Zodra Apple fatsoenlijke value gaat bieden wil ik er best eens naar kijken.quote:
Er is weer een hunt!quote:Op maandag 21 mei 2012 15:52 schreef rubbereend het volgende:
ik weiger iets van apple te kopen
dadelijk maar eens bij de T-Mobile winkel vragen wat ze kunnen doen
Wil ik nietquote:Op maandag 21 mei 2012 16:11 schreef dawg het volgende:
[..]
het moet nog veel warmer eigenlijk. dit is een begin.
inderdaadquote:Op maandag 21 mei 2012 16:11 schreef dawg het volgende:
[..]
hunt?quote:
Ze gaan het uitzoeken, ze willen precies weten wat er is gebeurd en in hoeverre ik aansprakelijk gesteld kan worden.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:12 schreef dawg het volgende:
cl, heb je al iets gehoord van je werkgever mbt de gestolen usb-stick?
quote:Op maandag 21 mei 2012 16:11 schreef dawg het volgende:
[..]
ipod shuffle, iphone, ipad, en mac os.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:13 schreef summer2bird het volgende:
De Ipod nano 5de generatie van Apple
De Ipods classics
De rest...!
en je iphone? had je 'zoek mijn iphone' aan staan? dan kun je op icloud.com zien waar hij is, op afstand wissen, berichtje sturen, enzo.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze gaan het uitzoeken, ze willen precies weten wat er is gebeurd en in hoeverre ik aansprakelijk gesteld kan worden.
quote:Op maandag 21 mei 2012 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze gaan het uitzoeken, ze willen precies weten wat er is gebeurd en in hoeverre ik aansprakelijk gesteld kan worden.
Nee, iCloud maakte m'n iPhone rete-traagquote:Op maandag 21 mei 2012 16:14 schreef dawg het volgende:
[..]
en je iphone? had je 'zoek mijn iphone' aan staan? dan kun je op icloud.com zien waar hij is, op afstand wissen, berichtje sturen, enzo.
Ik heb er ook wel buikpijn van jaquote:Op maandag 21 mei 2012 16:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]Dat klinkt niet heel erg jottem....
misschien toch een idee voor de volgende keer?quote:Op maandag 21 mei 2012 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, iCloud maakte m'n iPhone rete-traag
Mocht ik ooit een iPhone 4 hebben jaquote:Op maandag 21 mei 2012 16:15 schreef dawg het volgende:
[..]
misschien toch een idee voor de volgende keer?
We duimen iig allemaal voor je.quote:
het is vervelend klam en benauwd dat wel jaquote:
Okeee.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is vervelend klam en benauwd dat wel ja
maar niet te warm an sich
mooiquote:
Woensdag friet!quote:Op maandag 21 mei 2012 17:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mooi
goed dat je dat nu snapt
lekker salade eten zo
nomnom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest lachen
Twiddel
Ja als ze je telefoon gaan onderzoeken en het is val of klemschade dan valt het niet onder de garantie..... ja daar komt het natuurlijk altijd op uitquote:Op maandag 21 mei 2012 15:52 schreef rubbereend het volgende:
ik weiger iets van apple te kopen
dadelijk maar eens bij de T-Mobile winkel vragen wat ze kunnen doen
quote:
Nokiaquote:Op maandag 21 mei 2012 16:18 schreef summer2bird het volgende:
Toch heb ik liever een Ipod dan mijn Blackberry.
Nog liever een Nokia dan een blackberry
Oh ik zou het bijna vergeten!quote:
iOS is idd nog steeds way beter.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:11 schreef dawg het volgende:
[..]
die naam alleen al. klinkt al net zo als android phone.
waarom kijk je ze überhauptquote:Op maandag 21 mei 2012 19:50 schreef summer2bird het volgende:
Waarom kijk ik enge films nu, terwijl het vanmorgen ook kon![]()
dan moet je wachten tot bedtijdquote:
Ik vind Android altijd een beetje zwakbegaafd klinken.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:11 schreef dawg het volgende:
[..]
die naam alleen al. klinkt al net zo als android phone.
Zo erg heb ik het nou ook weer nietquote:Op maandag 21 mei 2012 20:00 schreef summer2bird het volgende:
[..]
En dan niet meer naar de wc durven
Ik heb vaak last van angst aanvallen (of hoe je het ook noemt)quote:Op maandag 21 mei 2012 20:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo erg heb ik het nou ook weer niet.
PA vond ik doodengquote:Op maandag 21 mei 2012 20:05 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb vaak last van angst aanvallen (of hoe je het ook noemt)
Als ik dat s'avonds in mijn bed ga kijken durf ik echt geen kant meer uit
Daarom alleen lichte enge films zoals paranormal activity (al is die al een beetje te heftig voor me)
Ik heb weken haast geen oog dichtgedaan toen ik voor het eerst van bloody mary hoorde.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:05 schreef CherryLips het volgende:
Er zijn trouwens maar weinig films waarvan ik het in m'n broek doe, dus dan moet ik ze wel 's avonds kijken want dan zijn ze wel eng
Do tell.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
PA vond ik doodengMaar ik heb dan ook een haat/liefdeverhouding met geesten.
Glaasje draaien als 16-jarige en dat soort gedoequote:
Heb je ook dingen uitgehaald met ouija borden?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Glaasje draaien als 16-jarige en dat soort gedoeAllemaal enge boeken over geesten lezen, Most Haunted kijken, het liefst 's avonds, vriendin die iets te ver ging met automatisch schrift, etc. Ik vind geesten super-interessant, zou nog heel graag eens op spokenjacht willen in een spookhuis, maar aan de andere kant schijt ik 17 kleuren als ik iets van schaduwen zie 's nachts.
Ja, ouija-borden enzo. Heb het later nog gedaan met een vriendin die zgn paranormaal begaafd was en dat was dan weer heel saai. Ik leverde blijkbaar de energie en zij legde contact ofzo, dus ik zat echt half te slapen aan de tafel, al kwam dat volgens mij meer doordat het nergens over ging en ik gewoon moe was en zo lekker in het zonnetje zat.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Heb je ook dingen uitgehaald met ouija borden?
Ik zou trouwens niet gaan spokenjagen, als je er teveel over weet krijg je angst, en die dingen voeden zich met angst.
Of je moet enorm zeker over jezelf zijn en kalm zijn.
Same shit.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind Android altijd een beetje zwakbegaafd klinken.
O nee, da's mongoloid
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar misschien dat ik toch voor een HTC ga, die zijn gewoon goedkoper
Bestaan die?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:20 schreef Q. het volgende:
[..].
Je was okay.
Doe dan een goedkope Windows Phone!
Het is al 2007 geweest hoor.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:23 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Als mijn huidige rot abbo af is gelopen neem ik die
windows mobile.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:23 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Als mijn huidige rot abbo af is gelopen neem ik die
Paranormal Activity was echt saaaaaaaaaaaaai. Maar ik ben daar veel te nuchter voor. Saw was eerder vies dan eng. Boh, horror is gewoon niet aan mij besteed.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:05 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb vaak last van angst aanvallen (of hoe je het ook noemt)
Als ik dat s'avonds in mijn bed ga kijken durf ik echt geen kant meer uit
Daarom alleen lichte enge films zoals paranormal activity (al is die al een beetje te heftig voor me)
Saw is ook gewoon smerig.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Paranormal Activity was echt saaaaaaaaaaaaai. Maar ik ben daar veel te nuchter voor. Saw was eerder vies dan eng. Boh, horror is gewoon niet aan mij besteed.
Thuis achter de pc?quote:
mooi, heb een hete chick gevonden voor jequote:
jij vind het toch niksquote:
neequote:Op maandag 21 mei 2012 21:07 schreef Tegan het volgende:
Oh, ik dacht dat je een leuke Fok!ker had gespot.
quote:
Dan doe je iets niet goed.quote:
Kom maar langs, dan verhelp ik het voor je. Geheel belangeloos.quote:
Heb je gezien hoe laat het is. Dat is heul niet meer mogelijk.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom maar langs, dan verhelp ik het voor je. Geheel belangeloos.
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:50 schreef KomtTijd... het volgende:
Geen batterijen in huis? [ afbeelding ]
Taxi.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:51 schreef Tegan het volgende:
Heb je gezien hoe laat het is. Dat is heul niet meer mogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |