Kan best.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:58 schreef -Splash- het volgende:
Voor een eerste date moet je sowieso niet bij je thuis afspreken. Thuis eindigen zou wel weer kunnen.
Het heeft niks met jou als persoon te maken, maar meer je omgang zoals je beschrijft met mensen...quote:Op maandag 21 mei 2012 14:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik denk dat als jij mij persoonlijk kende je je mening snel bij zou stellen. Maar gezien ik officieel aan het werk ben nu hou ik op met je overtuigen
Altijd maar weer afwachten he...quote:Op maandag 21 mei 2012 15:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kan best.
Alleen niet als je echt nog geen idee hebt hoe het gaat worden en je eventueel twijfelt of de ander geen contactgestoorde malloot is.
Ik zou dat gewoon uberhaupt niet kunnenquote:Op maandag 21 mei 2012 15:03 schreef Harajuku. het volgende:
Wat voor rare mensen blijven rondhangen terwijl de ander ze overduidelijk weg wil hebben, dat doe je toch nietEn dan meerdere dagen is helemaal te achterlijk voor woorden.
Nou dat is inderdaad raar, maar het is ook raar dat je dan niet gewoon zegt 'flikker eens een eind op zegquote:Op maandag 21 mei 2012 15:03 schreef Harajuku. het volgende:
Wat voor rare mensen blijven rondhangen terwijl de ander ze overduidelijk weg wil hebben, dat doe je toch nietEn dan meerdere dagen is helemaal te achterlijk voor woorden.
Volgens mij word er dan gewoon flink gebruik van je gemaakt omdat ze weten dat je de ballen niet hebt om er tegenin te gaan...en misschien ben je dan wel heel lief en bedoel je het allemaal goed, maar een beetje triest is het wel.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:03 schreef Harajuku. het volgende:
Jij komt hier ineens nadat wij er al waren, maar ik zal je negeren hoor als je dat wilquote:
en datquote:Op maandag 21 mei 2012 15:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij komt hier ineens nadat wij er al waren, maar ik zal je negeren hoor als je dat wil
Dat is juist wat ik bedoel. Maar never mind!quote:Op maandag 21 mei 2012 15:01 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Het heeft niks met jou als persoon te maken, maar meer je omgang zoals je beschrijft met mensen...
Ja, met kutvrienden misschien. maar zoals die date die een paar dagen bleef, what the actual fuckquote:Op maandag 21 mei 2012 15:06 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Volgens mij word er dan gewoon flink gebruik van je gemaakt omdat ze weten dat je de ballen niet hebt om er tegenin te gaan...en misschien ben je dan wel heel lief en bedoel je het allemaal goed, maar een beetje triest is het wel.
Ik kom hier wel vaker.quote:
Je zoekt t maar fijn uit jijquote:Op maandag 21 mei 2012 15:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij komt hier ineens nadat wij er al waren, maar ik zal je negeren hoor als je dat wil
Waarom voelen jullie je allemaal aangesproken?quote:Op maandag 21 mei 2012 15:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kom hier wel vaker.
Ik heb overigens ook zo'n vriend die maar blijft zitten. Zelfs als ik zeg dat ik naar bed ga staat hij niet op om weg te gaan, ik moet het hem echt vertellen.
In andere Sc's zijn ze niets gewend, dus krijg je om het kleinste al een 'rel'quote:Op maandag 21 mei 2012 15:07 schreef Spirit82 het volgende:
Wat?! Krijgen we naast daten nu ook rellen hier in dit topic?? Welk een spanning en sensatie
Mwoah, beetje lafjes nog.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:07 schreef Spirit82 het volgende:
Wat?! Krijgen we naast daten nu ook rellen hier in dit topic?? Welk een spanning en sensatie
Dan vertel je hem dat toch...echt mensen, gewoon een beetje meer eerlijk zeggen waar het op staat, voorkomt heel wat (communicatie)problemenquote:Op maandag 21 mei 2012 15:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kom hier wel vaker.
Ik heb overigens ook zo'n vriend die maar blijft zitten. Zelfs als ik zeg dat ik naar bed ga staat hij niet op om weg te gaan, ik moet het hem echt vertellen.
Hij is van de SC - Het loslaten van je ex #120 Glee-capriolenquote:Op maandag 21 mei 2012 15:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waarom voelen jullie je allemaal aangesproken?
dat heb ik nog nooit gehad. die paar keer dat ik online heb gedate dan, was altijd bij mij thuis op een keer na.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kan best.
Alleen niet als je echt nog geen idee hebt hoe het gaat worden en je eventueel twijfelt of de ander geen contactgestoorde malloot is.
beetje laat, maar dat bedoelde ik niet. ik bedoelde dat je in de randstad veel makkelijker nieuwe mensen kunt ontmoeten dan ergens achteraf tussen de koeien. en ik persoonlijk vind persoonlijk contact leuker dan virtueel, dus zou ik -als ik in de randstad zou wonen- geen datingsites nodig hebben. niet dat ik nu wel ergens ingeschreven sta, maar dat was mijn punt niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:02 schreef macondo het volgende:
[..]
Datingsites bestaan niet omdat er te weinig mensen zijn. Of omdat je op een boerderij woont.
Je sociale omgeving is bij een zekere leeftijd, na je afstuderen, vaak vrij stabiel. Als daar de man/vrouw van je dromen niet bij zit, is vissen in een heel andere vijver zoals datingsites een goed idee.
PMquote:Op maandag 21 mei 2012 15:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Mwoah, beetje lafjes nog.
We hebben wel fellere tijden gekend. Heel vrueger met Picardmike en zo had je nog een of andere debiel waarvan ik de naam kwijt ben.
Is hij nou nog steeds met die ene date uit Arnhem?quote:Op maandag 21 mei 2012 15:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
PMWat zou er van die lieve schat geworden zijn? Ik mis hem
Heb jij een ex?!quote:Op maandag 21 mei 2012 15:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij is van de SC - Het loslaten van je ex #120 Glee-capriolen
(net als Mys / Hara en ik)
ik heb er het laatste half jaar echt 0,0 moeite in gestoken.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe staat t eigenlijk met je liefdesleven?
90% van die SC is aaaaaaaaallang over een ex heenquote:
Dat zegt niets hequote:Op maandag 21 mei 2012 15:10 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb er het laatste half jaar echt 0,0 moeite in gestoken.
quote:
En heeft ook nooit in die reeks gepostquote:Op maandag 21 mei 2012 15:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
90% van die SC is aaaaaaaaallang over een ex heen
Ja hopelijk heeft PM eindelijk eens the one aan de haak geslagen. Is het beste voor iedereen. Voor hem en vrouwelijk Nederland.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
PMWat zou er van die lieve schat geworden zijn? Ik mis hem
Skippy
Ik was gister op de verjaardag van de mijne. Hele exschoonfamilie was er ook. Hoe ongemakkelijk, vooral gezien mijn vriend ook mee was. Vond ik zo tof van hemquote:
Dat was tock Skippy?quote:Op maandag 21 mei 2012 15:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja hopelijk heeft PM eindelijk eens the one aan de haak geslagen. Is het beste voor iedereen. Voor hem en vrouwelijk Nederland.
Je had ook een paar jaar geleden zo'n lillekerd die op elke vrouw in dit topic ging reageren met 'oehlalala hmmmm hihi'
...wat trek ik zulke figuren toch slecht.
hehe kewlquote:Op maandag 21 mei 2012 15:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik was gister op de verjaardag van de mijne. Hele exschoonfamilie was er ook. Hoe ongemakkelijk, vooral gezien mijn vriend ook mee was. Vond ik zo tof van hem
relax als altijd.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Ja!! Het is helemaal fantastisch en geweldig! Zolang hij doet wat ik zeg
Hoest met jou??
Nu wel.. heeeeeeeelemaalquote:Op maandag 21 mei 2012 15:13 schreef dawg het volgende:
0,0 moeite. geen moeite, geen date. geen date, geen relatie.
ik vond het wel duidelijk.
quote:Op maandag 21 mei 2012 14:45 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog over haar tandenborstel gepraat. Het was een hele stap.
Je ex 'leren kennen'. Dat gebeurde niet in je relatie met hem?quote:Op maandag 21 mei 2012 15:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
hehe kewl![]()
Heb zelf onlangs een reunie van m'n werk gehad. Daar dus m'n ex leren kennen. De hele avond met hem en z'n broer opgetrokken. Gewoon gezellig gehad
Ik heb geen lenzen, helaas..quote:Op maandag 21 mei 2012 14:47 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je bij Eefje haar lenzendoosje mag gebruiken.
Bedoelde op het werk leren kennen.. destijds...quote:Op maandag 21 mei 2012 15:14 schreef Silenus het volgende:
Je ex 'leren kennen'. Dat gebeurde niet in je relatie met hem?
Dat doet ie vrijwilligquote:Op maandag 21 mei 2012 15:13 schreef dawg het volgende:
[..]
relax als altijd.
haha, je hebt hem al afgericht naar wens?
m_schtoppel.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:13 schreef Silenus het volgende:
Nee Skippy is toch die kansloze loner die nog op een zolderkamer woont en nooit met een vrouw heeft gesproken. Ik bedoel zo'n andere kerel, jaar of 40, kaal en ieders fobo volspammen met slappe / hitsige teksten.
Is altijd goed om voorbereid te zijn jaquote:Op maandag 21 mei 2012 14:47 schreef Perzephone het volgende:
Laatst ook eens, had gewoon setje/tandenborstel mee.. Maar ik kan dan ook best een leuke date zijn
Die ken ik niet. Crap, heb ik weer wat gemist hoorquote:Op maandag 21 mei 2012 15:15 schreef dawg het volgende:
[..]
m_schtoppel.
dat was wel een andere reeks maar deed me even aan hem denken. wat een aanfluiting was dat, die vent.
geen idee. mijn laatste relatie is nu alweer een maand of 10 over.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat doet ie vrijwillig![]()
Ik dacht dat jij al heul lang iemand had. Wat apart! Hoe kom ik daarbij... Maar anyways, blij dat het goed gaat!
misschien OP verder aanpassen met tips voor samenstellen van een date-overlevingskitquote:Op maandag 21 mei 2012 15:15 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Is altijd goed om voorbereid te zijn ja
Ah kijk, die van mij duurt nu 9 maanden dus de tijd heeft sindsdien stilgestaan voor mequote:Op maandag 21 mei 2012 15:16 schreef dawg het volgende:
[..]
geen idee. mijn laatste relatie is nu alweer een maand of 10 over.
quote:Op maandag 21 mei 2012 15:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
misschien OP verder aanpassen met tips voor samenstellen van een date-overlevingskit
ik ben blij voor je dat het zo goed gaat.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ah kijk, die van mij duurt nu 9 maanden dus de tijd heeft sindsdien stilgestaan voor me
Lopen kan ie niet meer natuurlijk, maar hij ademt nogquote:Op maandag 21 mei 2012 15:18 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ben blij voor je dat het zo goed gaat.
en dat hij nog leeft.
Die was toch niet zo erg??quote:Op maandag 21 mei 2012 15:19 schreef Silenus het volgende:
Ohhh ik weet het alweer! Die andere gek, Lamon!
Wat een tijden wat een tijden. Ik word oud.
lamonquote:Op maandag 21 mei 2012 15:19 schreef Silenus het volgende:
Ohhh ik weet het alweer! Die andere gek, Lamon!
Wat een tijden wat een tijden. Ik word oud.
Goed planquote:Op maandag 21 mei 2012 15:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
misschien OP verder aanpassen met tips voor samenstellen van een date-overlevingskit
Ow, misschien ben ik gewoon imuun geworden voor dat soort figuren door overkill ofzoquote:Op maandag 21 mei 2012 15:21 schreef Silenus het volgende:
Tuurlijk wel, die kerel was psychisch niet normaal. Ik weet nog dat ik op paiq een meisje sprak die met hem een speeddate had gehad en helemaal schrok van zijn creepyness...toen ik dat hier vertelde werd Lamon helemaal panisch en riep 'ie dat ik dat meisje was.
Volgens mij is hij later een erotisch webcamfiguur geworden en hij zal nu wel ergens in een kartonnen doos in Budapest wonen ofzo.
Dat zou mijn enige optie zijnquote:Op maandag 21 mei 2012 14:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha je moet wel een briljant figuur zijn dan als iedereen zomaar blijft slapen.
Ik jaag ook niet snel iemand letterlijk m'n huis uit maar als ik een date heb waarbij ik er geen trek in heb dat ze blijft slapen loop ik desnoods mee naar de bushalte of de auto. Gewoon naar de kapstok lopen, jas aantrekken en zeggen 'zoo, ik ga zo slapen. Je bus gaat zo dus ik zal wel effe meelopen'
Als ze dan nog stoicijns blijft zitten bel ik de politie.
quote:Op maandag 21 mei 2012 15:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ow, misschien ben ik gewoon imuun geworden voor dat soort figuren door overkill ofzo
Ze had een roze tandenborstel maar ging kijken of ze niet kon gaan poetsen met een blauwe.quote:
Ik wel.quote:
xD iksdeequote:Op maandag 21 mei 2012 15:39 schreef macondo het volgende:
Lamon![]()
PM is natuurlijk zwaar gestoord, en die ene Richard prf is gewoon heel zielig. MaarLamon
wist dat in één persoon te combineren. Ik mis hem.
Over Richard hoorde ik laatst wat. Die is al redelijk lang vrijgezel geloof ik?quote:Op maandag 21 mei 2012 15:39 schreef macondo het volgende:
Lamon![]()
PM is natuurlijk zwaar gestoord, en die ene Richard prf is gewoon heel zielig. MaarLamon
wist dat in één persoon te combineren. Ik mis hem.
Wat hoorde je dan..?quote:Op maandag 21 mei 2012 15:40 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Over Richard hoorde ik laatst wat. Die is al redelijk lang vrijgezel geloof ik?
Sinds zijn geboorte geloof ik ja.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:40 schreef -Splash- het volgende:
[..]
..quote:Op maandag 21 mei 2012 15:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Lijstje:
Tandenborstel
Lenzendoosje
....
Schoon ondergoed...quote:Op maandag 21 mei 2012 15:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Lijstje:
Tandenborstel
Lenzendoosje
....
Kauwgomquote:Op maandag 21 mei 2012 15:45 schreef eefje801 het volgende:
Tandenborstel
Lenzendoosje
Backup plan
Condooms
Schoon ondergoed
glas water voor als je date in slaap valt in het cafe.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:46 schreef Spirit82 het volgende:
Geld voor als je date weer eens te weinig bij zich heeft.
owja, dextro energy! of een blikje red bull.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
glas water voor als je date in slaap valt in het cafe.
Toch wel je eigen tandenborstel meenemen?quote:Op maandag 21 mei 2012 15:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Lijstje:
Tandenborstel
Lenzendoosje
....
quote:Op maandag 21 mei 2012 15:48 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Toch wel je eigen tandenborstel meenemen?
Voor richard is een topic in onz
Je eigen wijn meenemen volgende week.quote:
Denk het ook...to be safe.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:49 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je eigen wijn meenemen volgende week.
D A F U Qquote:Op maandag 21 mei 2012 15:50 schreef -Splash- het volgende:
[..]
10.000 dagen single
Of mis ik hier een belangrijke clue wegens cafeine te kort?
En je eigen waterquote:Op maandag 21 mei 2012 15:49 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je eigen wijn meenemen volgende week.
Niet iedereen wil zijn tandenborstel delen héquote:Op maandag 21 mei 2012 15:48 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Toch wel je eigen tandenborstel meenemen?
Voor richard is een topic in onz
Dat hadden we eerder al bevestigd gekregen.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Niet iedereen wil zijn tandenborstel delen hé
Red bull... mijn glazuur smelt al bij de gedachte.quote:
verkapte 'ik heb geneukt' postquote:Op maandag 21 mei 2012 16:28 schreef rival het volgende:
Mijn date zaterdag was wel blij dat ik een extra tandenborstel had liggen
ik had laatst van die opzetdingen gehaald voor mijn electrische, zitten er 5 in een verpakkingquote:Op maandag 21 mei 2012 16:40 schreef Silenus het volgende:
Meer een verkapte 'mijn date heeft afgelopen weekend haar tanden gepoetst met mijn tandenborstel'-post.
Nouja, wel met 'eigen' / nieuw mondstuk zo te lezen.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:40 schreef Silenus het volgende:
Meer een verkapte 'mijn date heeft afgelopen weekend haar tanden gepoetst met mijn tandenborstel'-post.
als ik heb geneukt, en als ik dat dan weer wil delen hier.. dan type ik dat gewoonquote:Op maandag 21 mei 2012 16:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja, wel met 'eigen' / nieuw mondstuk zo te lezen.
Blij dat te wetenquote:Op maandag 21 mei 2012 17:09 schreef rival het volgende:
[..]
als ik heb geneukt, en als ik dat dan weer wil delen hier.. dan type ik dat gewoon
Mijn date heeft laatst mijn scheermesje gebruikt. Wel met nieuw mesje. Is dat beter of erger dan een tandenborstel?quote:Op maandag 21 mei 2012 16:28 schreef rival het volgende:
Mijn date zaterdag was wel blij dat ik een extra tandenborstel had liggen
Beter, want scheermesjes passen zich aan het soort haar aan oid?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:24 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Mijn date heeft laatst mijn scheermesje gebruikt. Wel met nieuw mesje. Is dat beter of erger dan een tandenborstel?
Even erg/niet erg...ligt er een beetje aan hoe leuk je elkaar vind en hoe vies je van iemand bent. In een scheermesje blijven haartjes toch vaak nog zitten en een tandenborstel is toch al een poel van bacteriën.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:24 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Mijn date heeft laatst mijn scheermesje gebruikt. Wel met nieuw mesje. Is dat beter of erger dan een tandenborstel?
Oh damn... Lamon.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:32 schreef AlmightyArjen het volgende:
Lamon, dat was toch ook die kerel die altijd precies dezelfde foto's postte in userfoto's?
Oh ja diequote:
Mylifeisgrey is gestopt met Fok denk ik, hij is kluizenaar geworden.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Even als antwoord op Silenus, 36 pagina's terug, die Mylifeisgrey drietraps debiel heeft hier toch ook een tijdje gepost of ben ik nu gek? Die scoorde nogal hoog op de nutcase schaal.
Ja maar die was vooral zielig. Lamon was gewoon een psycho.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Even als antwoord op Silenus, 36 pagina's terug, die Mylifeisgrey drietraps debiel heeft hier toch ook een tijdje gepost of ben ik nu gek? Die scoorde nogal hoog op de nutcase schaal.
Daar trap je niet in nee? Zat er al aan te denken om gewoon een kloonprofiel met een leuke S-naam aan te maken en dan doen alsof ik ouder was om je te regelen. Ga je weer slim zitten zijnquote:Op maandag 21 mei 2012 19:16 schreef Sekhmet het volgende:
Klacht: mannen op badoo die een nieuw profiel aanmaken en het vervolgens nog een keer proberen...![]()
*zucht*
Ben wel blond, maar niet (heel) dom...quote:Op maandag 21 mei 2012 19:19 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Daar trap je niet in nee? Zat er al aan te denken om gewoon een kloonprofiel met een leuke S-naam aan te maken en dan doen alsof ik ouder was om je te regelen. Ga je weer slim zitten zijn
Oh ik zal het niet meer doenquote:Op maandag 21 mei 2012 19:21 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ben wel blond, maar niet (heel) dom...
Ik mag best zeiken af en toequote:Op maandag 21 mei 2012 15:40 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Daarom ben ik niet actief op datingsites omdat ik weet dat ik zo'n figuur ben en dat kan ik de dames niet aandoen.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:09 schreef tijnbrein het volgende:
Ach ja af en toe komt er eens eentje langs in dit soort topics. Op datingsites tref je ook dat soort types aan.
Zeg wat is nou jouw doel in 't leven? Een super serieuze vraag.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:22 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik mag best zeiken af en toeWoon nu 10 jaar zelfstandig en echt geweldig is het niet
[..]
Daarom ben ik niet actief op datingsites omdat ik weet dat ik zo'n figuur ben en dat kan ik de dames niet aandoen.
Buiten het feit dat ik toch wel op voorhand wordt afgewezen vanwege uiterlijk. Het is niet tof dat je weet dat je nooit een date zou kunnen krijgen.
Ben je al zo desperate dat je ze allemaal al hebt geprobeerd aan te spreken en dus met een nieuw profiel maar weer van voor af aan bent begonnen?quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:16 schreef Sekhmet het volgende:
Klacht: mannen op badoo die een nieuw profiel aanmaken en het vervolgens nog een keer proberen...![]()
*zucht*
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:22 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik mag best zeiken af en toeWoon nu 10 jaar zelfstandig en echt geweldig is het niet
[..]
Daarom ben ik niet actief op datingsites omdat ik weet dat ik zo'n figuur ben en dat kan ik de dames niet aandoen.
Buiten het feit dat ik toch wel op voorhand wordt afgewezen vanwege uiterlijk. Het is niet tof dat je weet dat je nooit een date zou kunnen krijgen.
Nee gelukkig niet.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:25 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ben je al zo desperate dat je ze allemaal al hebt geprobeerd aan te spreken en dus met een nieuw profiel maar weer van voor af aan bent begonnen?
Voordat ik mijn oogziekte kreeg, werkte ik op kantoor. Ik had toen al mijn studie volledig afgerond.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:24 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Zeg wat is nou jouw doel in 't leven? Een super serieuze vraag.
Kan niet, heb alles al geprobeerd.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]Serieus gast, doe er wat aan (ga in therapie, spring van een flatgebouw, I don't know), of ga in een hoekje zitten janken, maar kom niet in een topic over datingsite-ervaringen vertellen dat je te lelijk bent voor een datingsite
Ik las gisteren iets over opblaasbare schapen, is dat geen redelijk alternatief dan?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:22 schreef richard_prf het volgende:
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:35 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Kan niet, heb alles al geprobeerd.
Ik zeg al niks meer, doei.
Zelfs die schapen hebben dan ook iets van 'HO...er zijn grenzen he!'quote:Op maandag 21 mei 2012 19:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik las gisteren iets over opblaasbare schapen, is dat geen redelijk alternatief dan?
He will be backquote:
Is het niks voor jou, Morera? Je zou er zo'n jongen veel plezier mee kunnen doen. Take one for the team, zeg maar.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:40 schreef Morera het volgende:
Een tijdje geleden las ik juist in zowat elk topic dat Richard volop aan het stappen en daten was met een meisje. Daar bleef slapen en weet ik het allemaalBeetje vaag om nu dan te roepen dat niemand je ooit wil daten etc. Volgens mij gaf hij zelfs tips aan andere Fokkers die een date zochten
Damn heb je een hekel aan haar?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Is het niks voor jou, Morera? Je zou er zo'n jongen veel plezier mee kunnen doen. Take one for the team, zeg maar.
Ik ken die knul toch verder niet, tijn? Dat is gewoon mijn behulpzame natuur...quote:
Nee bedanktquote:Op maandag 21 mei 2012 19:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Is het niks voor jou, Morera? Je zou er zo'n jongen veel plezier mee kunnen doen. Take one for the team, zeg maar.
Dat is heel nobel van jouquote:Op maandag 21 mei 2012 19:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ken die knul toch verder niet, tijn? Dat is gewoon mijn behulpzame natuur...
Nou, wat let je?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is heel nobel van joumaar jongedame Morera heeft ook gevoel en kan vast wel wat beters krijgen dan hem en mij. Ja ik wilde mijzelf wel als alternatief voorstellen
1) ik weet het antwoord al.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nou, wat let je?
Morera, let je even op? Tijnbrein wil wat zeggen hieronder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |