PMquote:Op maandag 21 mei 2012 15:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Mwoah, beetje lafjes nog.
We hebben wel fellere tijden gekend. Heel vrueger met Picardmike en zo had je nog een of andere debiel waarvan ik de naam kwijt ben.
Is hij nou nog steeds met die ene date uit Arnhem?quote:Op maandag 21 mei 2012 15:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
PMWat zou er van die lieve schat geworden zijn? Ik mis hem
Heb jij een ex?!quote:Op maandag 21 mei 2012 15:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij is van de SC - Het loslaten van je ex #120 Glee-capriolen
(net als Mys / Hara en ik)
ik heb er het laatste half jaar echt 0,0 moeite in gestoken.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe staat t eigenlijk met je liefdesleven?
90% van die SC is aaaaaaaaallang over een ex heenquote:
Dat zegt niets hequote:Op maandag 21 mei 2012 15:10 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb er het laatste half jaar echt 0,0 moeite in gestoken.
quote:
En heeft ook nooit in die reeks gepostquote:Op maandag 21 mei 2012 15:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
90% van die SC is aaaaaaaaallang over een ex heen
Ja hopelijk heeft PM eindelijk eens the one aan de haak geslagen. Is het beste voor iedereen. Voor hem en vrouwelijk Nederland.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
PMWat zou er van die lieve schat geworden zijn? Ik mis hem
Skippy
Ik was gister op de verjaardag van de mijne. Hele exschoonfamilie was er ook. Hoe ongemakkelijk, vooral gezien mijn vriend ook mee was. Vond ik zo tof van hemquote:
Dat was tock Skippy?quote:Op maandag 21 mei 2012 15:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja hopelijk heeft PM eindelijk eens the one aan de haak geslagen. Is het beste voor iedereen. Voor hem en vrouwelijk Nederland.
Je had ook een paar jaar geleden zo'n lillekerd die op elke vrouw in dit topic ging reageren met 'oehlalala hmmmm hihi'
...wat trek ik zulke figuren toch slecht.
hehe kewlquote:Op maandag 21 mei 2012 15:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik was gister op de verjaardag van de mijne. Hele exschoonfamilie was er ook. Hoe ongemakkelijk, vooral gezien mijn vriend ook mee was. Vond ik zo tof van hem
relax als altijd.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Ja!! Het is helemaal fantastisch en geweldig! Zolang hij doet wat ik zeg
Hoest met jou??
Nu wel.. heeeeeeeelemaalquote:Op maandag 21 mei 2012 15:13 schreef dawg het volgende:
0,0 moeite. geen moeite, geen date. geen date, geen relatie.
ik vond het wel duidelijk.
quote:Op maandag 21 mei 2012 14:45 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog over haar tandenborstel gepraat. Het was een hele stap.
Je ex 'leren kennen'. Dat gebeurde niet in je relatie met hem?quote:Op maandag 21 mei 2012 15:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
hehe kewl![]()
Heb zelf onlangs een reunie van m'n werk gehad. Daar dus m'n ex leren kennen. De hele avond met hem en z'n broer opgetrokken. Gewoon gezellig gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |