de nachtstalling![]()
Niet te geloven zeg wat een ''wereldstad'' zeg, eenmaal op de kinkerstraat aangekomen nog even een joint willen kopen rond 1 uur, geen open coffeeshop meer te bekennen.... Dan maar even een broodje doner, gingen ook net sluiten.... Man man, amsterdam. Leuke stad opzich, maar het blijft voor mij toch allemaal een beetje ''net niet''
Inderdaadquote:Op zondag 17 juni 2012 04:23 schreef Thaboel het volgende:
Je was in Rotterdam en Amsterdam is het daardoor net niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |