quote:Op maandag 21 mei 2012 16:02 schreef bobbernaut het volgende:
Hmm goed idee, elk topic een andere chick in de OP!
Big Bang Theoryquote:
Ohja, dat dus.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:15 schreef drumstickNL het volgende:
Waarom staat mijn gastje niet in de OP?
*Fireflyquote:Op maandag 21 mei 2012 16:15 schreef Mender het volgende:
[..]
Big Bang Theory
Stargate universe (waar die chick uit de op in speelde, ik weet alleen haar naam niet)
Nee man, school heeft zo proggie en dan kunnen ze dat vinden, en ik ben sws slecht in leesverslagenquote:
Lol, ja als je stom bent misschien. Wat ik persoonlijk deed is die 4-5 verslagen die daar staan lezen en dan bijelkaar voegen en samenvatten. Binnen uurtje of 2 gedaan en je hebt een eigen verslag dat niet op internet te vinden is.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nee man, school heeft zo proggie en dan kunnen ze dat vinden, en ik ben sws slecht in leesverslagen
truequote:Op maandag 21 mei 2012 16:27 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Lol, ja als je stom bent misschien. Wat ik persoonlijk deed is die 4-5 verslagen die daar staan lezen en dan bijelkaar voegen en samenvatten. Binnen uurtje of 2 gedaan en je hebt een eigen verslag dat niet op internet te vinden is.
2 uur?quote:Op maandag 21 mei 2012 16:27 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Lol, ja als je stom bent misschien. Wat ik persoonlijk deed is die 4-5 verslagen die daar staan lezen en dan bijelkaar voegen en samenvatten. Binnen uurtje of 2 gedaan en je hebt een eigen verslag dat niet op internet te vinden is.
een kut school.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |