abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112026979
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 18:43 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Klopt en ik had het over een meisje achter de kassa ;)
In zulke situaties wil ik me niet bemoeien met andere mensen trouwens. Ik denk dat ze het druk genoeg hebben.
Er vanuit gaan dat mensen de tijd willen vrijmaken om je te ontmoeten is belangrijk. Een kassameid is uiteraard een lastige situatie, maar het mag alsnog geen excuus zijn om geen actie te ondernemen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 18:54:13 #202
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_112027022
Vergeten jullie niet om tussen het tips aan elkaar geven door ook eens een keer van de zolderkamer af te komen en het park in te gaan?

Honderden mooie vrouwen.
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 25 mei 2012 @ 18:55:38 #203
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112027074
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 18:53 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Er vanuit gaan dat mensen de tijd willen vrijmaken om je te ontmoeten is belangrijk. Een kassameid is uiteraard een lastige situatie, maar het mag alsnog geen excuus zijn om geen actie te ondernemen.
Door mijn angst denk ik dat niemand de tijd wil vrijmaken om met mij te praten ;(
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_112027137
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 18:54 schreef Silenus het volgende:
Vergeten jullie niet om tussen het tips aan elkaar geven door ook eens een keer van de zolderkamer af te komen en het park in te gaan?

Honderden mooie vrouwen.
Ben gisteren van 12 uur smiddags weg geweest (via de telefoon hier gepost) tot 5 uur in de nacht. Weer zo'n standaard troll post :') Straks weer uit en morgen weer uit :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112027160
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 18:55 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Door mijn angst denk ik dat niemand de tijd wil vrijmaken om met mij te praten ;(
Die angst verdwijnt door het aantal benaderingen. Je moet de klappen eerst opvangen. Maar het valt altijd mee. Je zult merken dat het minder erg is dan je verwacht had bij elke interactie.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 19:00:14 #206
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_112027203
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 18:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ben gisteren van 12 uur smiddags weg geweest (via de telefoon hier gepost) tot 5 uur in de nacht. Weer zo'n standaard troll post :') Straks weer uit en morgen weer uit :)
Waarom voel je je dan aangesproken als je toch zo outgoing bent? :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_112027249
@firefly
Ik vind het wel mooi dat je tegen iedereen zegt die commentaar geeft dat ze inhoudelijk moeten reageren maar als je met aantallen gooit is dat allesbehalve inhoudelijk.

Er wordt volgens mij meerdere keren gevraagd of je wel eens een relatie hebt en hoe lang dat dan duurt? En waarom wil je zo graag zoveel mogelijk vrouwen aanspreken? Wat is je doel? Om een echt geweldige meid te ontmoeten waar het mee klikt, of gewoon omdat je niks anders te doen hebt?

Murdera,
Ben het eens met jouw post hier boven. Ik snap ook echt niet waarom er voor kwantiteit wordt gegaan ipv kwaliteit. Ik zou er zelf ook echt geen zin in hebben om zoveel moeite te doen voor vrouwen als ik een man zou zijn. Er zitten dus ook veel niet leuke vrouwen tussen, neem ik aan? Dan verdoe je toch ook echt behoorlijk wat tijd vind ik. Als ik mensen niet boeiend vind, ga ik daar niet zoveel tijd aan besteden. Maar jij, firefly, komt schijnbaar weinig echte geweldige exemplaren tegen... vind ik jammer voor je, want je doet zoveel moeite.

Maar als jij er gelukkig van wordt, moet je dit zeker doen. Ieder zijn eigen hobby.
En het zou tof zijn als je eens zelf inhoudelijk reageert op bovenstaande of eerdere vragen.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 19:05:08 #208
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112027378
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 18:58 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Die angst verdwijnt door het aantal benaderingen. Je moet de klappen eerst opvangen. Maar het valt altijd mee. Je zult merken dat het minder erg is dan je verwacht had bij elke interactie.
Ik denk dat ik het wel probeer als ik er beter uit zie.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_112027551
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 19:01 schreef missy25 het volgende:
@firefly
Ik vind het wel mooi dat je tegen iedereen zegt die commentaar geeft dat ze inhoudelijk moeten reageren maar als je met aantallen gooit is dat allesbehalve inhoudelijk.

Er wordt volgens mij meerdere keren gevraagd of je wel eens een relatie hebt en hoe lang dat dan duurt? En waarom wil je zo graag zoveel mogelijk vrouwen aanspreken? Wat is je doel? Om een echt geweldige meid te ontmoeten waar het mee klikt, of gewoon omdat je niks anders te doen hebt?

Murdera,
Ben het eens met jouw post hier boven. Ik snap ook echt niet waarom er voor kwantiteit wordt gegaan ipv kwaliteit. Ik zou er zelf ook echt geen zin in hebben om zoveel moeite te doen voor vrouwen als ik een man zou zijn. Er zitten dus ook veel niet leuke vrouwen tussen, neem ik aan? Dan verdoe je toch ook echt behoorlijk wat tijd vind ik. Als ik mensen niet boeiend vind, ga ik daar niet zoveel tijd aan besteden. Maar jij, firefly, komt schijnbaar weinig echte geweldige exemplaren tegen... vind ik jammer voor je, want je doet zoveel moeite.

Maar als jij er gelukkig van wordt, moet je dit zeker doen. Ieder zijn eigen hobby.
En het zou tof zijn als je eens zelf inhoudelijk reageert op bovenstaande of eerdere vragen.
Als je flink wilt scoren dan moet je weten dat het een "numbers game" is. Je spreekt 100 vrouwen aan, je krijgt misschien 30 telefoonnumers en 3 daarvan heb je keiharde neucksecks en zie je nooit meer terug. Heel bevredigend... voor een zolderkamerautist :)

Ga ik liever voor het elkaar langzaam leren kennen en een mooie relatie opbouwen... met keiharde neucksecks... dat dan weer wel!

Edit: ik heb net Masterflirt online gevonden... toch even lezen!

[ Bericht 1% gewijzigd door dark.passenger op 25-05-2012 19:13:19 (because i can) ]
pi_112027697
Hahaha ja idd! Eens met jou dark passenger!

Ik kom ook liever 4 keer een echt interessant iemand tegen per jaar en waarmee het misschien echt wat kan worden dan 2000 mannen waarmee het niks wordt... Leeg leven lijkt het mij op die manier.
pi_112027812
Als je steeds meer een zelfverzekerder gozer wordt dan heb je steeds meer vrouwen van hoge kwaliteit en willen vrouwen JUIST jou voor de lange termijn. We gaan vooral voor de TOP vrouwen waar je wel heel je leven mee kunt delen.
pi_112027940
Firefly, weeeeer. Je gaat weer niet inhoudelijk ergens op in. Pfff waarom zeg je dat mensen inhoudelijk moeten reageren terwijl jij dat iedere keer niet doet? Ik begrijp dat niet hoor..
pi_112028071
En jij bent die topgozer voor die topvrouw? Man, je spreekt 2000 vrouwen aan per jaar en bepaalt voor jezelf wie jij die topvrouw vindt voor de lange termijn. Maar hoe pak je die lange termijn aan? Daar heb je volgens mij niet zo veel ervaring in. Veel succes daarmee. Het lijkt mij dat die topvrouw dan denkt: wat een zelfverzekerde man. Echt iets voor de lange termijn. Maar verder heeft hij weinig te bieden, want hij weet niet wat een relatie is en hoe dat werkt. En waar bestaat je leven dan opeens uit? Als je niet meer dag uit, dan in vrouwen ontmoet? Volgens mij blijft er dan niks meer van je leven over, aangezien het belangrijkste deel uit je leven wegvalt.
Nou, en als die topvrouw dat merkt rent ze heel hard weg hoor. Weg lange termijn.
Maar zoals ik al zei: succes :)
pi_112028253
Terwijl jullie zitten te asen op één meid, zit ze al lang in mijn trechter van keuzes. Zo moet je het zien. Kan alle kanten op.
pi_112028300
hahahahahahah. Succes firefly. Je komt er wel!! (of niet)
pi_112028304
Met lange termijn relaties heb ik ook ervaring (jaren lang). Dus je argument kan de prullenbak in.
pi_112028442
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 19:25 schreef firefly3 het volgende:
Terwijl jullie zitten te asen op één meid, zit ze al lang in mijn trechter van keuzes. Zo moet je het zien. Kan alle kanten op.
Azen.
En ik ben behoorlijk zeker dat die meid dan voor mij kiest. :)
pi_112028675
Ze kiest niet. Ze valt op iemand. Ze valt op diegene die het meest zelf verzekerd is, het best in zijn vel zit en diegene die die dag het scherpst is. Als je in gesprek fase zit speel ik vast al met haar vingers en laat haar giechelen omdat ik het elke week doe :P
pi_112028702
Om de mannen/jongens die niet gezegend zijn met mooie vrouwen om zich heen te helpen ga ik nu mijn 'versiertruc" verklappen....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is pas een levensstijl!
pi_112028750
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 19:35 schreef firefly3 het volgende:
Ze kiest niet. Ze valt op iemand. Ze valt op diegene die het meest zelf verzekerd is, het best in zijn vel zit en diegene die die dag het scherpst is. Als je in gesprek fase zit speel ik vast al met haar vingers en laat haar giechelen omdat ik het elke week doe :P
Stoer.
Toch heb ik een stuk meer te bieden. :)
pi_112028859
Ze kiest wel degelijk. Als ik een man heel leuk vind, maar toevallig is de andere man die ik eigenlijk iets minder leuk vind scherper, nou sorry hoor. Dan ga ik toch echt voor degene die ik het leukst vind.

En excuse me, met vingers spelen. Pfffff als iemand mij gewoon aan het lachen kan maken om toffe opmerkingen krijgt ie een dikke veer. Met vingertjes spelen.. nee dank je.

En dark passenger. Wat leuk! Ik doe daar ook aan :D Alleen doe ik het echt om het dansen. De bijkomstigheid is op grote feesten wel veel moois voor het oog hoor :) Maar ik vind het juist onprettig als mannen met mij dansen om mij te versieren. Knap ik iig op af.
pi_112029119
Neem alleen salsales als je het echt leuk vind uiteraard. Het enige wat vrouwen willen is overigens dat ze wat voor je voelt. Als je verder gewoon een normaal mens bent kan je ook een relatie onderhouden. Zou me niets verbazen als veel mensen hier nog bij hun pappie en mammie wonen.
pi_112029201
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 19:15 schreef firefly3 het volgende:
Als je steeds meer een zelfverzekerder gozer wordt dan heb je steeds meer vrouwen van hoge kwaliteit en willen vrouwen JUIST jou voor de lange termijn. We gaan vooral voor de TOP vrouwen waar je wel heel je leven mee kunt delen.
Ja, want dit kun je van tevoren allemaal incalculeren.
pi_112029275
Vrouwen reageren op me om wie ik ben. Niet om de opmerkingen. Je hebt het weer verkeerd missy. En dat is precies wat ik zeg, ze valt op de leukste gozer. Die is scherper(spontaner) en vrolijker etc en veel meer op z'n gemak.
pi_112029388
Niets incalculeren. Weer iemand die de OP niet heeft gelezen. Je moet steeds meer zelfverzekerd en spontaan worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')