abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111916988
Ik vind het jammer dat TS niet reageert op mijn bericht in dit topic, jammer... too heavy? :')
  woensdag 23 mei 2012 @ 10:30:44 #252
352863 HaywoodJablome
Any minute now
pi_111917067
Jemig TS, ben je psychotisch ofzo? Succes daarmee mocht dat het geval zijn.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_111917467
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 01:41 schreef Rechten_Student het volgende:
Zonder rijke mensen hadden jullie hippie's nooit een uitkering kunnen krijgen, wij betalen de hoogste belasting bedragen.
Gast, je bent niet rijk. Je vader is wellicht rijk. En als jij denkt dat je na een rechtenstudie wel even hetzelfde binnen gaat trekken als hij, terwijl je nu al moeite hebt met je havo-examens, leef je in een andere realiteit. Alsof er ook maar iemand is die jou aanneemt voor een topbaan terwijl er, zeker met het overschot aan rechtenstudenten, 10 volledig universitaire en betere cijfers halende potentiële werknemers klaarstaan.
Ik zou me maar vast gaan richten op met twee woorden spreken, want dat is een vereiste bij het juridisch loket.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_111917530
"Mijn vader krijgt van mij wel een geldbedrag" ook echt. Jij rekent erop dat je wel even 2 jaarsalarissen klaar hebt liggen tegen de tijd dat hij eerder stopt met werken?
pi_111917742
Bwahahaha gast :') . Met een hbo-diploma word je in deze crisistijd nog niet eens snel aangenomen voor een baantje bij de MC Donalds. Laat staan met een havo-papiertje voor een betere baan. Concurrentie is zo enorm groot, dat je altijd nog op te weinig werkervaring wordt afgerekend.
pi_111918127
bijstand fraudeurs bleergh
ik was eens een anderhalf jaar werkloos maar ik heb nooit bijstand/lening aangevraagd fuck dat
  woensdag 23 mei 2012 @ 11:08:05 #257
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_111918179
Jezus een HBO Rechtenstudent :')

met alle respect, maar je doet alsof je kostje al gekocht is. Kan nog wel eens heel flink gaan tegenvallen.

Evengoed succes.
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
  woensdag 23 mei 2012 @ 11:10:18 #258
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_111918275
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:06 schreef .Masturbatron. het volgende:
ik was eens een anderhalf jaar werkloos maar ik heb nooit bijstand/lening aangevraagd fuck dat
Wil je nu een medaille omdat je afziet van iets waar je recht op hebt? :')

Als ik werkloos raak vraag ik gewoon WW aan. Zou me er geen seconde voor schamen.
pi_111918280
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 10:53 schreef Friesz het volgende:
Bwahahaha gast :') . Met een hbo-diploma word je in deze crisistijd nog niet eens snel aangenomen voor een baantje bij de MC Donalds. Laat staan met een havo-papiertje voor een betere baan. Concurrentie is zo enorm groot, dat je altijd nog op te weinig werkervaring wordt afgerekend.
true story ;x
pi_111918637
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 01:41 schreef Rechten_Student het volgende:
Ik snap niet waarom er zo erg wordt gehaat op rijke mensen.

Zonder rijke mensen hadden jullie hippie's nooit een uitkering kunnen krijgen, wij betalen de hoogste belasting bedragen. Dus wees eens blij in plaats van neer te kijken op diegene die het mogelijk maken voor jullie om op de luie reet te zitten en niet te hoeven werken.

Wat ik sowieso niet snap is het feit dat mensen altijd zo negatief praten over rijke mensen. Het klopt inderdaad, bijna niemand registreert de echte resultaten, omdat ze anders natuurlijk VEEL te VEEL belasting moeten betalen.

Wat maakt het uit als een deel ervan niet bij de belasting komt? Alsof Nederland daar arm van wordt. In plaats van je hier om druk over te maken en zo schijnheilig te doen, kunnen jullie uitkering hebbende hippie's ook eens gaan werken, netjes je opleiding afmaken en eens gaan investeren.

DAT is wat het land nodig heeft.

Het enge gedeelte is dat de afkeer tegen de rijke mensen steeds groter wordt, terwijl zij juist diegenen zijn die investeren in dit land.
Ja, iedereen in dit topic heeft een uitkering ;(

TS, ga eerst eens je middelbare school afronden want voorlopig heeft een groot dit van de users in dit topic een hogere opleiding dan jij afgerond.

quote:
Wat ik sowieso niet snap is het feit dat mensen altijd zo negatief praten over rijke mensen. Het klopt inderdaad, bijna niemand registreert de echte resultaten, omdat ze anders natuurlijk VEEL te VEEL belasting moeten betalen.
Daarnaast moet jij en de rest van heel Nederland eens stoppen met zeiken over de zogenaamde exorbitante bedragen die we zouden betalen aan belasting omdat het gewoon niet waar is. Zeker als jouw pa een bedrijf heeft hoeft hij helemaal niet zoveel belasting te betalen in vergelijking met andere landen.

Kap gewoon eens met huilen en wees blij dat je in een land woont waar vrijwel alles goed geregeld is.

[ Bericht 17% gewijzigd door Snuf. op 23-05-2012 11:27:33 ]
  woensdag 23 mei 2012 @ 11:22:03 #261
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_111918678
TS zit nog op de middelbare school? Zulke praatjes, zonder wisselgeld. Cute.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_111918709
waar staat dat ts nog naar de middelbare gaat?
pi_111918724
Ik wilde laatst bijstand aanvragen blijkt dat het alleen van 27 mag :'). Nu zit ik thuis zonder werk of eten en inkomen :')
pi_111918882
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:22 schreef .Masturbatron. het volgende:
Is algemeen bekend, hij doet nu examen. Daarnaast heeft hij het ook een paar keer geroepen in dit topic volgens mij.
  Redactie Frontpage woensdag 23 mei 2012 @ 11:31:24 #265
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_111919002
quote:
Kijk naar zijn post history.

Verder wens ik TS alvast veel succes op het callcenter van de rechtsbijstandverzekering, want dat is wel zo ongeveer het hoogst haalbare met HBO recht.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_111919216
ah ok dan :)

trouwens
quote:
'Bijstandsfraude mogelijk een miljard euro per jaar'

dinsdag 15 mei 2012 11:47

Fraudeurs halen mogelijk voor een miljard euro aan onterechte bijstand binnen. Dat zeggen sociale rechercheurs die vorig jaar voor 54 miljoen euro aan bijstandsfraude aan het licht brachten.

...
http://www.elsevier.nl/we(...)rd-euro-per-jaar.htm

ts heeft wel degelijk een punt
is niets nieuws maar toch
  woensdag 23 mei 2012 @ 12:05:17 #267
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_111920401
dus van 946 miljoen euro aan fraude weten we het niet zeker.

Daarnaast is het al snel fraude als je een hele simpele vergissing begaat.

Moedwillige fraude is uiteraard niet acceptabel, maar hoeveel van de 54 miljoen het dan om gaat kan ik niet zien.
  woensdag 23 mei 2012 @ 12:12:22 #268
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_111920711
Dit is me het topic wel. :')

Sowieso met die fraude vraag ik me af hoeveel "winst" de overheid maakt met vergissingen in mensen hun nadeel? (zoals ik die wel eens geen zin heeft om kwijtschelding voor gemeentelijke belastingen aan te vragen hoewel bleek dat ik toch een gedeelte kon laten kwijtschelden) Vraag me serieus af of dat de boel niet weer een beetje in balans brengt? :) En tsja een vergissing maken met al die formulieren en al het gezeik met online vanalles invullen dat is zo gebeurd, vind dat ook niet echt hetzelfde als fraude.

...zo nu even het topic lezen. :')
Hallon!
pi_111921046
Ts is met oogkleppen op uit de juiste baarmoeder getrokken :|W
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.
  woensdag 23 mei 2012 @ 12:43:10 #270
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_111921976
quote:
Dit is wel de mooiste trouwens; afgelopen donderdag nog op zoek gegaan naar iemand die hem bijles kan geven:
Bijles voor eindexamen M&O gezocht, HAVO niveau.

Ja ja, onze toekomstige HBO-student heeft het helemaal voor elkaar, die verdient over 3 jaar ¤ 5.000,= netto per maand, net als al die andere FOK!kers die niet in de bijstand zitten :7
Wel jammer dat hij op de Havo kennelijk het verschil tussen tokkies en hippies niet geleerd heeft ;(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_111922097
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2012 08:08 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

Dat je voor een academicus nogal simpel overkomt.

Feit: er zal nooit 0% werkloosheid zijn.
Feit: je papa en mama zijn niet heel bijzonder

Wat stel jij voor? Mensen niks geven? Ben het met je eens dat je de echte uitvreters moet aanpakken. Maar je doet met alsof hogere inkomens niet worden gesponsord met belasting geld. Dat worden ze wel. En veel van de echte hogere inkomens hebben goede belastingadviseurs.

Zo zwaar hebben ze het niet.
Ik wil alleen attend maken dat ik een hekel heb aan bijstand trekkende hippie's.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 08:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Laat die jongen nou, hij verkeert in de veronderstelling dat z'n papa en mama 52% procent belasting over iedere verdiende cent betalen.
Echt, we moeten dankbaar zijn, op onze knieën gaan liggen en buigen naar de ouders van TS, zij zijn namelijk degenen die de meeste belasting betalen over het geld wat ze verdienen.

Zij zijn het, die ene topbetaler....

Lukt het een beetje met de Havo-examens TS?
Wat doe jij eigenlijk dat je zo denigrerend over havo praat?

quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:25 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Lekker generaliserend, ik ken uit mijn jeugd plenty kids van papa's met een eigen zaak die met hun thuis/uitwonende beurzen fraudeerden om het leven, én kinderen uit de laagste klassen zoals je het nogal lomp noemt, die zich keurig aan de regels hielden, en houden.
Ja man :')
  woensdag 23 mei 2012 @ 12:48:49 #272
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_111922201
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 12:46 schreef Rechten_Student het volgende:

Ik wil alleen attend maken

Slaag jij nu eerst maar voor je havo.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 23 mei 2012 @ 12:50:57 #273
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_111922270
quote:
Ik wil alleen attend maken dat ik een hekel heb aan bijstand trekkende hippie's.
Attend?
Ga ook nog maar even leren voor Nederlands...
quote:
Wat doe jij eigenlijk dat je zo denigrerend over havo praat?
Waar praat ik denigrerend over Havo? Jij bent degene die zich voordoet als een Rechtenstudent terwijl je je Havo nog niet gehaald hebt.... je kunt me hoogstens verwijten dat ik je daarom niet serieus neem.

En wat ik doe? Qua school? :D :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 23 mei 2012 @ 12:51:10 #274
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_111922276
Tering wat een trieste mongool is die rechten_student :')_______________!!

Denkt het al helemaal gemaakt te hebben, de puber.
Die zal nog hard op zijn bek gaan, prachtig.
pi_111922364
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 12:51 schreef ikjijallebei het volgende:
Tering wat een trieste mongool is die rechten_student :')_______________!!

Denkt het al helemaal gemaakt te hebben, de puber.
Niet te zuinig hè..

Het mag niet natuurlijk; maar ik hoop altijd maar dat dit soort mensen zelf in een rolstoel terecht komen en zo ervaren hoe het is om als tweederangs mens behandeld te worden
pi_111922463
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 10:28 schreef reinbertio het volgende:
Ik vind het jammer dat TS niet reageert op mijn bericht in dit topic, jammer... too heavy? :')
Welk bericht?

quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 10:30 schreef HaywoodJablome het volgende:
Jemig TS, ben je psychotisch ofzo? Succes daarmee mocht dat het geval zijn.
:')
quote:
7s.gif Op woensdag 23 mei 2012 10:44 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Gast, je bent niet rijk. Je vader is wellicht rijk. En als jij denkt dat je na een rechtenstudie wel even hetzelfde binnen gaat trekken als hij, terwijl je nu al moeite hebt met je havo-examens, leef je in een andere realiteit. Alsof er ook maar iemand is die jou aanneemt voor een topbaan terwijl er, zeker met het overschot aan rechtenstudenten, 10 volledig universitaire en betere cijfers halende potentiële werknemers klaarstaan.
Ik zou me maar vast gaan richten op met twee woorden spreken, want dat is een vereiste bij het juridisch loket.
Ik heb helemaal geen moeite met de havo, ik ben de 4 laatste weken van mijn lessen grotendeels afwezig geweest door prive-redenen waardoor ik veel les heb gemist, dat is waar ik bijles voor wil, niet dat ik het niet snap. ;-)

Denken dat ik niet met m'n hbo-P instroom op de uni :')
quote:
7s.gif Op woensdag 23 mei 2012 10:46 schreef Ludachrist het volgende:
"Mijn vader krijgt van mij wel een geldbedrag" ook echt. Jij rekent erop dat je wel even 2 jaarsalarissen klaar hebt liggen tegen de tijd dat hij eerder stopt met werken?

quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:06 schreef .Masturbatron. het volgende:
Zo hoort dat
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:08 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Jezus een HBO Rechtenstudent :')

met alle respect, maar je doet alsof je kostje al gekocht is. Kan nog wel eens heel flink gaan tegenvallen.

Evengoed succes.
Nogmaals, nadat ik mijn hbo-P heb behaald zal ik meteen overstappen naar de uni.

quote:
14s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:20 schreef Snuf. het volgende:

[..]

Ja, iedereen in dit topic heeft een uitkering ;(

TS, ga eerst eens je middelbare school afronden want voorlopig heeft een groot dit van de users in dit topic een hogere opleiding dan jij afgerond.

[..]

Daarnaast moet jij en de rest van heel Nederland eens stoppen met zeiken over de zogenaamde exorbitante bedragen die we zouden betalen aan belasting omdat het gewoon niet waar is. Zeker als jouw pa een bedrijf heeft hoeft hij helemaal niet zoveel belasting te betalen in vergelijking met andere landen.

Kap gewoon eens met huilen en wees blij dat je in een land woont waar vrijwel alles goed geregeld is.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:31 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Kijk naar zijn post history.

Verder wens ik TS alvast veel succes op het callcenter van de rechtsbijstandverzekering, want dat is wel zo ongeveer het hoogst haalbare met HBO recht.
Nogmaals, nadat ik mijn hbo-P heb behaald zal ik meteen overstappen naar de uni.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 12:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit is wel de mooiste trouwens; afgelopen donderdag nog op zoek gegaan naar iemand die hem bijles kan geven:
Bijles voor eindexamen M&O gezocht, HAVO niveau.

Ja ja, onze toekomstige HBO-student heeft het helemaal voor elkaar, die verdient over 3 jaar ¤ 5.000,= netto per maand, net als al die andere FOK!kers die niet in de bijstand zitten :7
Wel jammer dat hij op de Havo kennelijk het verschil tussen tokkies en hippies niet geleerd heeft ;(
Onze toekomstige academicus :*

Verder kan ik niks anders concluderen dat de meeste mensen hier in dit topic simpelweg gefrustreerd zijn omdat er mensen bestaan in dit land die verder kijken dan een Jan-Modaal en daar ook moeite voor doen, in tegenstelling tot henzelf, de hippie's. Ik snap jullie frustratie wel hoor, ik heb meer dan jullie ooit zullen krijgen en dus gaan jullie het afgeven op mij. Boeit het mij? Nee

Ik wil trouwens wel eens weten wat jullie allemaal doen en hebben gedaan, aangezien jullie zo denigrerend praten over de studie Rechten. Blijkbaar heeft iedereen hier rocket-science gedaan? Is het werkelijk zo dat jullie Rechten een slechte opleiding vinden, of is het gewoon de jaloezie dat jullie nooit de kans hebben gehad om Rechten te doen en daarom nu een zielige ambtenaar/assistent zijn die waarschijnlijk nooit meer zal verdienen dan nu het geval is.

DIEP TRIEST O+ En voor de uitkering trekkende hippie's in dit topic: GA EENS WERKEN.
pi_111922487
Prima topic zo tijdens lunchtijd ^O^ Laat ik dan nog een beetje hoop voor TS uitspreken. Ik hoop dat hij over een jaartje of wat dit topic nog eens terug leest en zichzelf keihard uitlacht. Zeiken op bijstandsmensen en lui die daarmee frauderen en vervolgens zelf toegeven dat die allerrijkste lui in Nederland er ook wel voor zorgen dat niet al hun inkomsten bij de belastingdienst bekend is. Really? :')
I reject reality and substitute my own
pi_111922490
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 12:18 schreef Yreal het volgende:

[..]

Inkomstenbelasting zou een verplicht vak moeten worden bij zowel hbo-rechten als Rechtsgeleerdheid. Notarieel recht bevat ook strafrecht...
Inkomstenbelasting kreeg je al bij economie in het 3e leerjaar van het VMBO-TL.
pi_111922702
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 12:55 schreef Rechten_Student het volgende:

[..]

Welk bericht?

[..]

[..]

Ik heb helemaal geen moeite met de havo, ik ben de 4 laatste weken van mijn lessen grotendeels afwezig geweest door prive-redenen waardoor ik veel les heb gemist, dat is waar ik bijles voor wil, niet dat ik het niet snap. ;-)

Denken dat ik niet met m'n hbo-P instroom op de uni :')

[..]

[..]

Zo hoort dat

[..]

[..]

[..]

[..]

Verder kan ik niks anders concluderen dat de meeste mensen hier in dit topic simpelweg gefrustreerd zijn omdat er mensen bestaan in dit land die verder kijken dan een Jan-Modaal en daar ook moeite voor doen, in tegenstelling tot henzelf, de hippie's. Ik snap jullie frustratie wel hoor, ik heb meer dan jullie ooit zullen krijgen en dus gaan jullie het afgeven op mij. Boeit het mij? Nee

Ik wil trouwens wel eens weten wat jullie allemaal doen en hebben gedaan, aangezien jullie zo denigrerend praten over de studie Rechten. Blijkbaar heeft iedereen hier rocket-science gedaan? Is het werkelijk zo dat jullie Rechten een slechte opleiding vinden, of is het gewoon de jaloezie dat jullie nooit de kans hebben gehad om Rechten te doen en daarom nu een zielige ambtenaar/assistent zijn die waarschijnlijk nooit meer zal verdienen dan nu het geval is.

DIEP TRIEST O+ En voor de uitkering trekkende hippie's in dit topic: GA EENS WERKEN.
Gast... ben je nu echt serieus over wat je hier allemaal typt?

Je komt een beetje wereldvreemd over namelijk...
  woensdag 23 mei 2012 @ 13:14:12 #280
258802 Yreal
henk..!
pi_111923394
Je mag met rechten, zonder vwo, al in je handjes knijpen als je jan modaal haalt.

De bedrijven waar je goed verdient nemen namelijk enkel mensen aan met een 7+ op hun vwo diploma :W
pi_111923409
Toch wel jammer dat zo'n joch op zo'n jonge leeftijd al volledig geïndoctrineerd is door het kapitalisme. Dat z'n ouders of de schoolarts er nooit wat van gemerkt hebben. Sneu, hoop dat ie toch nog van z'n leven kan genieten later
pi_111923507
quote:

[..]

[..]

[..]

Ja, rechten is inderdaad minder dan Fiscale Economie. Als we zo gaan beginnen. Daarnaast moet jij de universiteit nog maar eens zien af te ronden, want als je nu al niet in staat bent een VWO diploma binnen te slepen wordt dat nog lastig..
  woensdag 23 mei 2012 @ 13:17:57 #283
258802 Yreal
henk..!
pi_111923556
quote:
14s.gif Op woensdag 23 mei 2012 13:16 schreef Snuf. het volgende:

[..]

Ja, rechten is inderdaad minder dan Fiscale Economie. Als we zo gaan beginnen.
Maar fiscaal recht is weer beter dan fiscale economie :6
pi_111923623
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 13:17 schreef Yreal het volgende:

[..]

Maar fiscaal recht is weer beter dan fiscale economie :6
Fiscaal recht is volgens mij makkelijker dan fiscale economie.
pi_111923641
quote:

Rechten consequent met een hoofdletter :') . Feit is dat rechten op het hbo, zowel als op de universiteit, niet de wetenschappelijke credits heeft die de meeste andere studies wel hebben. Je zal wellicht een case-study moeten doen, maar wetenschappelijk onderzoek en de bijbehorende vaardigheden is niet iets wat je met een studie rechten wordt bijgebracht. Het is, evenals geneeskunde, niet van wetenschappelijk niveau. Niet dat dat wat afdoet aan het nut van beide studies.

Ik ben overigens bezig aan mijn MA, mocht je deze reactie anders weer niet serieus nemen.
  woensdag 23 mei 2012 @ 13:22:25 #286
258802 Yreal
henk..!
pi_111923778
quote:
14s.gif Op woensdag 23 mei 2012 13:19 schreef Snuf. het volgende:

[..]

Fiscaal recht is volgens mij makkelijker dan fiscale economie.
Niet echt, maar dat is subjectief. Doet niet af aan het feit dat de juristen meer gevraagd worden (kijk maar naar vacatures) en (op de uva) bijna de hele master fiscale economie op de Fdr wordt gegeven en 80% juridische vakken heeft.
pi_111924021
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 13:22 schreef Yreal het volgende:

[..]

Niet echt, maar dat is subjectief. Doet niet af aan het feit dat de juristen meer gevraagd worden (kijk maar naar vacatures) en (op de uva) bijna de hele master fiscale economie op de Fdr wordt gegeven en 80% juridische vakken heeft.
Dat is waar, maar dat komt ook deels door die overlap natuurlijk. Fiscaal recht is ook een prima studie.
pi_111924207
quote:

Ja man :')
Je verwacht dat iedereen hier je blind geloofd, maar dat is wat jou betreft eenrichtingsverkeer? Maar goed, je post gedrag laat je leeftijd en niveau al zien, jong en ietwat wereldvreemd. Als je wat meer levenservaring zou hebben gehad, zou je weten dat het niet zo zwart/wit is.. ;)
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_111924337
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 12:01 schreef Rechten_Student het volgende:
Wat een stelletje tokkie's zeg.

Ja, ik heb het over mensen in de bijstand. Lekker de hele dag luieren, luisterend naar volksmuziek kunnen ze wel geld innen, maar als je een tegenprestatie vraagt O JEE dan ben je inhumaan en dan ben je een kapitalist die niets overheeft voor anderen.

Nou, ik kan het je vertellen: KLINK KLARE ONZIN.

De mensen die bijstand krijgen horen daar vaak niet eens, de bijstand is niet bedoeld als luierstoel en is er alleen als tijdelijk vangnet, maar toch proberen sommige mensen er eindeloos van te blijven genieten.

Mijn ouders werken beide elke dag minimaal 8 uurtjes, mijn vader werkt zelfs 7 dagen per week omdat hij een zaak runt, mijn ouders betalen netjes belasting van 52% over elke zuurverdiende cent, terwijl de bijstand-tokkies lekker thuis genieten van de frieten die ze hebben gekocht bij de lokale frituur.

Trouwens, dan heb ik het niet eens over de politici. Een belastingverhoging van 2% kan wel ingevoerd worden(dat de economie alleen maar schaadt), maar durf maar niet aan die bijstand-frauders te komen, want dan ben je radicaal en dan ben je inhumaan.

De bijstand-hippie's moeten eens opstaan uit hun droom, zoek een baan. Doe mee in de maatschappij. Zorg voor een bijdrage in plaats van de hele dag lekker thuis SBS kijken.

Hippie's.
Misschien wil je vader er een stel in z'n bedrijf hebben?
pi_111924966
quote:

Blijkbaar heeft iedereen hier rocket-science gedaan? Is het werkelijk zo dat jullie Rechten een slechte opleiding vinden, of is het gewoon de jaloezie dat jullie nooit de kans hebben gehad om Rechten te doen en daarom nu een zielige ambtenaar/assistent zijn die waarschijnlijk nooit meer zal verdienen dan nu het geval is.

Ik heb inderdaad een betere opleiding gedaan als je dat wilt weten. Daarnaast ook nog op een Amerikaanse top 10 universiteit gezeten. Ook genoeg mensen die aan de uni rechten hebben gedaan en zeggen dat het niets voorsteld. Daarnaast geef ik niet zozeer af op rechten maar op jouw pretentieus geneuzel. Ken je positie.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  woensdag 23 mei 2012 @ 14:21:31 #291
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_111926409
quote:

We zijn niet jaloers op je, we zijn intens woedend dat jij zometeen op de maatschappij kotst met je wereldvreemde waanbeelden.

Ik mag hopen dat je toekomstige studieloopbaan zo bonkend en hortend verloopt dat je binnen de kortste keren in dezelfde shit komt te zitten als de bijstandstrekkers.
  woensdag 23 mei 2012 @ 14:27:07 #292
258802 Yreal
henk..!
pi_111926619
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 14:21 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

We zijn niet jaloers op je, we zijn intens woedend dat jij zometeen op de maatschappij kotst met je wereldvreemde waanbeelden.

Ik mag hopen dat je toekomstige studieloopbaan zo bonkend en hortend verloopt dat je binnen de kortste keren in dezelfde shit komt te zitten als de bijstandstrekkers.
Ik ben het eens met ofyles2 :o :o :o
  woensdag 23 mei 2012 @ 14:32:13 #293
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_111926823
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 14:21 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Wel jammer voor de vader van TS dat het belastingtechnisch net afgeschaft is om de kosten van levensonderhoud van meerderjarige kinderen af te trekken.

Heeft hij weer geen mogelijkheid om die 52% belastingafdracht te verminderen :{ ;( :'(
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_111927606
haten op TS :N en alleen maar over zn opleiding zeuren
pi_111929491
quote:
Ik kan niks anders concluderen dan dat jij afgeeft op iedereen met een lager inkomen dan jouw papa. Niet alle lagen van de bevolking hebben evenveel geluk als jouw papa.
Niet iedereen heeft het recht zich als een totale wereldvreemde idioot te gedragen die teert op papa's centjes. <- This means you!

Boeit het jou? JA, anders was het topic nu niet helemaal vol geweest en zat je niet nu nog te zeiken.

Zo zie je maar weer:

(Papa's) geld maakt nooit gelukkig. :)

En opbokken en je pa geld voor een Cornetto vragen, shoo!
How can I help you... BoB!
pi_111930360
misschien heeft zijn pa wel hard gewerkt voor zijn zaak en heeft het niets te maken met geluk?
pi_111930493
TS is overduidelijk nog geen student, of eerste jaar HBO.
Misschien moet je nog even een paar lesjes volgen met je basisschool niveau van discussiëren :)
pi_111931056
Misschien moet je van je username ook maar Rechten_Scholier maken.
pi_111931488
Mooi topic. TS en zijn vader gaan zich doodwerken voor valse status terwijl ik dit genietend lees met een biertje. ^O^
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
  woensdag 23 mei 2012 @ 16:32:12 #300
297583 trolololo
Oh hahahaho! Hahaheho! Lololo!
pi_111931803
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 13:14 schreef Yreal het volgende:
Je mag met rechten, zonder vwo, al in je handjes knijpen als je jan modaal haalt.

De bedrijven waar je goed verdient nemen namelijk enkel mensen aan met een 7+ op hun vwo diploma :W
Klinkklare onzin, alsof ze kijken naar je VWO diploma als je Universitair hebt :')
Pedicabo ego vos et irrumabo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')