abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 mei 2012 @ 22:25:21 #31
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_111854569
Zit er een schuifsysteem op? Zo ja, grote kans dat de rails tegen het plafond is geboord, de rails is meestal weggewerkt d.m.v. een plint.
pi_111855601
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:25 schreef betyar het volgende:
Zit er een schuifsysteem op? Zo ja, grote kans dat de rails tegen het plafond is geboord, de rails is meestal weggewerkt d.m.v. een plint.
een kast van 3.5k met een schuifsysteem?? of het is een inmense kast, of de panelen zijn van merbau oid :)...

of de verkopers zijn verneukt..
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_111855871
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:25 schreef betyar het volgende:
Geen idee. Kan me die kast echt niet meer voor de geest halen.
pi_111856070
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:46 schreef plieneminie het volgende:

[..]

Geen idee. Kan me die kast echt niet meer voor de geest halen.
en hij staat ook niet op een funda foto?
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_111856118
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:49 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

en hij staat ook niet op een funda foto?
Helaas.
  FOK!fotograaf maandag 21 mei 2012 @ 23:13:01 #36
17893 Forno
pi_111857315
Dit is een WGR topic, heeft helemaal niks met K&W te maken.
  maandag 21 mei 2012 @ 23:15:47 #37
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_111857455
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:41 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

een kast van 3.5k met een schuifsysteem?? of het is een inmense kast, of de panelen zijn van merbau oid :)...

of de verkopers zijn verneukt..
Nou, een kast van misschien wel 4 meter lang en 2,6 meter hoog gemaakt van eiken.
O+ Ik zie het al voor me.
pi_111861647
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 16:23 schreef plieneminie het volgende:

[..]

Nagekeken: op boedelijst staan ter overname 'losse kasten' aangeboden. Geen idee hoe ik erachter kan komen of de kast los staat. Is er geen timmerman in tha house?
Een wand tot wand en plafond tot vloer kast is redelijkerwijs niet als losse kast te beschouwen. Dus je hebt een prima argument om de scope van het koopcontract ter discussie te stellen.
Een verkoper die in deze tijd zijn deal voor 750 euro op het spel zet is niet goed bij zijn hoofd, dus dat ga je wel winnen.
Aan de andere kant moet je jezelf ook afvragen of je opnieuw een aankooptraject in wil gaan voor 750 euro. Als het je niet lukt om voor het einde van het jaar een woning te vinden die je net zo goed past als deze kom je in het nieuwe regime van HRA terecht.
Tel je knopen...
BTW een ikea wandje van kasten die net niet helemaal passen gaat je ook een honderdje of 8 kosten plus een dag werk.
-
pi_111863815
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 00:52 schreef quo_ het volgende:

[..]

Een wand tot wand en plafond tot vloer kast is redelijkerwijs niet als losse kast te beschouwen. Dus je hebt een prima argument om de scope van het koopcontract ter discussie te stellen.
Een verkoper die in deze tijd zijn deal voor 750 euro op het spel zet is niet goed bij zijn hoofd, dus dat ga je wel winnen.
Aan de andere kant moet je jezelf ook afvragen of je opnieuw een aankooptraject in wil gaan voor 750 euro. Als het je niet lukt om voor het einde van het jaar een woning te vinden die je net zo goed past als deze kom je in het nieuwe regime van HRA terecht.
Tel je knopen...
BTW een ikea wandje van kasten die net niet helemaal passen gaat je ook een honderdje of 8 kosten plus een dag werk.
Wil ook zeker niet onder de koop uit. (hetgeen ook niet meer mogelijk is) maar ik wil ook niet betalen voor iets waarop ik recht blijk te hebben.

quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 23:13 schreef Forno het volgende:
Dit is een WGR topic, heeft helemaal niks met K&W te maken.
Plaatste het hier omdat ik in feite vraag naar de bouwconstructie i.v.m. de juridische uitleg 'nagelvast'.
pi_111863838
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 00:52 schreef quo_ het volgende:

[..]

Dit gaat overigens buiten het koopcontract om. Lijst van zaken is wel geparagrafeerd maar op deze standaard/nvm lijst staan bij overname 'losse kasten' vermeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')