welke inbox?quote:Op maandag 21 mei 2012 13:16 schreef Geester het volgende:
Dafuq ik kom echt fucking veel bekenden tegen op badoo ( ja ik heb een account maar ging nu ff kijken hoe en wat) Hele inbox ook vol
Ofja ''berichten'' dan....quote:Op maandag 21 mei 2012 13:19 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik heb geen inbox op badoo...kan aan mij liggen hoor...
Nee totaal niet maar je kan volgens mij instellen dat ie eerst mensen laat zien uit je woonplaats..quote:Op maandag 21 mei 2012 13:23 schreef Morera het volgende:
Heb je je mailcontacten of facebook er aan gekoppeld?Dan krijg je natuurlijk al je bekenden of bedoel je dat niet? Ik had eerst facebook gekoppeld maar heb het weer weg gehaald, ben niet op zoek naar bekenden
Hoezo niet?quote:Op maandag 21 mei 2012 13:25 schreef Geester het volgende:
Maar.. ik heb wel meerdere dates gehad, vorige week zelfs, maarja het is gewoon niks ik weet niet
Ja ik weet niet sinds mn relatie over is ben ik gewoon minder enthousiast lijkt t wel ofja minder optimistisch.quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 12:46 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Maar jij bent vast ook een woest aantrekkelijke vent...
Daar heb ik ook last van, vandaar dat echt krampachtig daten ( zo voelt dat voor mij ) niks voor mij is, maar dat is het nooit geweest. Liever gewoon iemand "sowieso" al leren kennen en als er dan toevallig meer in zit dan zie ik dat vanzelf welquote:Op maandag 21 mei 2012 13:27 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja ik weet niet sinds mn relatie over is ben ik gewoon minder enthousiast lijkt t wel ofja minder optimistisch.
+ tot nu toe niet echt een gevoel gehad oid
quote:Op maandag 21 mei 2012 12:48 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Of gewoon iemand die er niet zo'n probleem van máákt. Tuurlijk ben je een van de velen als je een of andere leuke dame probeert te hosselen. Dat wéét je, hoeft nog niet een probleem te zijn.
Gewoon een baardje laten staan, probleem hosseluitdaging opgelost.
Zie je welquote:
Waarom dan toch op zo'n site? Nieuwschierig?quote:Op maandag 21 mei 2012 13:48 schreef Morera het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van, vandaar dat echt krampachtig daten ( zo voelt dat voor mij ) niks voor mij is, maar dat is het nooit geweest. Liever gewoon iemand "sowieso" al leren kennen en als er dan toevallig meer in zit dan zie ik dat vanzelf wel
Ik moet zeggen dat ik nog geen krampachtige dates gehad heb...misschien ook een stukje verwachtingen los kunnen laten en er gewoon een gezellige avond/dag van maken.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:48 schreef Morera het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van, vandaar dat echt krampachtig daten ( zo voelt dat voor mij ) niks voor mij is, maar dat is het nooit geweest. Liever gewoon iemand "sowieso" al leren kennen en als er dan toevallig meer in zit dan zie ik dat vanzelf wel
Een leuke avond is ook .... leukquote:Op maandag 21 mei 2012 13:55 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik nog geen krampachtige dates gehad heb...misschien ook een stukje verwachtingen los kunnen laten en er gewoon een gezellige avond/dag van maken.
Feit, het is belangrijk denk ik op voorhand er niet te veel van te verwachten.. er gewoon ontspannen naar toe gaan met de gedachte we zien wel, en laten we er een toffe avond van maken.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:00 schreef Perzephone het volgende:
Daarom zijn spontane dates ook zo leuk! Geen verwachtingen en een relaxtere sfeer dan dates die al lange tijd op de planning staan
Dat.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:55 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik nog geen krampachtige dates gehad heb...misschien ook een stukje verwachtingen los kunnen laten en er gewoon een gezellige avond/dag van maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |