ik zeg nergens dat de kast gratis naar de koper moet, dan zou ik hem ook liever meenemen of eruit slopen. maar een paar honderd euro zoals TS voorstelt vind ik redelijk, iets meer kan ook nog wel. maar je kan er als verkoper geen extreem hoog bedrag voor vragen enkel omdat de kast jou zoveel gekost heeft en in jou ogen perfect is.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:04 schreef klipper het volgende:
[..]
Weet je wat dat betreft zou ik er totaal geen moeite mee hebben om hem kort en klein te slaan dan een ander er gratis plezier van laten hebben.
[..]
Vandaar overnemen of wat al gezegd is, afval, opstoken, verbouwen tot een andere maat indien mogelijk enz.
Aan de andere kast een goede kast kost echt wel wat geld, en ga dat nou niet vergelijken met een Billy of dergelijke van de Ikea waar je met regelmaat de schroeven en dergelijke weer moet natrekken.
Ikea is leuk maar echt boven bagger komt het niet.
Leuk als je van veranderen houdt.
Ach de kast is groot en handig maar mooi is ie niet. Vandaar geen enkel probleem als ie eruit gaat.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:36 schreef TR08 het volgende:
Even los van al het juridische geneuzel (daar komen we blijkbaar toch niet uit met zijn allen)
Vind je de kast eigenlijk wel leuk?
Dan zou ik er gewoon niet voor betalen en het aan verkoper laten wat er mee te doen. Als hij jou niet bijzonder gelukkig gaat maken is hij voor jou geen geld waard.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:59 schreef plieneminie het volgende:
[..]
Ach de kast is groot en handig maar mooi is ie niet. Vandaar geen enkel probleem als ie eruit gaat.
Dan snap ik al die ophef niet, dan laat je hem er toch uithalen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:59 schreef plieneminie het volgende:
[..]
Ach de kast is groot en handig maar mooi is ie niet. Vandaar geen enkel probleem als ie eruit gaat.
Bedoel aan te geven dat ik er ook prima mee kan leven dat verkoper mijn bod van 750,- niet accepteert. Heb er dat geld dus wel voor over omdat het gewoon handig is, zoveel bergruimte op efficiente manier weggewerkt. Maar goed ben ook wel klaar met dit topic. bedankt allen. Ik laat het weten als ik duidelijkheid heb.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:01 schreef klipper het volgende:
[..]
Dan snap ik al die ophef niet, dan laat je hem er toch uithalen.
Ik zou die vraag of het het waard was dan geeneens gesteld hebben.
ja en een kokend water kraan is ook overdrevenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:25 schreef blomke het volgende:
Wij hebben op de slaapkamers bijna uitsluitend IKEA kasten. Prima spul, degelijk, functioneel en tijdloos. Zou niet 1-2-3 een duur systeem kiezen.
Ben blij dat je het met me eens bent.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:26 schreef densmee het volgende:
ja en een kokend water kraan is ook overdreven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |