Hey troll. Hoe lang was je langste 'relatie'?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 04:55 schreef firefly3 het volgende:
Mensen die fok nodig hebben om te flirten lol
Jarenlang.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:34 schreef Disorder het volgende:
[..]
Hey troll. Hoe lang was je langste 'relatie'?
Ja, vroeger was ik helemaal niet zoals nu. Het wordt steeds erger omdat ik steeds minder moeite wil doen zeg maar om ze bijvoorbeeld staande te houden als ze voorbij lopen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:40 schreef Comp_Lex het volgende:
Je bent niet alleen zelfverzekerd, maar volgens mij ook aardig dominant.
Ja, wat ik geleerd heb is, is dat de grens tussen liefde en wanhoop zeer dun is. Ook heb ik ontdekt dat ik vroeger dus wanhoop relaties heb gehad tussen de sterke relaties door. Waarbij je "verliefd" wordt op een meid puur omdat ze me intensief aandacht gaf, en daardoor in je hoofd gaat rationaliseren dat ze de ware is.quote:
Ik denk dat er bij firefly voornamelijk sprake is van 'wishful thinking'quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:38 schreef 123dudeguys het volgende:
Ik snap de reacties van de vrouwen wel. Normaal zijn zij de enige met de "macht" om het tegenovergestelde geslacht te keuren. Enige wat firefly doet is dit kopiëren. Daar houden vrouwen niet van.
Probeer in contact te komen met een aantal players in jouw leefomgeving. Er zijn mensen die nog veel harder gaan dan ik en daardoor nog positievere reacties krijgen. Het helpt je om nieuwe inzichten te krijgen en meer openminded actief dingen te gaan proberen. Soms moet je het ook gewoon voor je zien voordat je weet wat er mogelijk is en jezelf toestemming te geven om ook zo te worden. Met mijn oude vriendenkring stond ik nog steeds aan de zijlijn en begon ik te snel gevoelens te voelen als ik eindelijk een keer door een meid werd benaderd vanwege schaarste. Wat je vooral van elkaar leert is de positieve/relaxte vibe en dat het bijvoorbeeld helemaal niet erg is om een vrouw bijvoorbeeld direct bij haar arm vast te pakken. Het is overigens geen wishful thinking, het enige wat me boeit is meer consistente resultaat met zo weinig mogelijk moeite. Als ik niet beter werd was ik nu al gestopt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:45 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Ik denk dat er bij firefly voornamelijk sprake is van 'wishful thinking'
bedoel je dat hij teveel vrouwen wilt ontmoeten? ik denk dat 2000 per jaar idd overdreven is, maar de gemiddelde vrouw ontmoet minstens 1000 mannen per jaar, dan wijkt 2000 er niet veel van af.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:45 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Ik denk dat er bij firefly voornamelijk sprake is van 'wishful thinking'
Sommige koeien kun je gewoon niet verplaatsen, is mijn ervaring.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:10 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Dat is Salsa! Mannen hebben hebben het voor het zeggen en vrouwen volgen
Valt wel mee hoor... ik heb een dansje met Missy25 gemaakt en dat ging best wel lekkerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:45 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
Sommige koeien kun je gewoon niet verplaatsen, is mijn ervaring.
Goedzo, salsa is een goede manier om vrouwen te leren kennen, maar ook gewoon leuk om te doen... wel veel wanhopige figuren ook ;-)quote:Op zondag 27 mei 2012 01:49 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor... ik heb een dansje met Missy25 gemaakt en dat ging best wel lekker
de vrouwen of de mannen?quote:Op zondag 27 mei 2012 01:56 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
Goedzo, salsa is een goede manier om vrouwen te leren kennen, maar ook gewoon leuk om te doen... wel veel wanhopige figuren ook ;-)
Salsa is erg goed. Vallenato en Reggaeton nog beter...quote:Op zondag 27 mei 2012 01:56 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
Goedzo, salsa is een goede manier om vrouwen te leren kennen, maar ook gewoon leuk om te doen... wel veel wanhopige figuren ook ;-)
Geloof mij maar dat de vrouw een en al wanhoop is als de eierstokken rinkelen. In mijn geval is dat tussen de 25-35jaar. Dubbelcheck tegen die tijd je condooms op gaatjes.quote:Op zondag 27 mei 2012 04:38 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
de vrouwen of de mannen?
soms wordt er gezegd dat vrouwen ook wanhopig kunnen zijn. maar dat is niet zo toch? Heb ik het helemaal goed als alleen de man wanhopig kan zijn?
zijn er in het salsagebouw ook zielige meisjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |