Ha, aldus Rechten_Student op FOK! .quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:41 schreef Rechten_Student het volgende:
Zonder rijke mensen hadden jullie hippie's nooit een uitkering kunnen krijgen, wij betalen de hoogste belasting bedragen.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:02 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ha, aldus Rechten_Student op FOK! .
Echt weer zo'n reactie van kijk mij eens rijk zijn, ook al loop je meestal langer dan 2dagen in dezelfde onderbroek smerig jongetje en mams moet ze nog uit de wasmand halen ook.
Hoop je nu dat je een prive bericht krijgt van een fok chimeid![]()
Indien iemand echt rijk is zit hij niet op fok hoor.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
hoezo niet? kan je al zelf je kleren strijken rijke tata? je bent pas echt rijk als je een foto van je iPhone laat zien trouwens (en dan niet de cheap 3S/4 maar de 4S)quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:06 schreef Rechten_Student het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou, waarom die afkeer?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:29 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
hoezo niet? kan je al zelf je kleren strijken rijke tata? je bent pas echt rijk als je een foto van je iPhone laat zien trouwens (en dan niet de cheap 3S/4 maar de 4S)
Denk eerder dat het andersom is als ik jou frustratie zo lees.quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:39 schreef Rechten_Student het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik hoef mijn kleren voorlopig zelf niet te strijken, nee. Ik voel die jaloezie al jonge, boos omdat je ouders het niet gemaakt hebben in 't leven en lekker op de bank liggen met een Bavaria'tje?
Op wat baseer jij de aanname dat ik niet werk? Ik werk namelijk wel, in de zaak van mijn vaderquote:Op woensdag 23 mei 2012 03:00 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Denk eerder dat het andersom is als ik jou frustratie zo lees.
Jij bent zelf een prototype van wie je haat, aangezien je de komende jaren vast alles door je papi en mami laat betalen en uitvoeren.
En vast geen baantjes kan hebben ivm met studie, ondertussen wel gemiddeld 30+ posts per dag hier alleen op FOK! al.
Met wie weet je hoeveelste account
Goud bezig.
Mijn moeder werkt zelf ook. Ik kom niet om te pronken, maar om de waarheid te verkondigen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 05:32 schreef sweetlady-o het volgende:
10 pagina's backfire.......
Volgende keer moet je komen met een voorbeeld TS ( Peggy en haar auto naar de voedselbank doen het bijna altijd goed), en niet pronken met de veren van je vader bereik zelf iets en klaag dan. Niet om te haten maar wat doet je moeder?
?quote:
Sterk verhaal, maar je diskwalificeert jezelf door te stereotyperen.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:01 schreef Rechten_Student het volgende:
Wat een stelletje tokkie's zeg.
Ja, ik heb het over mensen in de bijstand. Lekker de hele dag luieren, luisterend naar volksmuziek kunnen ze wel geld innen, maar als je een tegenprestatie vraagt O JEE dan ben je inhumaan en dan ben je een kapitalist die niets overheeft voor anderen.
Nou, ik kan het je vertellen: KLINK KLARE ONZIN.
De mensen die bijstand krijgen horen daar vaak niet eens, de bijstand is niet bedoeld als luierstoel en is er alleen als tijdelijk vangnet, maar toch proberen sommige mensen er eindeloos van te blijven genieten.
Mijn ouders werken beide elke dag minimaal 8 uurtjes, mijn vader werkt zelfs 7 dagen per week omdat hij een zaak runt, mijn ouders betalen netjes belasting van 52% over elke zuurverdiende cent, terwijl de bijstand-tokkies lekker thuis genieten van de frieten die ze hebben gekocht bij de lokale frituur.
Trouwens, dan heb ik het niet eens over de politici. Een belastingverhoging van 2% kan wel ingevoerd worden(dat de economie alleen maar schaadt), maar durf maar niet aan die bijstand-frauders te komen, want dan ben je radicaal en dan ben je inhumaan.
De bijstand-hippie's moeten eens opstaan uit hun droom, zoek een baan. Doe mee in de maatschappij. Zorg voor een bijdrage in plaats van de hele dag lekker thuis SBS kijken.
Hippie's.
Dat je voor een academicus nogal simpel overkomt.quote:
Laat die jongen nou, hij verkeert in de veronderstelling dat z'n papa en mama 52% procent belasting over iedere verdiende cent betalen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:08 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Dat je voor een academicus nogal simpel overkomt.
Feit: er zal nooit 0% werkloosheid zijn.
Feit: je papa en mama zijn niet heel bijzonder
Wat stel jij voor? Mensen niks geven? Ben het met je eens dat je de echte uitvreters moet aanpakken. Maar je doet met alsof hogere inkomens niet worden gesponsord met belasting geld. Dat worden ze wel. En veel van de echte hogere inkomens hebben goede belastingadviseurs.
Zo zwaar hebben ze het niet.
Maar het leukste is wel dat hij denkt dat we allemaal in de bijstand zittenquote:Op woensdag 23 mei 2012 08:41 schreef OnweersComplex het volgende:
TS scheert alles en iedereen over één kam en snapt een heleboel niet
Lekker generaliserend, ik ken uit mijn jeugd plenty kids van papa's met een eigen zaak die met hun thuis/uitwonende beurzen fraudeerden om het leven, én kinderen uit de laagste klassen zoals je het nogal lomp noemt, die zich keurig aan de regels hielden, en houden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 03:10 schreef Rechten_Student het volgende:
[..]
Op wat baseer jij de aanname dat ik niet werk? Ik werk namelijk wel, in de zaak van mijn vader![]()
Je kan mij voor alles verklaren maar niet voor prototype van wie ik haat. Ik werk namelijk wel, en zodra ik stufi krijg zal ik er niet mee frauderen zoals kinderen van de laagste klassen WEL doen.
"wij"?quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:41 schreef Rechten_Student het volgende:
Ik snap niet waarom er zo erg wordt gehaat op rijke mensen.
Zonder rijke mensen hadden jullie hippie's nooit een uitkering kunnen krijgen, wij betalen de hoogste belasting bedragen. Dus wees eens blij in plaats van neer te kijken op diegene die het mogelijk maken voor jullie om op de luie reet te zitten en niet te hoeven werken.
Wat ik sowieso niet snap is het feit dat mensen altijd zo negatief praten over rijke mensen. Het klopt inderdaad, bijna niemand registreert de echte resultaten, omdat ze anders natuurlijk VEEL te VEEL belasting moeten betalen.
Wat maakt het uit als een deel ervan niet bij de belasting komt? Alsof Nederland daar arm van wordt. In plaats van je hier om druk over te maken en zo schijnheilig te doen, kunnen jullie uitkering hebbende hippie's ook eens gaan werken, netjes je opleiding afmaken en eens gaan investeren.
DAT is wat het land nodig heeft.
Het enge gedeelte is dat de afkeer tegen de rijke mensen steeds groter wordt, terwijl zij juist diegenen zijn die investeren in dit land.
En dat TS nog kinderbijslag krijgtquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar het leukste is wel dat hij denkt dat we allemaal in de bijstand zitten
Die krijgen gewoon uitkering in natura, flatje om te wonen, GWE conform gemiddelde verbruik, en voedselbonnen op naam voor het eten en drinken, en wat kleedgeld. Niks geen geld meer, en alle bankrekeningen onder strenge controle. Es kijken hoe snel die aan het werk willen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:34 schreef ssebass het volgende:
[..]
En dat TS nog kinderbijslag krijgtWij in de bijstand, dat is helemaal mooi. Betaal al meer belasting dan TS de komende jaren zal verdienen.
Overigens bijstandsfraudeurs gewoon 5 jaar ontzegging van uitkeringen... Succes dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |