abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112048077
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 04:55 schreef firefly3 het volgende:
Mensen die fok nodig hebben om te flirten lol
Hey troll. Hoe lang was je langste 'relatie'?
pi_112050563
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 12:34 schreef Disorder het volgende:

[..]

Hey troll. Hoe lang was je langste 'relatie'?
Jarenlang.

Het gezoek van sommige forum leden naar mogelijke "zwakheden" in mijn leven begint een beetje saai te worden :D

Laat ik het zo zeggen: Dit is echt fucking geweldig!! (vrouwen nummer closen me nu ook, vragen aan mij om af te spreken en blijven zelf de interactie steeds meer gaande houden terwijl ik steeds minder hoef te doen).

Puur omdat ik mijn eigen intenties volg met tegelijk een loskoppeling van het eindresultaat. Gisteren werd ik benaderd door drie vrouwen en drukte ik de leukste hard tegen me aan terwijl ze zachtjes giechelde in mijn oor. Echt heerlijk allemaal. Het voelt allemaal zo fijn aan.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112050662
Ik voel me ook de laatste tijd the fucking man. Geen alcohol (en toch zeer actief op de leukste vrouwen afstappen) maakt je echt een super zelfverzekerde persoon. Het is niet van "je bent zelfverzekerd of niet". Het is een oneindige schaal. Vrouwen vallen op zeer zelfverzekerde mannen die niet wanhopig haar op een voetstuk plaatsen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 14:40:00 #254
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112050786
Je bent niet alleen zelfverzekerd, maar volgens mij ook aardig dominant.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_112050971
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 14:40 schreef Comp_Lex het volgende:
Je bent niet alleen zelfverzekerd, maar volgens mij ook aardig dominant.
Ja, vroeger was ik helemaal niet zoals nu. Het wordt steeds erger omdat ik steeds minder moeite wil doen zeg maar om ze bijvoorbeeld staande te houden als ze voorbij lopen.
pi_112051873
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 15:08 schreef Disorder het volgende:
Ben jij ooit wel eens verliefd geweest?
Ja, wat ik geleerd heb is, is dat de grens tussen liefde en wanhoop zeer dun is. Ook heb ik ontdekt dat ik vroeger dus wanhoop relaties heb gehad tussen de sterke relaties door. Waarbij je "verliefd" wordt op een meid puur omdat ze me intensief aandacht gaf, en daardoor in je hoofd gaat rationaliseren dat ze de ware is.

Ik merk doordat ik zoveel vrouwen ontmoet kieskeuriger wordt en niet zomaar die wanhoop versie van verliefdheid kan krijgen. Echte liefde/(houden van) komt pas op de langere termijn. Vroeger begon ik haar dan als levensdoel te zien in plaats van mezelf. Maar ik ben van mening dat de maatschappij de boel overromantiseert met liefdesliedjes, films etc. Een roos geven voor een vrouw met bijv. valentijnsdag die je amper kent is iets wat juist in de praktijk 'niet werkt' en kiest ze toch liever de relaxte gozer die meer richting klootzak gaat dan iemand die zo afhankelijk van de maatschappij is geworden dat hij zich helemaal een uur voorbereid op zijn afspraakje. Vrouwen houden overigens net zoveel van seks als mannen en dat is ook iets wat veel mannen vergeten zodra ze verliefd worden op iemand en het zelf beginnen uit te stellen (been there, done that). Hierdoor voelt ze geen aantrekkingskracht meer op een gegeven moment en ziet ze je als vrienden. Juist als we te snel verliefd worden op iemand is het gevaar dat we haar anders behandelen als andere vrouwen, en dat komt neer dat je niet geheel jezelf kunt zijn met haar.
pi_112052251
Ik snap de reacties van de vrouwen wel. Normaal zijn zij de enige met de "macht" om het tegenovergestelde geslacht te keuren. Enige wat firefly doet is dit kopiëren. Daar houden vrouwen niet van.
pi_112052398
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 15:38 schreef 123dudeguys het volgende:
Ik snap de reacties van de vrouwen wel. Normaal zijn zij de enige met de "macht" om het tegenovergestelde geslacht te keuren. Enige wat firefly doet is dit kopiëren. Daar houden vrouwen niet van.
Ik denk dat er bij firefly voornamelijk sprake is van 'wishful thinking' :)
pi_112053845
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 15:45 schreef dark.passenger het volgende:

[..]

Probeer in contact te komen met een aantal players in jouw leefomgeving. Er zijn mensen die nog veel harder gaan dan ik en daardoor nog positievere reacties krijgen. Het helpt je om nieuwe inzichten te krijgen en meer openminded actief dingen te gaan proberen. Soms moet je het ook gewoon voor je zien voordat je weet wat er mogelijk is en jezelf toestemming te geven om ook zo te worden. Met mijn oude vriendenkring stond ik nog steeds aan de zijlijn en begon ik te snel gevoelens te voelen als ik eindelijk een keer door een meid werd benaderd vanwege schaarste. Wat je vooral van elkaar leert is de positieve/relaxte vibe en dat het bijvoorbeeld helemaal niet erg is om een vrouw bijvoorbeeld direct bij haar arm vast te pakken. Het is overigens geen wishful thinking, het enige wat me boeit is meer consistente resultaat met zo weinig mogelijk moeite. Als ik niet beter werd was ik nu al gestopt.
pi_112054251
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 15:45 schreef dark.passenger het volgende:

[..]

bedoel je dat hij teveel vrouwen wilt ontmoeten? ik denk dat 2000 per jaar idd overdreven is, maar de gemiddelde vrouw ontmoet minstens 1000 mannen per jaar, dan wijkt 2000 er niet veel van af.
pi_112068272
Zoveel mensen in dit topic die niet verder kijken dan hun neus lang is. Van die chicks die niet snappen dat het een proces is, geen doel. Het is geen doel om 2000 vrouwen per jaar te neuken, maar gewoon om met ze te praten. Zodat je als persoon je social skills oefent, niet puur voor keiharde sex. Hoewel dat natuurlijk nooit mis is.

Oh but wait! Er is natuurlijk ook "echte liefde" waarbij je nooit iets hoeft te doen, want in de films gaat het ook zo simpel! Dat is natuurlijk helemaal representatief voor de werkelijkheid.... Mensen zijn geindoctrineerd, de huidige cultuur schrijft ons bepaalde normen op. Firefly wijkt daar enigzins vanaf, big deal.

Grappig hoe mensen reageren zodra er iets ontstaat wat niet binnen hun kader past, de meest natuurlijke reactie is om het te verwerpen. Precies hetzelfde zou gebeuren als er nu aliens op aarde zouden landen. Alles wat afwijkt wordt teniet gedaan. :N

Respect for firefly, die vooral wordt afgezeken, maar toch nog doorgaat w/
  † In Memoriam † zaterdag 26 mei 2012 @ 22:39:59 #263
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_112068311
En als je de cursus voor gevorderden al gehaald hebt, wat dan?
pi_112068645
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 21:10 schreef dark.passenger het volgende:

[..]

Dat is Salsa! Mannen hebben hebben het voor het zeggen en vrouwen volgen :P
Sommige koeien kun je gewoon niet verplaatsen, is mijn ervaring. ):O
pi_112078151
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:45 schreef Kogeltje het volgende:

[..]

Sommige koeien kun je gewoon niet verplaatsen, is mijn ervaring. ):O
Valt wel mee hoor... ik heb een dansje met Missy25 gemaakt en dat ging best wel lekker :)
pi_112078350
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 01:49 schreef dark.passenger het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor... ik heb een dansje met Missy25 gemaakt en dat ging best wel lekker :)
Goedzo, salsa is een goede manier om vrouwen te leren kennen, maar ook gewoon leuk om te doen... wel veel wanhopige figuren ook ;-)
pi_112079854
Ach, nu alweer 25 jaar "alleen" en bevalt prima happy live als ik dan kijk naar al dat gezeik wat me kameraden hebben gehad met verschillende vriendinnen de afgelopen 10 jaar.

Pfff als ik dat nu nog allemaal mee moet maken nee, dan hou ik dit nog wel 50 jaar vol.
pi_112080152
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 01:56 schreef Kogeltje het volgende:

[..]

Goedzo, salsa is een goede manier om vrouwen te leren kennen, maar ook gewoon leuk om te doen... wel veel wanhopige figuren ook ;-)
de vrouwen of de mannen?
soms wordt er gezegd dat vrouwen ook wanhopig kunnen zijn. maar dat is niet zo toch? Heb ik het helemaal goed als alleen de man wanhopig kan zijn?

zijn er in het salsagebouw ook zielige meisjes?
seduco sum.en ben erg stout
pi_112080157
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 01:56 schreef Kogeltje het volgende:

[..]

Salsa is erg goed. Vallenato en Reggaeton nog beter... :9
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 27 mei 2012 @ 07:05:15 #270
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_112080441
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 04:38 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

de vrouwen of de mannen?
soms wordt er gezegd dat vrouwen ook wanhopig kunnen zijn. maar dat is niet zo toch? Heb ik het helemaal goed als alleen de man wanhopig kan zijn?

zijn er in het salsagebouw ook zielige meisjes?
Geloof mij maar dat de vrouw een en al wanhoop is als de eierstokken rinkelen. In mijn geval is dat tussen de 25-35jaar. Dubbelcheck tegen die tijd je condooms op gaatjes.
pi_112080551
ff een peukje na het salsa-, reggaeton-, merengue- en cumbia-dansen... godver, wat een lekkere wijven...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 27 mei 2012 @ 12:29:49 #272
350100 afrikaantje
gewoon doen
pi_112084416
De vele vijandige reacties zijn natuurlijk wel begrijpelijk omdat dit niet in het normale beeld van de meesten past. Totaal niet weten hoe je met vrouwen communiceert is denk ik juist irritanter dan het op deze manier toch te leren of beter in te worden. Vrouwen hoe vinden jullie het als een jongen zich helemaal probeert te verkopen :') . In de meeste gevallen komt het hele communiceren met vrouwen natuurlijk en de een is er beter in dan de ander maar het dan wel zielig vinden als iemand(vaak denk ik toch de minder capabele in het communiceren met vrouwen) zich probeert te beteren.

PUA vind ik zelf ook nep en toneelachtig waar je zelf 'echt' een spelletje met regeltjes waar je uiteindelijk niet zo veel uithaalt voor jezelf. Wat firefly beschrijft is toch echt anders omdat het gewoon natuurlijk is en daarom ook veel beter voor jezelf. Dit hele gebeuren brengt je gewoon in een headspace waar je je niet druk maakt om bs en gewoon je eigen ding doet.

Tyler van RSD is awesome en iemand waar je veel van kunt leren over het leven in het algemeen. Check zijn youtube channel rsdfreetour staan aardig wat inzichtvolle dingen in. Als je dit 11 jaar doet en een psychologische achtergrond hebt zoals hem leer je veel over mensen en dus het kijken waard imo...
  zondag 27 mei 2012 @ 21:37:02 #273
332966 firefly3
firefly3
pi_112102730
Bedankt voor de support en input!!!
  zondag 27 mei 2012 @ 22:06:44 #274
332966 firefly3
firefly3
pi_112104036
Weet niet of jullie het ook merken, maar heb een hele lange periode een soort slaperige gevoel meegemaakt alsof je niet echt bewust bent van je omgeving. Tenminste niet zo erg als in je kindertijd. Als kind zijnde is elke prikkeling intensiever omdat je hersenen nu dingen eruit filteren. Ik voel me nu veel meer weer zelfbewust omdat ik steeds meer echt doe wat ik wil en weer minder zorgen maak om mijn omgeving.
pi_112189656
Hierin komt ook voor dat elke meid verschillend is en dat je niet van tevoren kunt voorspellen hoe een vrouw reageert:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')