welke inbox?quote:Op maandag 21 mei 2012 13:16 schreef Geester het volgende:
Dafuq ik kom echt fucking veel bekenden tegen op badoo ( ja ik heb een account maar ging nu ff kijken hoe en wat) Hele inbox ook vol
Ofja ''berichten'' dan....quote:Op maandag 21 mei 2012 13:19 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik heb geen inbox op badoo...kan aan mij liggen hoor...
Nee totaal niet maar je kan volgens mij instellen dat ie eerst mensen laat zien uit je woonplaats..quote:Op maandag 21 mei 2012 13:23 schreef Morera het volgende:
Heb je je mailcontacten of facebook er aan gekoppeld?Dan krijg je natuurlijk al je bekenden of bedoel je dat niet? Ik had eerst facebook gekoppeld maar heb het weer weg gehaald, ben niet op zoek naar bekenden
Hoezo niet?quote:Op maandag 21 mei 2012 13:25 schreef Geester het volgende:
Maar.. ik heb wel meerdere dates gehad, vorige week zelfs, maarja het is gewoon niks ik weet niet
Ja ik weet niet sinds mn relatie over is ben ik gewoon minder enthousiast lijkt t wel ofja minder optimistisch.quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 12:46 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Maar jij bent vast ook een woest aantrekkelijke vent...
Daar heb ik ook last van, vandaar dat echt krampachtig daten ( zo voelt dat voor mij ) niks voor mij is, maar dat is het nooit geweest. Liever gewoon iemand "sowieso" al leren kennen en als er dan toevallig meer in zit dan zie ik dat vanzelf welquote:Op maandag 21 mei 2012 13:27 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja ik weet niet sinds mn relatie over is ben ik gewoon minder enthousiast lijkt t wel ofja minder optimistisch.
+ tot nu toe niet echt een gevoel gehad oid
quote:Op maandag 21 mei 2012 12:48 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Of gewoon iemand die er niet zo'n probleem van máákt. Tuurlijk ben je een van de velen als je een of andere leuke dame probeert te hosselen. Dat wéét je, hoeft nog niet een probleem te zijn.
Gewoon een baardje laten staan, probleem hosseluitdaging opgelost.
Zie je welquote:
Waarom dan toch op zo'n site? Nieuwschierig?quote:Op maandag 21 mei 2012 13:48 schreef Morera het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van, vandaar dat echt krampachtig daten ( zo voelt dat voor mij ) niks voor mij is, maar dat is het nooit geweest. Liever gewoon iemand "sowieso" al leren kennen en als er dan toevallig meer in zit dan zie ik dat vanzelf wel
Ik moet zeggen dat ik nog geen krampachtige dates gehad heb...misschien ook een stukje verwachtingen los kunnen laten en er gewoon een gezellige avond/dag van maken.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:48 schreef Morera het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van, vandaar dat echt krampachtig daten ( zo voelt dat voor mij ) niks voor mij is, maar dat is het nooit geweest. Liever gewoon iemand "sowieso" al leren kennen en als er dan toevallig meer in zit dan zie ik dat vanzelf wel
Een leuke avond is ook .... leukquote:Op maandag 21 mei 2012 13:55 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik nog geen krampachtige dates gehad heb...misschien ook een stukje verwachtingen los kunnen laten en er gewoon een gezellige avond/dag van maken.
Feit, het is belangrijk denk ik op voorhand er niet te veel van te verwachten.. er gewoon ontspannen naar toe gaan met de gedachte we zien wel, en laten we er een toffe avond van maken.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:00 schreef Perzephone het volgende:
Daarom zijn spontane dates ook zo leuk! Geen verwachtingen en een relaxtere sfeer dan dates die al lange tijd op de planning staan
Dat.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:55 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik nog geen krampachtige dates gehad heb...misschien ook een stukje verwachtingen los kunnen laten en er gewoon een gezellige avond/dag van maken.
Logischquote:Op maandag 21 mei 2012 14:04 schreef Cue_ het volgende:
Maar iemand ontmoeten/meeten/wat drinken terwijl je weet dat je allebei wel op zoek bent naar wat serieus vind ik altijd wat anders dan gewoon iemand in de kroeg ontmoeten en vanuit daar verder gaan.
Feit maar misschien is het makkelijker om op voorhand duidelijk te maken dat je niet direct op zoek bent naar iets serieus.. dat je liever alles op je laat afkomen zoals het gebeurd zonder de verwachtingen. Als je je teveel focust op direct iets serieus is het waarschijnlijk te gespannen...quote:Op maandag 21 mei 2012 14:04 schreef Cue_ het volgende:
Maar iemand ontmoeten/meeten/wat drinken terwijl je weet dat je allebei wel op zoek bent naar wat serieus vind ik altijd wat anders dan gewoon iemand in de kroeg ontmoeten en vanuit daar verder gaan.
Hij mag best weten dat ik op zoek ben naar een relatie, maar dat hoeft niet direct op de eerste date al besloten te worden.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:07 schreef Sebbe_008 het volgende:
[..]
Feit maar misschien is het makkelijker om op voorhand duidelijk te maken dat je niet direct op zoek bent naar iets serieus.. dat je liever alles op je laat afkomen zoals het gebeurd zonder de verwachtingen. Als je je teveel focust op direct iets serieus is het waarschijnlijk te gespannen...
Gewoon spontaan zijn en zien wat op je afkomt..
Tuurlijk niet. Je zit niet op een dating sites voor gezellige contacten. Je bent op zoek naar een relatie omdat dat toch wel erg fijn is (iets delen met iemand).quote:Op maandag 21 mei 2012 14:07 schreef Sebbe_008 het volgende:
[..]
Feit maar misschien is het makkelijker om op voorhand duidelijk te maken dat je niet direct op zoek bent naar iets serieus.. dat je liever alles op je laat afkomen zoals het gebeurd zonder de verwachtingen. Als je je teveel focust op direct iets serieus is het waarschijnlijk te gespannen...
Mijn verwachtingen zijn niet dat er wat uit komt hoor. Haha.. zo ga ik er ook niet heen. Maar ik merk wel dat ik heel anders naar de 'date' kijk dan wanneer ik gewoon iemand spontaan in de kroeg ontmoet en uberhaupt nog niet eens weet of ie single is zeg maar.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:07 schreef Sebbe_008 het volgende:
Spelletjes creeer jezelf door er zo over te denken. Bel wanneer jij het leuk vindt, maar ga er niet vanuit dat iemand een dag niet reageerd omdat ze een spelletje speelt.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:11 schreef Geester het volgende:
Maar ik heb t voorlopig wel gehad met dat gedate en al die spelletjes dr omheen
Dat zeg en bedoel ik ook niet..quote:Op maandag 21 mei 2012 14:12 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Spelletjes creeer jezelf door er zo over te denken. Bel wanneer jij het leuk vindt, maar ga er niet vanuit dat iemand een dag niet reageerd omdat ze een spelletje speelt.
Omdat ik nieuwe mensen wil ontmoeten in mijn nieuwe stad, mijn studie begint pas in september en al mijn vrienden wonen nu zo ver wegquote:Op maandag 21 mei 2012 13:53 schreef Geester het volgende:
[..]
Waarom dan toch op zo'n site? Nieuwschierig?
Dat vind ik dus veel fijner, en gaandeweg iemand leuk gaan vindenquote:Op maandag 21 mei 2012 14:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn verwachtingen zijn niet dat er wat uit komt hoor. Haha.. zo ga ik er ook niet heen. Maar ik merk wel dat ik heel anders naar de 'date' kijk dan wanneer ik gewoon iemand spontaan in de kroeg ontmoet en uberhaupt nog niet eens weet of ie single is zeg maar.
Kun je dan niet beter naar nieuwemensenlerenkennen.nl...dan is die hele druk voor je van het daten er ook gelijk af. Is echt bedoelt om nieuwe mensen te leren kennen...en als er een leuke vrijgezel bij zit is dat mooi meegenomenquote:Op maandag 21 mei 2012 14:17 schreef Morera het volgende:
[..]
Omdat ik nieuwe mensen wil ontmoeten in mijn nieuwe stad, mijn studie begint pas in september en al mijn vrienden wonen nu zo ver wegIk ken nu maar heel weinig mensen waar ik nu woon.
Ik ga er ook gewoon van uit dat als ik nieuwe mensen ken, ik vast ook een keer iemand leuk vind en dan gaat het vanzelf of ik loop een blauwtje. Maar liever geen georganiseerde dates voor mij. Eigenlijk dus een combi van alles, daarom dacht ik dat Badoo daar goed voor zou zijn
De dates waren ook niet echt krampachtig, ik vind het zelf krampachtig omdat ik dan het gevoel heb dat ik op alles word beoordeeld terwijl ik niet eens een onzeker persoon ben.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:55 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een goed idee, thanks !quote:Op maandag 21 mei 2012 14:21 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter naar nieuwemensenlerenkennen.nl...dan is die hele druk voor je van het daten er ook gelijk af. Is echt bedoelt om nieuwe mensen te leren kennen...en als er een leuke vrijgezel bij zit is dat mooi meegenomen
quote:Op maandag 21 mei 2012 14:22 schreef Morera het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een goed idee, thanks !
Toevallig gisteren nog in een niet nader te noemen serie gezien in een komische noot.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:21 schreef Morera het volgende:
[..]
De dates waren ook niet echt krampachtig, ik vind het zelf krampachtig omdat ik dan het gevoel heb dat ik op alles word beoordeeld terwijl ik niet eens een onzeker persoon ben.
Ik merk ook dat mannen regelmatig naar je mond gaan praten terwijl ik het veel leuker vind om iemand gewoon normaal te leren kennen met zijn slechte en goeie dingen en als het dan niks is dan heb ik er een leuke vriendschap of kennis aan over gehouden
quote:What was your
favorite class?
Okay, let’s say it
at the same time
and see if they’re
the same.
Okay, one, two, three.
Math!
Hist… math!
Oh, my God, we have
so much in common!
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten, vind ik. De uitkomst is altijd een verrassing, of je nu elkaar vandaag leert kennen en morgen afspreekt of dat er 2 week tussen zit. Je moet denk ik niet van te voren al alles op tafel leggen misschien maar ik heb geen verschil gemerkt in klik qua tijd die je contact hebt. In het echt is het meestal sowieso echt anders dan online oid.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:35 schreef Geester het volgende:
Maar snel en spontaan daten vind ik wel leuker dan ken je elkaar echt bijna niet en dan kan t of heel goed uitpakken ( of heel slecht natuurlijk )
Heb je dat tegen jezelf?quote:Op maandag 21 mei 2012 14:38 schreef -Splash- het volgende:
Daarom moet je nooit over tandenborstels praten voor de eerste date geweest is.
Ik praat nooit over mijn eigen tandenborstel voor de eerste date.quote:
Zolang je 'm maar mee neemt! En dan als je gaat slapen 'heee dat is toevallig, er zit een tandenborstel in m'n binnenzak! En m'n lenzendoosje! Oh wat een geluk!'quote:Op maandag 21 mei 2012 14:38 schreef -Splash- het volgende:
Daarom moet je nooit over tandenborstels praten voor de eerste date geweest is.
quote:Op maandag 21 mei 2012 14:33 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Toevallig gisteren nog in een niet nader te noemen serie gezien in een komische noot.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |